Έντυπη Έκδοση

Δάσκαλε που φόνευες

Είναι ένας απίστευτα στρυφνός τύπος, ο εγκληματολόγος και ψυχολόγος Σεμπάστιαν Μπέργκμαν. Στα αγαπημένα του χόμπι συγκαταλέγεται το να πληγώνει τους ανθρώπους γενικότερα και τις γυναίκες ειδικότερα. Αλλάζει τις τελευταίες σαν τα πουκάμισα και του είναι αδύνατον να συνεχίσει τη σχέση του μαζί τους πέραν της μιας νύχτας.

Ο άνθρωπος βέβαια έχει τις δικαιολογίες του. Εχασε στο τσουνάμι τη γυναίκα και την κόρη του, ενώ μια κόρη (αστυνομικός) που έχει αποκτήσει από μια από τις πολλές σχέσεις του, και η οποία δεν γνωρίζει πως ο Σεμπάστιαν είναι ο πατέρας της, τον αντιπαθεί σε βαθμό κακουργήματος. Εχουν συνεργαστεί στο παρελθόν σε μια έρευνα της ομάδας εξιχνίασης εγκλημάτων και έχει γνώμη για το χαρακτήρα του από πρώτο χέρι.

Τα παραπάνω για ό,τι αφορά τους δύο χαρακτήρες - κλειδιά του «Μαθητή» των Μίκαελ Γιουρτ και Χανς Ρούσενφελντ (μετάφραση Γρηγόρης Ν. Κονδύλης, εκδόσεις Ψυχογιός), βίαιου αστυνομικού μυθιστορήματος κατά τις προσφιλείς συνήθειες των Σουηδών συγγραφέων.

Η υπόθεση αφορά έναν κατά συρροή δολοφόνο που τα έχει με το «άλλο μισό του ουρανού», αφού η μητέρα του και άλλοι όμως, του είχαν κάνει τη ζωή κόλαση όταν ήταν έφηβος. Επί της ουσίας ο τύπος εκδικείται τη μάνα του στα πρόσωπα άλλων γυναικών και με συγκεκριμένο τελετουργικό τις βιάζει και τις σκοτώνει.

Μέχρι εδώ η ιστορία θα μπορούσε να είναι έως και αφελής αν ο εν λόγω κατά συρροή δεν βάδιζε στ' αχνάρια έτερου του ιδίου φυράματος, του Εντουαρντ Χίντε, που όμως βρίσκεται έγκλειστος σε φυλακές υψίστης ασφαλείας. Με αποτέλεσμα η έρευνα των καλών να ακολουθήσει διπλά χνάρια, στα οποία θα μπερδευτούν αρκετοί δευτεραγωνιστές που με τον τρόπο τους θα τη βλάψουν ή θα την πάνε μπροστά.

Ενας εγκληματολόγος και μία αστυνομικός είναι τα πρόσωπα- κλειδιά στο βίαιο αυτό μυθιστόρημα Ενας εγκληματολόγος και μία αστυνομικός είναι τα πρόσωπα- κλειδιά στο βίαιο αυτό μυθιστόρημα Κι εδώ ακριβώς οι δύο συγγραφείς αποδεικνύονται μάστορες στη δουλειά τους. Μπερδεύουν τα ίχνη κάνοντας μαύρη τη ζωή στους διώκτες, χωρίς όμως να μπερδεύουν τον αναγνώστη. Μέσα δε από συνεχείς ανατροπές, τον οδηγούν με κινηματογραφικούς ρυθμούς από τη μια απρόβλεπτη κατάσταση στην άλλη, κάνοντάς τον να αγωνιά για το αν οι ήρωες, την πορεία των οποίων παρακολουθεί, θα έχουν το απαραίτητο νιονιό για να βγάλουν τα συμπεράσματά τους από τα συμφραζόμενα.

Τα γεγονότα κορυφώνονται με τη σύλληψη του κατά συρροή δολοφόνου, πλην όμως εδώ ξεσπά δεύτερο τσουνάμι, αφού αποδεικνύεται (για τον αναγνώστη) πως ήταν ο Χίντε μέσα από τη φυλακή που κινούσε τα νήματα, ένα τέρας που κρατά πολλούς άσους στο μανίκι του και είναι έτοιμος να τους χρησιμοποιήσει, σαφέστατα όχι για καλό σκοπό. Σημειώστε πως ο «Μαθητής» ξεκινά αναφερόμενος στη μονομανία που έχει καταλάβει τον Σεμπάστιαν να πλησιάσει την κόρη του Βάνια, φτάνοντας στο σημείο να την παρακολουθεί και να βάζει να την παρακολουθούν.

Οσο για τον Χίντε μπορεί να είναι ένα ανθρώπινο τέρας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι του λείπει η εξυπνάδα. Οταν ο τελευταίος θα καταλάβει το δεσμό των δύο ανθρώπων που τον καταδιώκουν, τότε η ιστορία θα κορυφωθεί και θα οδηγηθεί προς το φινάλε της. Ευτυχές ή δυστυχές; Δεν έχετε παρά να διαβάσετε το βιβλίο.

Τα σχόλια έχουν κλείσει για αυτό το άρθρο

Κανένα σχόλιο

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας 0

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Συγγραφείς/Συγγράμματα
Μυθιστορήματα
Βιβλίο
Λογοτεχνία
Σχετικά θέματα: Βιβλίο
Βλάσφημο και λάγνο
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Φωτογραφία
Ο αιρετικός του φακού
Εθνική Λυρική Σκηνή
Συμπόσιο με πάθος
Βιβλίο
Δάσκαλε που φόνευες
Βλάσφημο και λάγνο
Hollywood
Hollywood
Θέατρο
Υποψήφιος... φιλάργυρος
Εικαστικά
Εικαστικά
Μουσική
Μουσική
Σινεμά
Σινεμά
Πήγα Cinema