Έντυπη Έκδοση

Ο γοητευτικός Πολ Οστερ

Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΟΛ ΟΣΤΕΡ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ «7» ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ, ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΝΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ

Ερχεται μία ακόμα φορά στην Αθήνα και -λίγο πριν απ' την άφιξή του- το «7» θυμίζει μία από τις ελάχιστες συνεντεύξεις του διάσημου Νεοϋορκέζου συγγραφέα

Πλήρες θέμα...

  • Hollywood

  • Αρχαιολογία

    • ΤΟ BACKSTAGE ΜΙΑΣ ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟ... ΚΑΠΕΛΟ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ Αμφίπολη. Δεν περιγράφω άλλο!
      Πιθανόν να μη βρούμε ποτέ το πρόσωπο του νεκρού ή των νεκρών, αν υπάρχει. Ας βρούμε τουλάχιστον το πρόσωπο της ελληνικής αρχαιολογίας ή έναν τρόπο έστω να μιλάμε για την Ιστορία Φαίνεται πως ο νεκρός της Αμφίπολης, καθώς ο κλοιός γύρω του έσφιγγε, απέδρασε. Ισως δεν άντεξε τις συζητήσεις των σύγχρονων αναλυτών, αν μοιάζει με έργο του Μονέ ή με το «Το κορίτσι με το κόκκινο καπέλο» του Γιοχάνες Βερμέερ.
  • Βιβλίο

    • ΤΑ ΑΓΩΝΙΩΔΗ 24ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΜΑΣ ΜΑΝ, ΠΡΙΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕ ΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Αμέτοχος σημαίνει συνένοχος
      Ο νομπελίστας συγγραφέας αποφάσισε, το 1936, να καταγγείλει τους ναζί, παρ' ότι του είχαν φερθεί με μεγαλοψυχία και δεν είχαν ρίξει τα βιβλία του στην πυρά Το απόγευμα της Παρασκευής της 31ης Ιανουαρίου 1936, ο Τόμας Μαν, ο Γερμανός νομπελίστας συγγραφέας, βγαίνει από το κτήριο της γερμανόφωνης εφημερίδας «Neue Zurcher Zeitung» στη Ζυρίχη.
  • Εικαστικά

    • ΠΡΟΣΩΠΟ Οι εικαστικές αναζητήσεις του ηθοποιού και τραγουδιστή Αγγελου Παπαδημητρίου «Οσο αγαπώ τη σοβαρότητα τόσο απεχθάνομαι τη σοβαροφάνεια»
      «Το Δείπνο» Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΣΠΑΝΙΖΟΝ ΕΙΔΟΣ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΧΙΔΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ, ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΩΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ, ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟΝ «ΤΑΠΕΙΝΟ» ΠΗΛΟ ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΔΑ ΣΤΟ ΜΩΣΑΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
  • Θέατρο

  • Μουσική

  • Μυθιστορήματα

    • Φυγή σε φανταστικό κόσμο
      ΣΤΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΤΟΥ ΟΥΙΛΙΑΜ ΓΟΥΟΡΤΟΝ «BIRDY», ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΤΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΤΗΝΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΙΣ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Σε εποχές κρίσης οι άνθρωποι καταφεύγουν μέσα τους, μαζεύονται στο καβούκι τους, συσπειρώνονται για να αμυνθούν. Η ποίηση, το μυθιστόρημα, η τέχνη, ο κινηματογράφος και το θέατρο χαρίζουν τον ψευδαισθητικό κόσμο τους ως παυσίλυπη και παυσίπονη απόπειρα σεισάχθειας. Η φυγή σε άλλους κόσμους, σε χωροχρονικά πλαίσια ελευθερίας μπορεί να γίνεται με δημιουργικό ή με παθολογικό τρόπο.
  • Οπερα

    • Ποτέ δεν ξέρεις που οδηγεί μια φάρσα
      Σκηνές από  την όπερα του Μότσαρτ «Ετσι κάνουν όλες» στην Εθνική Λυρική Σκηνή Στη φαρσική παράδοση της κωμικής όπερας συνήθως γελάμε με τα παθήματα των πρωταγωνιστών. Ομως στο «Cosi fan Tutte» (Ετσι κάνουν όλες, Βιέννη, 1790), τρίτο έργο της τριλογίας Ντα Πόντε - Μότσαρτ, ο μεν κειμενογράφος γράφει ένα κείμενο εξαιρετικά υψηλής έκφρασης, ο δε συνθέτης εμβαθύνει τόσο πολύ στα συναισθήματα των ηρώων του, που φτάνουμε σε ένα ψυχολογικά πολύπλοκο δράμα.
  • Ποίηση

    • Ποιητική βραδιά στον Μανταμάδο
      ΕΙΝΑΙ από εκείνες τις λίγες εκδηλώσεις που οι συμμετέχοντες βιώνουν την ευεργετική δύναμη της τέχνης -και στη συγκεκριμένη περίπτωση της τέχνης του λόγου, της λογοτεχνίας.
  • Σινεμά

  • Συγγραφείς

    • Η δημιουργικότητα της σιωπής
      Οι Σάμουελ Μπέκετ Η σιωπή στις τέχνες ήταν πάντα ένα συναρπαστικό πεδίο διερεύνησης. Είναι η στιγμή εκείνη κατά την οποία το άτομο αναγκάζεται να αφουγκραστεί πράγματα που ακριβώς επειδή θεωρεί αυτονόητα δεν τα προσέχει. Η σιωπή, σε αντίθεση με άλλες εμπειρίες, δεν περιγράφεται.