Έντυπη Έκδοση

Τους έβγαλε στα μπλογκ τον πάνε στα δικαστήρια

Σε δικαστική διαμάχη κατέληξε η ανεπιτυχής επισκευή ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, ο ιδιοκτητής του οποίου προχώρησε σε «on-line παράπονα» σε ιστολόγιο.

Ετσι, στις 19 Ιανουαρίου 2011 θα βρεθεί στο Πρωτοδικείο Πειραιά, αντιμέτωπος με την επισκευάστρια εταιρεία, που κατέθεσε αγωγή σε βάρος του για προσβολή φήμης, βασιζόμενη στις διατάξεις περί Τύπου, ζητώντας μάλιστα μεταξύ άλλων και αξιώσεις συνολικού ύψους... 199.900 ευρώ!

Σάλος στο Διαδίκτυο

Το ζήτημα έχει προκαλέσει «θόρυβο» στο Διαδίκτυο, σχετικά με τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα τόσο ενός πελάτη όσο και ενός μπλόγκερ. «Φτάσαμε λοιπόν ο καταναλωτής να πρέπει να απολογηθεί στη Δικαιοσύνη για την αγανάκτηση που του προκάλεσε το κακό σέρβις για έναν υπολογιστή» υποστηρίζει ο πληρεξούσιος δικηγόρος του εναγόμενου, Βασ. Σωτηρόπουλος, προσθέτοντας: «Θα θέλαμε η υπόθεση να κλείσει εξωδικαστικά, αλλά αν χρειαστεί είμαστε έτοιμοι να υπερασπιστούμε την ελευθερία της έκφρασης στο Διαδίκτυο». Η Δικαιοσύνη είναι όμως αυτή που θα αποφανθεί για τα όρια -και αν θα πρέπει να υπάρχουν τέτοια- της έκφρασης και του λόγου στον κυβερνοχώρο.

Τι ήταν αυτό που οδήγησε μία εταιρεία να προχωρήσει μέχρι και σε αγωγή σε βάρος ενός πελάτη της, ζητώντας μάλιστα ένα υπέρογκο ποσό; Απλώς, ο 35χρονος καταναλωτής (τα στοιχεία του είναι στη διάθεση της «Ε»), αφού επισκέφθηκε για δεύτερη φορά την εταιρεία, προσπαθώντας να επισκευάσει το ίδιο τεχνικό πρόβλημα στον υπολογιστή του, ήρθε σε αντιπαράθεση με τους υπευθύνους. Αργότερα, προχώρησε και σε δημοσίευση της «ταλαιπωρίας που υπέστη» στο www.maga.gr. Εξιστορεί «τα υψηλού και χαμηλού τόνου παράπονα», υποστηρίζει ότι αιτήθηκε την αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, ενώ αργότερα κατέφυγε και στο Συνήγορο του Καταναλωτή, ζητώντας τη διαμεσολαβητική παρέμβαση της ανεξάρτητης αρχής για τη συμβιβαστική επίλυση του προβλήματος. Εκεί, «του είπαν ότι τον δουλεύουν κανονικά όλοι οι προηγούμενοι, γιατί ο νόμος είναι σαφέστατος» και καταλήγει: «Βρε σαν δεν ντρέπεστε λίγο, λαμόγια. Εξώδικα τώρα ο Δ., καταγγελίες, δελτία Τύπου, γιατί ο μικρός Δ. θύμωσε και τα πήρε κράνα που εδώ στην Ελλαδίτσα μάς περνάνε για κορόιδα».

Η άλλη πλευρά

Από την πλευρά της, η επισκευάστρια εταιρεία, ανάρτησε απαντητική επιστολή στο www.avclub.gr. Αφού δίνει τη δική της εκδοχή, για «απειλές για το Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ινστιτούτο Καταναλωτών», ισχυρίζεται ότι «αμέσως μετά το περιστατικό, ο πελάτης επιδόθηκε σε μία οργανωμένη προσπάθεια δυσφήμισης και ύβρεων κατά της εταιρείας μας (με εκφράσεις τύπου λαμόγια, απατεώνες, αλήτες, κ.ά.) και άλλων, μοιράζοντας καταγγελίες σε blogs, social media και forums. (...) Και επειδή άλλο η διαμαρτυρία και άλλο η δυσφήμιση και συκοφαντία, δεν θα αρκεστούμε στην παρούσα επιστολή».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Social Media
Δικαστικό ρεπορτάζ
Σχετικά θέματα: Δικαστικό ρεπορτάζ
Το Δημόσιο προσπάθησε να κλέψει αποζημίωση
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Μετωπική στις συγκοινωνίες
Συγχωνεύσεις, πυκνώσεις, αναστολές δρομολογίων στον ΟΑΣΑ
Το μετρό βλέπει Πειραιά, Μαρούσι
Εκπαίδευση
Στο φροντιστήριο για την απελευθέρωση
Βόμβα στο Διοικητικό Πρωτοδικείο
Επίθεση ισχύος
Φράχτης στα χερσαία σύνορα
Σινικό τείχος Παπουτσή κατά μεταναστών
Δικαστικό ρεπορτάζ
Το Δημόσιο προσπάθησε να κλέψει αποζημίωση
Τους έβγαλε στα μπλογκ τον πάνε στα δικαστήρια
Εισπρακτικές
Οι εισπρακτικές εταιρείες ξεκινούν ευγενικά και καταλήγουν με... γαλλικά
Δήμος Αθήνας
Αποφασίζουν για τους συμβασιούχους
Εκλεψαν τα κομπιούτερ με τις συμβάσεις προμηθειών!
Εκτός αναδάσωσης
Ξαναβγήκαν οι μπετονιέρες στην Πάρνηθα
Άλλες ειδήσεις
Κάλαντα αλληλεγγύης έξω απ' τα κελιά
Ενα κιλό δυναμίτιδα στο «Fever»
Κερατέα: έκοψαν πίτα στα οδοφράγματα
25χρονη βρέθηκε με κομμένο λαιμό στα σκουπίδια
Κατηγορείται ότι εξέδιδε τη 12χρονη κόρη της