Έντυπη Έκδοση

ΝΕΛ: ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΜΕ ΠΛΟΙΟ ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΚΟΥΖΙΝΑ

Η γριά «Πηνελόπη» αντικαθιστά τον γέρο «Θεόφιλο»

Τη γριά «Πηνελόπη», πλοίο ιδιοκτησίας του Μίμη Αγούδημου, που ήταν δεμένο από καιρό στην Πρέβεζα, ναύλωσε η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ) προκειμένου να αντικαταστήσει το γέρο «Θεόφιλο» στα δρομολόγια της άγονης γραμμής του βόρειου Αιγαίου, μετά τη σοβαρή βλάβη που υπέστη στη δεξιά κύρια μηχανή του.

Συγκεκριμένα η ΝΕΛ επιδοτείται για τις γραμμές:

* Θεσσαλονίκη - Μύρινα - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου, για 12 χρόνια με μίσθωμα ανά δρομολόγιο 35.000 ευρώ.

* Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου για 12 χρόνια με μίσθωμα ανά δρομολόγιο 29.000 ευρώ.

* Καβάλα - Μύρινα - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι Σάμου - Αγ. Κήρυκος Ικαρίας, για 12 χρόνια, με μίσθωμα ανά δρομολόγιο 30.000 ευρώ. Σύνολο εβδομαδιαίως για δρομολόγια με το «Θεόφιλος», που τώρα εκτελεί με το «Πηνελόπη», 94.000 ευρώ!

Την ίδια ώρα, οι επιβάτες που έχουν την τύχη να ταξιδεύουν στο Βόρειο Αιγαίο με ταχύτητες λίγο μετά τον εμφύλιο, μιλάνε για ένα πλοίο χωρίς θέρμανση αλλά και χωρίς κουζίνα. Σε τέτοιας διάρκειας ταξίδια υποχρεούνται να τρέφονται με πατατάκια ή να έχουν μαζί τους υπνόσακους και τάπερ με φαγητό από το σπίτι!

Ο γ.γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημ. Χαλκιώτης, δηλώνει βέβαια πως τα παραπάνω ισχύουν, είναι σε γνώση του, και μάλιστα έχει στείλει έγγραφο στη ΝΕΛ από την οποία ζητάει να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα.

Στελέχη της ΝΕΛ από την άλλη μεριά υποστηρίζουν πως η εσπευσμένη δρομολόγηση του «Πηνελόπη» στη θέση του αποσυρθέντος «Θεόφιλου» δικαιολογεί την αδυναμία του πλοίου να κινηθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Πάντως, σύμφωνα με το πρόγραμμα των δρομολογίων που έχει ανακοινώσει η ΝΕΛ, το «Πηνελόπη» εκτελεί το δρομολόγιο Μυτιλήνη - Λήμνος - Θεσσαλονίκη σε 17 ώρες, το Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα σε 12,5 ώρες, το Μυτιλήνη - Χίος σε τέσσερις ώρες το δε Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος σε οκτώ ώρες και Θεσσαλονίκη - Βαθύ Σάμου 26 ολόκληρες ώρες!

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα
Σχετικά θέματα: Ναυτιλία
Νοσηλεύεται στις Βερμούδες ο υποπλοίαρχος
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
Ανοιγμα κλειστών επαγγελμάτων
Τελεσίγραφο φαρμακοποιών
Συνέντευξη: Αχ. Μητσός
«Εχει ένα δισ. ευρώ στο συρτάρι»
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Στάση στην Ευελπίδων
Υπουργείο: πάρτι προσλήψεων στο μετρό
Βλέπουν μετρό το 2015, επιμένουν στα δύο αμαξοστάσια
Διόδια
Νέες αυξήσεις στα διόδια: σε λίγο θα μας παίρνουν και το πορτοφόλι
Φράχτης στον Εβρο
Κρυφτούλι πίσω από τον φράχτη
Η Κομισιόν «βλέπει» πέρα από τα τείχη
Δραματική έκκληση για πολιτικό άσυλο από 120 μετανάστες
Δικαιοσύνη
900% πάνω το κόστος μήνυσης
Ενας μήνας αναστολή
Αρ. Πάγος: Αφήστε τους ληστές τραπεζών στην ησυχία τους!
Θεσσαλονίκη
Κάθε μέρα προστίθενται 700 τόνοι σκουπίδια
Δημόσιο
Προσλήψεις: το μαρτύριο της σταγόνας
Ναυτιλία
Νοσηλεύεται στις Βερμούδες ο υποπλοίαρχος
Η γριά «Πηνελόπη» αντικαθιστά τον γέρο «Θεόφιλο»