Έντυπη Έκδοση

Το 2015 έτοιμο το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο

Θετικές συνέπειες έχει για τον όμιλο του ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η ολοκλήρωση της σύνδεσης του λιμένα Ικονίου με το Θριάσιο.

Εως τα τέλη του 2015 αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ (όχι των ιδιωτών) στο Θριάσιο Πεδίο, ενώ σταδιακά θα αυξάνεται και ο κύκλος εργασιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ελέω της ανόδου της εμπορευματικής κίνησης.

Συγκεκριμένα, έως τα τέλη του 2015 θα έχει κατασκευαστεί στο σύνολό του το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο (συνολικού προϋπολογισμού 257 εκατ. ευρώ), το οποίο υλοποιείται από το 1999.

Το έργο αφορά την ολοκλήρωση ενός σύγχρονου συγκροτήματος, συνολικής έκτασης 2.000 στρεμμάτων, στο οποίο θα συγκεντρωθούν οι σιδηροδρομικές και εμπορευματικές δραστηριότητες οι οποίες σήμερα διεκπεραιώνονται σε εγκαταστάσεις που είναι διάσπαρτες σε σημεία της Αττικής. Το εν λόγω συγκρότημα περιλαμβάνει: σταθμό διαλογής του ΟΣΕ, τερματικούς σταθμούς διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, τελωνείο, εμπορικό σταθμό, αποθήκες εμπορευμάτων, δέσμη γραμμών για απόθεση βαγονιών με επικίνδυνα φορτία, πλυντήρια, καθώς και όλες τις απαραίτητες εγκαταστάσεις για την εξυπηρέτηση των παραπάνω δραστηριοτήτων.

Θεωρητικά, ο εμπορευματικός σταθμός και ο σταθμός διαλογής του ΟΣΕ θα λειτουργούν ανταγωνιστικά με το πλησίον εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών, το οποίο πρόκειται να δημοπρατηθεί εκ νέου. Ωστόσο αρκετές εταιρείες ζητούν τη συνεκμετάλλευσή τους προκειμένου να συμμετάσχουν στο νέο διαγωνισμό.

Οσον αφορά τις προοπτικές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ολοκλήρωση της σύνδεσης Ικονίου-Θριασίου, η εταιρεία θα αυξήσει τα έσοδά της μόνο από τη συμφωνία με τις Cosco και ΗΡ σταδιακά από 10-70 εκατ. ευρώ ετησίως.

Με τη σύνδεση του Ικονίου, ο όγκος των εμπορευμάτων που θα απαιτηθεί να μετακινηθούν από το λιμάνι προς τις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης εκτιμάται ότι σε βάθος 3 χρόνων θα αγγίξει το 1,7 εκατ. κοντέινερ ανά έτος, δηλαδή τα αναμενόμενα έσοδα μπορεί να ξεπεράσουν το 1 δισ. ευρώ, κάτι το οποίο μένει να αποδειχθεί.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
ΟΣΕ
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Ιδιωτική ασφάλιση
Στη μέγκενη 1,7εκατ. ανασφάλιστα Ι.Χ.
Καύσιμα
Αργησαν αλλά υπέγραψαν για έλεγχο της βενζίνης
Διαχείριση απορριμμάτων
Νέα «καμπάνα» για τις παράνομες χωματερές
Νέο καπέλο 50 ευρώ έως 100 ευρώ ετησίως για τα σκουπίδια
Αντικίνητρο για να σταματήσει η σημερινή κατάσταση
Γεωργία
Κερδισμένοι, κτηνοτρόφοι και νέοι παραγωγοί
Διεθνείς αγορές και Χρηματιστήρια
Οι βιομηχανικοί δείκτες σνομπάρουν τις περικοπές
Οδικό δίκτυο
22 χρόνια για 10,2 χλμ. δρόμου
ΟΑΣΑ
Τα υπουργεία κλείνουν την «τρύπα» με ΟΑΣΑ
ΔΕΗ
Με απεργία απειλεί η ΓΕΝΟΠ αν δεν υπογραφεί το νέο έργο της Πτολεμαΐδας
Δικαιοσύνη
Αναστολή διώξεων για παλιά χρέη, οφειλές
Ανεργία
Η Ευρώπη στην... ανεργία της
Τράπεζες
Η συμμετοχή ιδιωτών στις αυξήσεις κεφαλαίου αγχώνει τους τραπεζίτες
ΟΣΕ
Το 2015 έτοιμο το εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ στο Θριάσιο