Έντυπη Έκδοση

ΕΝΩ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΜΠΑΣ...

Βελόνα στ' άχυρα το μαύρο κουτί

Ενώ συνεχίζεται στον Ατλαντικό η περισυλλογή συντριμμιών του γαλλικού Ερμπάς Α330 και αποκλείεται η πιθανότητα εύρεσης του μαύρου κουτιού, οργιάζει η φημολογία για τα αίτια του δυστυχήματος, χωρίς να αποκλείεται η δολιοφθορά.

Χωρίς ελπίδες για την ανεύρεση του μαύρου κουτιού συνεχίζονται οι έρευνες στα συντρίμμια του γαλλικού αεροσκάφους (ΕΡΑ) Χωρίς ελπίδες για την ανεύρεση του μαύρου κουτιού συνεχίζονται οι έρευνες στα συντρίμμια του γαλλικού αεροσκάφους (ΕΡΑ) Το ενδεχόμενο τρομοκρατικής επίθεσης ανακινεί η βρετανική «Μέιλ», που επικαλείται πηγές από την Air France και υποστηρίζει ότι η αεροπορική εταιρεία είχε δεχθεί προειδοποιήσεις για βόμβα σε αεροσκάφος της τέσσερις ημέρες πριν από το ατύχημα.

«Εντονη λάμψη» κοντά στο γαλλικό αεροσκάφος καταθέτουν ότι είδαν ο κυβερνήτης, ο συγκυβερνήτης αλλά και επιβάτης αεροσκάφους της Air Comet, που πετούσε σε ζώνη κοντά σ' αυτήν του δυστυχήματος. Οι Ισπανοί πιλότοι σε έκθεσή τους προς την εταιρεία τους υποστηρίζουν ότι είδαν «δυνατή και έντονη λάμψη από άσπρο φως, η οποία ακολούθησε καθοδική πορεία και στη συνέχεια διασπάστηκε σε έξι κομμάτια». Η κατάθεσή τους, όπως σημειώνει η «El Mundo» επαναφέρει μία από τις πρώτες υποθέσεις - αυτή για έκρηξη βόμβας εντός του αεροσκάφους και σε καμία περίπτωση... δεν σχετίζεται με αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα, όπως σχολίασαν ορισμένα διεθνή μέσα.

Εν τω μεταξύ, το ενδεχόμενο έκρηξης μέσα στο αεροσκάφος αποκλείει ο εντοπισμός καυσίμων στον ωκεανό, σύμφωνα με το υπουργείο Αμυνας της Βραζιλίας, που συμμετέχει στις έρευνες. «Η παρουσία πετρελαιοκηλίδων οδηγεί στον αποκλεισμό του ενδεχομένου να ξέσπασε φωτιά ή να έγινε έκρηξη μέσα στο αεροσκάφος», δήλωσε χθες ο Βραζιλιάνος υπουργός Αμυνας, Νέλσον Ζομπίμ. Ωστόσο, τα συντρίμμια του Ερμπάς που έχουν διασκορπιστεί σε ακτίνα 90 χιλιομέτρων στον ωκεανό ενισχύουν τις εκτιμήσεις για έκρηξη στον αέρα.

Η γαλλική «Monde» στην ιστοσελίδα της, επικαλούμενη πηγές που συμμετέχουν στην έρευνα, υποστηρίζει ότι το Α330 «πετούσε με λάθος ταχύτητα». Πάντως, μόνο εάν αυτή η εικασία επιβεβαιωθεί, η Ερμπάς θα πρέπει να εκδώσει οδηγία, η οποία θα επικυρωθεί από τη γαλλική Υπηρεσία Ερευνών και Αναλύσεων (ΒΕΑ) και θα απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες που χρησιμοποιούν αεροσκάφη τύπου Α330.

Οι απαντήσεις μπορεί να βρίσκονται στα δεδομένα που περιέχει το «μαύρο κουτί», για το οποίο πιστεύεται ότι βρίσκεται στον βυθό του Ατλαντικού (σε βάθος τουλάχιστον 3.000 μέτρων) -και θα είναι σχεδόν αδύνατο να ανασυρθεί, ακόμη και στην περίπτωση που εντοπιστεί ακριβώς το σημείο συντριβής του αεροσκάφους. «Είναι σαν να ψάχνουμε βελόνα στ' άχυρα», δήλωσε ο Πιερ Κοσονά, του γαλλικού ινστιτούτου θαλάσσιων ερευνών Ifremer.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Διεθνή
Με λέξεις-κλειδιά
Αερομεταφορές και ασφάλεια πτήσεων
Γαλλία
Άλλα θέματα στην κατηγορία Διεθνή της έντυπης έκδοσης
Περιοδεία Ομπάμα στη Μέση Ανατολή
«Ισοσκελές το τρίγωνο Ισραήλ-ΗΠΑ-Παλαιστίνη»
Βελτιώνεται το προφίλ των ΗΠΑ
«Μακροχρόνιος πόλεμος κατά των απίστων»
Πτήση Air France AF447
Βελόνα στ' άχυρα το μαύρο κουτί
Βρετανία
Πέμπτη παραίτηση Βρετανού υπουργού
Γερμανία
Ιατρική ηρωίνη στους Γερμανούς εξαρτημένους
Γιουροβίζιον χωρίς διασκέδαση...
Ευρωεκλογές: μια φάρσα δίχως την πλάκα της Γιουροβίζιον
Εκθεση της Γκρινπίς
Στα παπούτσια μας το δάσος του Αμαζονίου
Ιταλία
Με ζηλεύουν γιατί είμαι ωραίος