Έντυπη Έκδοση

Φίλος της πόλης και της τσέπης

Το ανανεωμένο Νταϊχάτσου Σίριον ενισχύει τη θέση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην κατηγορία των μικρών και οικονομικών αυτοκινήτων.

DAIHATSU SIRION DAIHATSU SIRION Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στην εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση. Ενα ακόμη ατού του σούπερ μίνι, που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, είναι η αναβάθμιση του κινητήρα 1.300 κ.εκ.

Το πρόγραμμα ανανέωσης της εξωτερικής εμφάνισης περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες υψηλότερων προδιαγραφών ασφάλειας και αντοχής, ανασχεδιασμένες ζάντες 14 ιντσών, ελαστικά 175/65 και βαμμένα χερούλια και καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος.

Περισσότερες είναι οι αλλαγές στον εσωτερικό χώρο: νέο τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, ομορφότερο και πληρέστερο ταμπλό οργάνων, καινούργια καθίσματα με μοντέρνες επενδύσεις, αναβαθμισμένο εργοστασιακό ηχοσύστημα με εξωτερική πηγή ήχου (i-pod) και ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα θυρών Wireless.

Στα μηχανικά μέρη οι μεγαλύτερες παρεμβάσεις αφορούν την αναβάθμιση του κινητήρα 1.300 κ.εκ., καθώς και των διατάξεων των αναρτήσεων.

Το μοτέρ 1.300 κ.εκ. μετά την τοποθέτηση νέου συστήματος διαχείρισης απέκτησε υψηλότερη ισχύ κατά 5 ίππους: από τους 87 ανέβηκε στους 92 ίππους. Παρά την αύξηση της ισχύος, οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν κατά 1 γραμμ. τις εκπομπές CO2 και πλέον είναι 137 γραμμ./χλμ. Τοποθέτησαν ανάρτηση με σπορ ρύθμιση και ενίσχυσαν την κατασκευή με την προσθήκη αντιστρεπτικών δοκών εμπρός και πίσω.

Το Σίριον έχει αποσπάσει θετικές κριτικές γιατί εκτός από τις μικρές διαστάσεις του (μήκος 3,6 μ., πλάτος 1,65 μ. και ύψος 1,55 μ.) πλεονεκτεί και σε άλλους βασικούς τομείς, όπως η ευελιξία (ελάχιστος κύκλος στροφής 9,3 μ.), η πρακτικότητα, η άνεση και η οικονομική λειτουργία.

Οι σχεδιαστές τοποθέτησαν τους τροχούς στα άκρα του αμαξώματος και το μεταξόνιο έφτασε στα 2.430 χιλ., μία από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας. Διαθέτει άνετη καμπίνα για τέσσερις ενήλικες, ενώ στα θετικά της προσπάθειας εντάσσεται και η δυνατότητα των τεσσάρων θυρών να ανοίγουν σε μεγάλη γωνία. Ετσι διευκολύνεται περισσότερο η είσοδος-έξοδος των επιβατών. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι επαρκής για την κατηγορία του αφού φτάνει στα 235 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα αναπτύσσεται ενιαίος χώρος αποσκευών 630 λίτρων.

Η παλέτα των κινητήρων του ανανεωμένου Σίριον περιλαμβάνει δύο μοτέρ με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.000 κ.εκ., απόδοσης 70 ίππων, έχει μέση κατανάλωση 5 λίτρα/100 χλμ., επιτάγχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 13,9'' και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Ο τετρακύλινδρος 1.300 κ.εκ., 92 ίππων, 5,8 λίτρα/100 χλμ., 11,4' και 170 χλμ./ώρα. Η βασική έκδοση 1.0 κοστίζει 10.990 ευρώ, ενώ οι 1.3 12.450, 1.3 PLUS (αερόσακοι οροφής τύπου κουρτίνας, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 14 ινσών) 13.190 και 1.3 AUTO 13.450 ευρώ.

Χρηματοδότηση

Η Αγκριπαν, επίσημη αντιπροσωπεία, υποστηρίζει το ανανεωμένο Σίριον με τρία νέα χρηματοδοτικά προγράμματα, τα οποία προσαρμόζονται στις ανάγκες του αγοραστή: Α. Προκαταβολή 45%, εξόφληση έως 24 μηνιαίες δόσεις και επιτόκιο 0%. Προκαταβολή 60%, εξόφληση έως 36 μηνιαίες δόσεις και επιτόκιο 0%. Β. Προκαταβολή 25%, εξόφληση έως 60 μηνιαίες δόσεις και επιτόκιο 4,9%. Γ. Προκαταβολή 0%, εξόφληση έως 100 μηνιαίες δόσεις και επιτόκιο 6,95%.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αυτοκίνητο
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Σχετικά θέματα: Αυτοκίνητο
Μικρές ειδήσεις
Άλλα θέματα στην κατηγορία Αυτοκίνητο της έντυπης έκδοσης
Αυτοκίνητο
Φίλος της πόλης και της τσέπης
Μικρές ειδήσεις