Έντυπη Έκδοση

Τα ΜΜΕ της μπάλας

Βλέπουν τηλεόραση κάθε μέρα! Το σινεμά, από την άλλη, δεν τους πολυσυγκινεί. Με το Ιντερνετ δεν τα πάνε κι άσχημα. Το ραδιόφωνο το θέλουν, όπως και τις εφημερίδες. Οσο για τα περιοδικά, οι μηνιαίες εκδόσεις είναι αυτές που τους κρατούν περισσότερο συντροφιά.

Για τους ποδοσφαιρόφιλους ο λόγος, αυτούς αφορούν τα ανωτέρω συμπεράσματα της έρευνας Bari διά χειρός Focus, για το διάστημα από το Σεπτέμβριο του 2009 ώς το Μάρτιο του 2010. Μουντιάλ έρχεται, η μπάλα θα κυριαρχήσει στη ζωή μας, καλό είναι να ξέρουμε τι medioσυνήθειες έχουν οι εραστές της στρογγυλής θεάς.

Οκτώ στους δέκα λοιπόν (80,3%) βλέπουν τηλεόραση 7 ημέρες την εβδομάδα, ενώ στο ραδιόφωνο η καθημερινή ακρόαση πέφτει στο 56,8% των ποδοσφαιρόφιλων. Στις εφημερίδες πάνω από έξι στους δέκα (62,8%) διαβάζουν έναν τίτλο πανελλήνιας κυκλοφορίας και σχεδόν δύο στους δέκα (18,2%) εντρυφούν σε αθλητικά φύλλα. Στο Ιντερνετ, τέλος, έξι στους δέκα (59,2%) δηλώνουν «ενεργοί χρήστες» και σχεδόν τέσσερις στους δέκα (37,6%) είναι γνώστες, ενώ ελάχιστοι αποκαλούν εαυτούς «πρώην χρήστες» (3%) και «μη γνώστες» (0,2%).

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Media
Με λέξεις-κλειδιά
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Άλλα θέματα στην κατηγορία Media της έντυπης έκδοσης
Βρετανία
Αγγλικό χαστούκι στο Ισραήλ
3 ερωτήσεις
«Ποιοι θεωρούν το 2010 τη διαφήμιση πολυτέλεια και τη φορολογούν με 20%;»
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Εκπαίδευση μέσω των βίντεογκεϊμ
Άλλες ειδήσεις
Τα ΜΜΕ της μπάλας