Έντυπη Έκδοση

ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΥΡΗΣ

«Ποιοι θεωρούν το 2010 τη διαφήμιση πολυτέλεια και τη φορολογούν με 20%;»

Την άλλη Δευτέρα, στις 14 του μηνός, απονέμονται τα έβδομα κατά σειράν MAD Video Music Awards στο κλειστό του Taekwondo.

Για τη διοργάνωση (και όχι μόνο) μας μιλάει ο διευθύνων σύμβουλος του MAD TV Ανδρέας Κουρής:

-Σας λέει κάτι η φράση «Τοο old to rock 'n' roll but too young to die»;

-Υποθέτω ότι προβληματίζει όποιον ασχολείται με κάτι νεανικό για τόσα πολλά χρόνια που πλέον έχει πάψει να θεωρείται ο ίδιος νέος! Ευτυχώς μας δίνει άλλοθι ο τρόπος με τον οποίο οι marketers προσπαθούν κάθε φορά να μας ομαδοποιήσουν όλους: είχαμε τα ηλικιακά γκρουπ, αυτά έγιναν lifestyle, και τώρα πλέον έχουν γίνει «ψυχογραφικά».

-Πόσο άδικος είναι ο φόρος 20 % στις διαφημίσεις;

-Αναρωτιέμαι ποιος εν έτει 2010 θεωρεί ότι για μια επιχείρηση το να διαφημιστεί είναι πολυτέλεια η οποία πρέπει να φορολογηθεί με 20%. Με τρομάζει διότι δείχνει από την πλευρά των κυβερνώντων άγνοια της εμπορικής λειτουργίας μιας επιχείρησης τη σημερινή εποχή.

-Υπάρχουν μουσικά είδωλα στην Ελλάδα;

-Υπάρχουν μουσικά είδωλα παγκόσμια; Εξακολουθούμε να μιλάμε γι' αυτούς που μιλάγαμε και πριν δέκα, δεκαπέντε χρόνια. Η έκρηξη των ΜΜΕ και του Internet τροφοδότησε και την ανάπτυξη αμέτρητων νέων, αλλά προσωρινών «ειδώλων». Στις ΗΠΑ οι μικρές ηλικίες κάθε 15 ημέρες γίνονται fan και ενός διαφορετικού καλλιτέχνη.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Media
Με λέξεις-κλειδιά
Τηλεόραση
Άλλα θέματα στην κατηγορία Media της έντυπης έκδοσης
Βρετανία
Αγγλικό χαστούκι στο Ισραήλ
3 ερωτήσεις
«Ποιοι θεωρούν το 2010 τη διαφήμιση πολυτέλεια και τη φορολογούν με 20%;»
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Εκπαίδευση μέσω των βίντεογκεϊμ
Άλλες ειδήσεις
Τα ΜΜΕ της μπάλας