Ελευθεροτυπία - 06/11/2009
Έντυπη Έκδοση
Ελευθεροτυπία, Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009
Η ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΤΩΝ ΣΙΡΙΑΛ
Καινούργια στην κορυφή, αλλά κρατούν και τα παλιά
Τη θέση τους στη λίστα με τις «εκατομμυριούχες» σειρές έχουν ήδη βρει κάποιες νέες παραγωγές, ενώ το ενδιαφέρον του κοινού φαίνεται να εξακολουθούν να προσελκύουν και σίριαλ που συνεχίζονται από πέρσι.
Πρόκειται για μια δύσκολη τηλεοπτική σεζόν, με τις σειρές να έχουν μειωθεί αισθητά, τα διαφημιστικά έσοδα να βρίσκονται σε κάμψη, αλλά με την τηλεθέαση να ανεβαίνει αρκετά ψηλά, ειδικά για ορισμένες παραγωγές.
Το ΜΕΓΚΑ βγαίνει κερδισμένο από τις πρώτες «κόντρες» των σειρών το διάστημα 12-31 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τις μετρήσεις της AGB Nielsen Media Research. Στο Τοπ-10 του πίνακα με τα σίριαλ, που μεταδίδονται στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (prime time), τις οκτώ θέσεις καταλαμβάνουν ισάριθμες σειρές του ΜΕΓΚΑ, οι οποίες μάλιστα είναι όλες «εκατομμυριούχες», καταφέρνουν δηλαδή να προσελκύουν περισσότερους από 1.000.000 τηλεθεατές, ενώ δύο θέσεις έχουν καταφέρει να καπαρώσουν σειρές του ΑΝΤ-1, χωρίς όμως να πιάσουν το εκατομμύριο.
Στην κορυφή βρίσκονται τρία από τα καινούργια σί-ριαλ του ΜΕΓΚΑ: «Παιδική χαρά» (1.415.000 τηλεθεατές), «Η οικογένεια βλά- πτει» (1.344.000) και «4» (1.330.000), ενώ τα δύο του ΑΝΤ-1 που συμπληρώνουν τη δεκάδα, στις δύο τελευταίες θέσεις του πίνακα, είναι σειρές που συνεχίζονται από πέρσι: «Εργαζόμενη γυναίκα» (838.000 τηλεθεατές) και «Λίτσα.com» (775.000).
Κάπως έτσι το ΜΕΓΚΑ καταφέρνει για το διάστημα 12-31/10 να βρίσκεται στην κορυφή και στο σύνολο του προγράμματος με το μερίδιό του να φτάνει όλη την εβομάδα κατά μέσον όρο το 20,9% κι ακολουθεί ο ΑΝΤ-1 με 14,7%. Τρίτος έρχεται ο Alpha με 13,5%, από κοντά το Alter με 12,1%, η ΝΕΤ φτάνει το 9,4%, αφήνοντας οριακά πίσω το Star (8,9%) και έπεται ο Σκάι με 3,2%. Βρισκόμαστε βέβαια στην αρχή της σεζόν και δεν αποκλείεται να αλλάξουν αρκετά πράγματα στη συνέχεια, καθώς τα κανάλια είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αρχίσουν τις γνωστές αλλαγές ενώ θα κάνουν και, μετρημένες βέβαια, βελτιωτικές κινήσεις.