Έντυπη Έκδοση

Μεταξύ Συρίας και Λας Βέγκας

ΔΕΝ κινδυνεύουν μόνο έξι «ιστορικές τοποθεσίες» στη Συρία, σύμφωνα με το καμπανάκι που χτυπά η ΟΥΝΕΣΚΟ -από τα πυρά του εμφυλίου που σπαράσσει τη χώρα, φυσικά. Το ελληνικό Δημόσιο, χωρίς πυρά, θέτει σε κίνδυνο και δημόσια αλλά και ιδιωτικά «φιλέτα». Καθρετίζοντας την παρακμή και το αδιέξοδο της χώρας τούτης.

Από το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ξεκίνησε, μεταξύ άλλων, ο «χορός» μέσω της πώλησης 20 ακίνητων του ΥΠΠΟ στην Πλάκα και ισάριθμων κτηρίων στην παλαιά πόλη της Ρόδου. Στο μεταξύ θέλει το ΤΑΙΠΕΔ να βάλει χέρι και στο Μέγαρο Μουσικής, μολονότι δεν ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο. Ωραίοι!

Κι ενώ το «ασύντακτο» Δημόσιό μας θέλει με το στανιό να «αξιοποιήσει» τη δημόσια περιουσία, ο υπουργός Πολιτισμού βάζει φρένο. Δεν θέλει, λέει, να κάνει τη χώρα Λας Βέγκας. Ούτε θέλει «την ανάπτυξη με τις μπουλντόζες», δήλωσε αυτάρεσκα ο Πάνος Παναγιωτόπουλος. Λες και περνάει από το δικό του χέρι η ανάπτυξη της χώρας, ή λες και θα ορθώσει το ανάστημά του για να ανακόψει τη ληστρική επέλαση των ξένων επενδυτών-αγοραστών. Ετσι κι αλλιώς βρίσκεται μπροστά από ένα πεδίο στρωμένο με νάρκες στο ΥΠΠΟ. Ιδού η ιδανική ευκαιρία να δούμε τι ανάστημα μπορεί να ορθώσει. Το ζήτημα του λουκέτου των θεάτρων είναι ακανθώδες, αλλά επιβάλλεται το υπουργείο να πάψει να σφυρίζει αδιάφορα και να εργαστεί για την επίλυσή του μαζί με τους άμεσα ενδιαφερόμενους φορείς. Οι επιχορηγήσεις, που κάποια στιγμή, ω του θαύματος, ξεσκάλωσαν και αναμενόταν να δοθούν, έπειτα από παρέμβαση του ίδιου του πρωθυπουργού -να είναι καλά η Ξένια Καλογεροπούλου και το πείσμα της-, βρίσκονται άλλη μια φορά στον αέρα. Μαζί με τις επιχορηγήσεις, στα μισά έμεινε και το σημαντικό έργο της καταγραφής και συντήρησης των κοστουμιών από καταβολής του Εθνικού Θεάτρου. Αναρωτιέται κανείς, γιατί; Τι κόστος μπορεί να είχε μια τέτοια ιστορία;

Κι ενώ το δημόσιο θέατρο σταδιακά συρρικνώνεται και απαξιώνεται, το ιδιωτικό κινείται μαξιμαλιστικά. Ο Φάνης Κιρκινέζος, ο «άρχων» του «Ακροπόλ», μετά τις «Ροές» και το «Βασιλάκου», θα εκμεταλλεύεται και το θέατρο «Αλμα». Είναι ο μοναδικός άνθρωπος του χώρου -ίσως και της χώρας- που υποστηρίζει ότι «το θέατρο είναι ένα κερδοφόρο σπορ».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Στη στήλη
Σημείο συνάντησης
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Hollywood
Καλώς ήλθες ψηφιακό φιλμ
Στα δικαστήρια με τον Κόστνερ
Ο Ντι Κάπριο στο Μιζούρι
Αφιέρωμα
Η θερινή μας αγάπη
Εικαστικά
Κρυφοκοιτάζοντας από την κλειδαρότρυπα
Φοιτητική αισιοδοξία
Οι 100 καρέκλες του.... πλάτωνα
Λογοτεχνία
Στην Αθήνα της Αμερικής
Μουσική
Τραγουδώντας στο λόφο
Τραγουδώντας στο λόφο
Οπερα
Μοναρχίας θρίαμβος
Σινεμά
Κομαντσι με αιρετικό χιούμορ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΚΗΣ Κινηματογραφιστής
Θρίλερ από το Βορρά
Δείτε πρώτοι τον εχθρό
Μαθήματα από παιδιά
Αφιέρωμα στον Χίτσκοκ
Συγγραφείς/Ποίηση
Ο κοσμός του Μπόρις Βιάν
Φεστιβάλ
Λάμψη παλιού Χόλιγουντ στο Rockwave Festival
Φεστιβάλ Αθηνών
Διαμαρτυρόμενος στην Επίδαυρο
Ο έρωτας της Κόμισσας
Πριγκίπισσα σε άγνοια
Μονομαχία στην Πειραιώς
Μεταμοντέρνο καμπαρέ
Άλλες ειδήσεις
Ενδιαφέρουν