Έντυπη Έκδοση

«Γιατί χρησιμοποίησα το φουσκωτό σκάφος του Λιμενικού»

Από τον γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Δημ. Χαλκιώτη λάβαμε την εξής επιστολή:

Συγκλονισμένος και σοκαρισμένος όπως όλοι μας εδώ στη Λέσβο από τον αναπάντεχο χαμό ενός συμπολίτη μας, διάβασα με θλίψη αλλά και απορία για τα κίνητρα του γράφοντος, το γεμάτο λαϊκισμό και ανακρίβεια άρθρο «Οι συντάξεις κόβονται, οι βόλτες στο Αιγαίο συνεχίζονται...» (5/7/10, σελ. 43). Διαπιστώνει ο καθένας ότι γίνεται φτηνή εκμετάλλευση ενός τραγικού γεγονότος για να χτυπηθεί ο συντοπίτης του δημοσιογράφου, γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Τα μαθήματα οικονομίας σε περίοδο κρίσης από τον γράφοντα αποτελούν καθημερινή πρακτική τόσο κατά την άσκηση των καθηκόντων μου και της πολιτικής που εφαρμόζουμε στο νησιωτικό χώρο, όσο και της προσωπικής μου ζωής. Χρησιμοποιώ πάντα το πλοίο της γραμμής για τις μετακινήσεις μου στα νησιά ευθύνης της Γενικής Γραμματείας. Στα αεροπλάνα δε, χρησιμοποιώ πάντα την οικονομική θέση.

Η συγκεκριμένη επίσκεψη στη Χίο είχε την εξής ιδιαιτερότητα: Αφορούσε εκδήλωση της Πανελλήνιας Ενωσης Φουσκωτών Σκαφών Ελλάδας, με την οποία έχουμε μνημόνιο συνεργασίας για περιπτώσεις διάσωσης και εκτάκτων αναγκών.

Σε αυτή την πολύ σημαντική εκδήλωση, κατά την οποία έγινε και επίδειξη διάσωσης, παραβρέθηκα όπως είχα υποχρέωση, και όχι για δημόσιες σχέσεις που αναφέρει ο γράφων, απευθυνόμενος στους περίπου χίλιους συμμετέχοντες αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας και της εθελοντικής προσφοράς.

Ετσι για πρώτη φορά χρησιμοποιήσαμε μαζί με τον διευθυντή Πολιτικής Προστασίας της Γεν. Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής το μετασκευασμένο από το υπουργείο Αιγαίου φουσκωτό σκάφος του Λιμενικού Σώματος, ειδικό για επιχειρήσεις διάσωσης, προστασίας περιβάλλοντος και αποστολές εκτάκτων αναγκών.

Πέρα όμως από τη συνειδητή επιλογή μου για χρήση του σκάφους για τους λόγους που προανέφερα, η μετακίνηση εμού και του υπηρεσιακού στελέχους ήταν σαφώς συμφερότερη για το ελληνικό δημόσιο, και τούτο γιατί το κόστος των καυσίμων που κατανάλωσε το σκάφος για μεταβίβαση στη Χίο και επιστροφή, ανήλθε στο ύψος των 180 ευρώ , ενώ το κόστος της εκτός έδρας υπηρεσιακής μετακίνησής μας (εισιτήρια, διαμονή και ημερήσια αποζημίωση) θα κόστιζε συνολικά 304 ευρώ .

Ο συντάκτης του άρθρου Σ. Μπαλάσκας ανταπαντά:

Ο κ. Χαλκιώτης κάνει πως δεν καταλαβαίνει τόσο το άρθρο όσο και το γιατί αυτό γράφτηκε. Δικαίωμά του να κάνει πως δεν καταλαβαίνει... Η κοινωνία του Αιγαίου και προπάντων αυτή της Μυτιλήνης από την οποία κατάγεται έχει άποψη για το κάμωμα. Ας «ρίξει τα αυτιά του» και ας αφουγκραστεί.

Επί της ουσίας ένα και μόνο. Καράβι για Χίο το Σάββατο στις 8 το πρωί είχε; Είχε. Και μάλιστα δύο. Το «Νήσος Χίος» και το «Θεόφιλος». Για να γυρίσει από τη Χίο στη Μυτιλήνη στις 11.30 το βράδυ του Σαββάτου είχε; Είχε. Ξανά το «Νήσος Χίος». Τώρα γιατί δεν χρησιμοποίησε πλοίο της γραμμής αλλά σκάφος του Λιμενικού με ό,τι αυτό συνεπάγεται όχι μόνο σε κόστος καυσίμων αλλά σε ανταλλακτικά και προπάντων σε απασχόληση τριών στελεχών του Λιμενικού Σώματος που δεν είναι ταξιτζήδες, μόνο ο κ. Χαλκιώτης το ξέρει.

«Κρείττον το σιγάν», κ. Γενικέ.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
ΑμεΑ
Λογισμικό ανθρωπιάς
Κραυγή ΑμεΑ
Επιστολή
«Γιατί χρησιμοποίησα το φουσκωτό σκάφος του Λιμενικού»
Εγκρίθηκε η ζεύξη
Υποθαλάσσια για Λευκάδα
Περιβάλλον
245.000 νέες θέσεις εργασίας θα φέρουν οι ΑΠΕ
Λεωφόρος... απορριμμάτων
Συνέντευξη: Ντέιβιντ Γκόλντφιλντ
«Η πράσινη ανάπτυξη μπορεί να ανθίσει εν μέσω κρίσης»
Trafficking
Εφιάλτης για τις κόρες της Νιγηρίας
Μαθήματα... στη μπάρα
Μπάρμαν με δίπλωμα
Αριστερά
Ο κρατισμός έπνιξε και την Αριστερά;
Άλλες ειδήσεις
Σε αργία ο δήμαρχος Ζαχάρως
Γιαννιτσά: Εκλεισαν την εθνική οδό
Χωριστά η τιμή του ροδάκινου
Επιασαν τον ληστή των νοσοκομείων