Έντυπη Έκδοση

ΤΟΥΟΤΑ YARIS HYBRID & AYGO

Ανταποδοτικά οφέλη

ΟΠΟΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, Η ΤΟΥΟΤΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΤΙΜΩΝ

Εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες η Toyota επένδυσε στην ιδέα της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της και η ελληνική αντιπροσωπεία, στη δημιουργία ενός άρτιου δικτύου σε ολόκληρη την επικράτεια. Στα χρόνια της κρίσης, με την αγορά αυτοκινήτου να έχει υποχωρήσει σημαντικά, η ιαπωνική εταιρεία καταφέρνει να συγκεντρώνει ένα αρκετά υψηλό μερίδιο αγοράς.

Η Toyota με το Yaris έφερε στην αγορά το μικρότερο, «καθαρότερο» και πιο προσιτό υβριδικό Η Toyota με το Yaris έφερε στην αγορά το μικρότερο, «καθαρότερο» και πιο προσιτό υβριδικό Οχι πως η Toyota πανηγυρίζει για τις πωλήσεις της, καθώς στα χρόνια της γενικευμένης ευφορίας είχε δει σαφώς υψηλότερα νούμερα, αλλά όπως και να το κάνουμε, μια προσεκτική ανάγνωση των στοιχείων τής αγοράς δείχνει πως η Toyota βρίσκεται σε πολύ ευνοϊκότερη θέση από τον ανταγωνισμό. Δείτε γιατί:

Με τη σημερινή εικόνα της αγοράς, οι δύο μικρές κατηγορίες που αφορούν τα αυτοκίνητα πόλης, οι Α και Β, συγκεντρώνουν συνδυαστικά το 59,4% των συνολικών πωλήσεων. Ειδικά οι ταξινομήσεις στο segment Β αντιστοιχούν στο 44,2% της αγοράς.

Σε αυτή την κατηγορία, η Toyota βλέπει το Yaris να είναι σταθερά πρώτο, ενώ στο segment Α, το Aygo ήταν δεύτερο σε πωλήσεις το 2013 πίσω μόνο από το νέο Panda. Και αυτό έχει τη σημασία του, καθώς το Aygo είναι ουσιαστικά ένα μοντέλο που βρίσκεται στην αγορά από το 2005, έχοντας υποστεί ενδιάμεσα δύο facelift. Ξέρετε, από αυτά που περιλαμβάνουν πολύ μικρής έκτασης αλλαγές στη μάσκα ή τα φώτα, τόσο μικρής, που χρειάζεται να είσαι πολύ παρατηρητικός για να τις διακρίνεις.

Από την άλλη πλευρά, το Yaris βρίσκεται αισίως στην 3η του γενιά, η οποία μπορεί να μη δημιούργησε την αίσθηση της πρώτης, όμως μπορεί να καυχιέται ότι υπήρξε πρωτοποριακό ακόμη μία φορά, καθώς έγινε το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία του που απέκτησε υβριδική έκδοση.

Και μπορεί πλέον πολύς κόσμος να έχει εξοικειωθεί με τη λέξη «υβριδικό», όμως το γεγονός ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία προσφέρεται πλέον σε αμάξωμα αυτοκινήτου πόλης, έχει ιδιαίτερη σημασία. Ο λόγος είναι πως τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της υβριδικής τεχνολογίας φαίνονται κατά τη χρήση στην πόλη. Εκτός αυτής, τα οφέλη στην κατανάλωση πάνε περίπατο, ο κινητήρας ακούγεται αρκετά (χωρίς μάλιστα να έχει ευχάριστη χροιά), ενώ και η ισχύς υπολείπεται αισθητά της επιθυμητής, για να το θέσουμε κομψά.

Μέσα στην πόλη όμως, οι 100 ίπποι του Yaris, έστω κι αν προέρχονται από το συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου και ενός ηλεκτροκινητήρα, επαρκούν μια χαρά. Τα κυβικά άλλωστε ελάχιστα ενδιαφέρουν, καθώς το υβριδικό Yaris απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, ενώ επιτυγχάνει αρκετά χαμηλή κατανάλωση, που αν είστε προσεκτικοί, δεν θα ξεπερνά τα 4 λ./100 χλμ.

Η επιλογή Aygo

Ιδανική επιλογή για την πόλη το Aygo για όποιον δεν έχει ιδιαίτερη ανάγκη από χώρους Ιδανική επιλογή για την πόλη το Aygo για όποιον δεν έχει ιδιαίτερη ανάγκη από χώρους Το Aygo, από την πλευρά του, προβάλλει ως η ιδανική επιλογή για όποιον δεν έχει ιδιαίτερη ανάγκη τους χώρους και δεν θέλει να υπερβεί το φράγμα των 10.000 ευρώ. Ακόμη και των 9.000 ευρώ για την ακρίβεια, αφού με το όφελος απόσυρσης, το Aygo κοστίζει 7.950 (3θ) ή 8.330 (5θ) ευρώ. Με αυτά τα λεφτά αγοράζεις ένα 1.000άρι που αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση, αρκεί να μην αρχίσεις να ζητάς πολλά. Καίει λίγο, παρκάρει εύκολα και η συντήρησή του δεν αποτελεί πονοκέφαλο.

Στην περίπτωση του Yaris, βέβαια, η Toyota επιστρατεύει αρκετά επιχειρήματα, ώστε να πείσει πως αξίζει κανείς να διαθέσει το λιγότερο 16.860 ευρώ για την απόκτηση ενός μικρού υβριδικού. Επιχειρήματα του τύπου δεν έχει μίζα, συμπλέκτη, ιμάντα χρονισμού και εναλλάκτη, οπότε εξοικονομείς λεφτά από τα σέρβις. Η αλήθεια είναι πως η Toyota έφερε στην αγορά το μικρότερο, «καθαρότερο» και πιο προσιτό υβριδικό, όμως και πάλι, σε απόλυτες τιμές, τα λεφτά δεν είναι λίγα.

Πρότασή μας είναι η επιλογή ενός Aygo ή μιας συμβατικής έκδοσης του Yaris. Στη μεν πρώτη περίπτωση έχετε ένα από τα πιο δυνατά value for money, ενώ στη δεύτερη θα έχετε αποκτήσει το best seller της ελληνικής αγοράς με 3.000-4.000 ευρώ λιγότερα από το υβριδικό, ακόμη κι αν επιλέξετε την έκδοση ντίζελ, που καταναλώνει περίπου το ίδιο και είναι πιο fun to drive.

Τα σχόλια έχουν κλείσει για αυτό το άρθρο

Κανένα σχόλιο

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας 0

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Διεθνή
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Σχετικά θέματα: Αυτοκινητοβιομηχανία
Fiat: μετακομίζει λόγω φορολογίας
BMW: ακόμη μία προσθήκη στη μεσαία κατηγορία
Ποιο αυτοκίνητο μας κάνει πιο ελκυστικούς;
Άλλα θέματα στην κατηγορία Διεθνή της έντυπης έκδοσης
Ουκρανία
Οι ολιγάρχες εγκαταλείπουν τον Γιανουκόβιτς
Ασφαιρα τα «πυρά» του στρατού
ΗΠΑ
Η «παραμύθα» έχει δράκο
Η ναρκο-κουλτούρα της showbiz
Κόβουν και ράβουν οι χάκερ της NSA
Κινηματογράφος
Ενας όμορφος άνθρωπος
Βρετανία
Το «έπος Σνόουντεν» έγινε βιβλίο
Ρωσία
Βεγγαλικά και πυροτεχνήματα... τρόμου στο Σότσι
Συρία
Σφαγή στη Συρία, παζάρια στη Γενεύη
Αυτοκινητοβιομηχανία
Ανταποδοτικά οφέλη
Fiat: μετακομίζει λόγω φορολογίας
BMW: ακόμη μία προσθήκη στη μεσαία κατηγορία
Ποιο αυτοκίνητο μας κάνει πιο ελκυστικούς;