Έντυπη Έκδοση

Η Μόνικα της διπλανής πόρτας

Να και μια ταινία που η Μόνικα Μπελούτσι δεν παίζει τη μοιραία γυναίκα. Και που ο εραστής της την εγκαταλείπει. Μην απορείτε. Αφού αποφάσισε να ασχοληθεί στα σοβαρά με την υποκριτική, καιρός ήταν να ενσαρκώσει και η Μόνικα μια γυναίκα της διπλανής πόρτας. Λέμε τώρα...

Η ΜΟΝΙΚΑ ΜΠΕΛΟΥΤΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΕΡΦΡΑΝΤΣΕΣΚΟ ΦΑΒΙΝΟ Η ΜΟΝΙΚΑ ΜΠΕΛΟΥΤΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΕΡΦΡΑΝΤΣΕΣΚΟ ΦΑΒΙΝΟ Πρόκειται για ιταλική ταινία που μόλις βγήκε στις αίθουσες (με αυτήν, μάλιστα, άνοιξε το περσινό Φεστιβάλ της Ρώμης), τιτλοφορείται «Ο άντρας που αγαπά» και είναι σκηνοθετημένη από τη Μαρία Σόλε Τονιάτσι. Ο γοητευτικός ήρωας (Πιερφραντσέσκο Φαβίνο) βιώνει τον έρωτα με απόλυτο τρόπο. Σχετίζεται διαδοχικά, αλλά εξίσου παράφορα, με δύο γυναίκες.

Αρχικά παρακολουθούμε τη σχέση του με τη νεαρή Ξένια Ράπαπορτ (η όμορφη «Αγνωστη» του Τορνατόρε), που όμως τον εγκαταλείπει γιατί ασφυκτιά με τη σφοδρότητα του έρωτά του. Στη συνέχεια βλέπουμε τη Μόνικα να μπαίνει στη ζωή του: μια απλή γυναίκα με καθημερινά προβλήματα, ικανοποιημένη με τη δουλειά της και τη σχέση τους κι έτοιμη να κάνει παιδί. Εκείνος, όμως, επηρεασμένος από την αρρώστια του ομοφυλόφιλου αδελφού του, που έχει έναν βαθύ, δεσμό με έναν άντρα, συνειδητοποιεί πως η δική του σχέση δεν θα είναι ποτέ έτσι. Και πως δεν την αγαπά. Και την αφήνει.

Τι νιώθει ένας άντρας όταν τον αφήνει μια γυναίκα; Ή πώς νιώθει όταν συνειδητοποιεί ότι δεν την αγαπάει πια και αποφασίζει να βάλει ένα τέλος στην ερωτική τους ιστορία; Η ιδιαιτερότητα της ταινίας έγκειται στο ότι παρακολουθεί σε βάθος την ψυχολογία και το αδιέξοδο ενός ερωτευμένου άντρα, με έναν τρόπο που συνήθως το σινεμά επιλέγει να δείξει τη γυναικεία ιδιοσυγκρασία. Γιατί, κινηματογραφικά τουλάχιστον, οι άντρες εμφανίζονται να βιώνουν τον έρωτα μονοδιάστατα -συχνά επίπεδα. «Δύσκολα θα δούμε έναν άντρα να ξυπνάει το πρωί κυριολεκτικά άρρωστος από έρωτα», λέει ο πρωταγωνιστής Π. Φαβίνο.

Η ταινία μιλάει με ευθύ τρόπο για τα συναισθήματα, την εγκατάλειψη, τον φόβο και κυρίως τον απόλυτο έρωτα που μπορεί συγχρόνως να σε κατακρεουργήσει ή να σε ανεβάσει στα ουράνια. Ομως, σύμφωνα με τη σκηνοθέτρια, «το φιλμ μιλάει για συναισθήματα χωρίς συναισθηματισμούς».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Κινηματογράφος
Σχετικά θέματα: Κινηματογράφος
Ενα εκρηκτικό καλοκαίρι
Χτυποκάρδια στο Χόγκουαρντς
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Συνέντευξη: Ιθαν Χοκ
«Πάντα ήθελα να παίξω κιθάρα στην Επίδαυρο»
Κινηματογράφος
Η Μόνικα της διπλανής πόρτας
Ενα εκρηκτικό καλοκαίρι
Χτυποκάρδια στο Χόγκουαρντς
Επέτειος
Οταν οι ηθοποιοί απέκτησαν φωνή
Κινηματογραφικές μηχανές
Οι μηχανές του χρόνου
Χορός
Η τσαρίνα του μπαλέτου
Μουσική
Hi five!
Θέατρο
Οι «Ορνιθες» ακροβατούν
Μνημεία
Χούλιγκαν με ράσα;
Εικαστικά
«Αυτές» και οι άλλες
Μπαλαρίνες στο μπαλκόνι
Αρχιτεκτονική
Η τάση που έκανε επανάσταση
Βιβλίο
Ο Πόε στη «Χώρα του Ποτέ»
Η άγνωστη Ζάκυνθος
Υμνος στην τεμπελιά
Η μελωδία της γραφής