Έντυπη Έκδοση

Ο φιλότεχνος κ. Μπαρόζο

Φιλότεχνος και γνώστης της σύγχρονης τέχνης, ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο ζήτησε να επισκεφθεί το ολοκληρωμένο πλέον κτήριο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στου ΦΙΞ, δηλώνοντας μάλιστα διατεθειμένος να παραστεί και στα εγκαίνιά του.

Ο Π. Παναγιωτόπουλος και η Αννα Καφέτση ξεναγούν τον Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο στο ολοκληρωμένο κτήριο του ΕΜΣΤ Ο Π. Παναγιωτόπουλος και η Αννα Καφέτση ξεναγούν τον Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο στο ολοκληρωμένο κτήριο του ΕΜΣΤ Μέρες πριν ο κ. Μπαρόζο είχε εκδηλώσει την επιθυμία του προς την ελληνική κυβέρνηση να επισκεφθεί μερικά από τα μεγάλα έργα που ολοκληρώνονται με κονδύλια του ΕΣΠΑ, δηλαδή από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ε.Ε. Γι' αυτό, ξεναγήθηκε προχθές στο κτήριο ΦΙΞ και αμέσως μετά την είσοδό του θαύμασε το τεράστιο ύψος του ισογείου και το άπλετο φως που έρχεται από την οροφή. Στο δεύτερο όροφο του έγινε μια ολιγόλεπτη ηλεκτρονική παρουσίαση της ιστορίας του κτηρίου όπως ήταν όταν λειτουργούσε ως ζυθοποιείο, πώς στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε, ερειπώθηκε και άρχισε η ανοικοδόμησή του προκειμένου να στεγάσει το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Αθήνας.

Η παρουσίαση του ΕΜΣΤ στον κ. Μπαρόζο επρόκειτο να γίνει από τον ίδιο τον πρωθυπουργό, κάτι που ματαιώθηκε λόγω της ασθενείας του επιστρέφοντας από το Δουβλίνο. Ετσι, τον Ευρωπαίο αξιωματούχο υποδέχθηκαν ο υπουργός Πολιτισμού Π. Παναγιωτόπουλος και η γ.γ. του ΥΠΠΟΑ Λίνα Μενδώνη. Η ξενάγησή του έγινε χωρίς την παρουσία δημοσιογράφων (γιατί άραγε;) από τον αρχιτέκτονα του έργου Βαγγέλη Στυλιανίδη και τη διευθύντρια του ΕΜΣΤ Αννα Καφέτση. Ο κ. Μπαρόζο ενημερώθηκε για την αρχιτεκτονική του κτηρίου, για την τεχνολογία που διαθέτει και τις εγκαταστάσεις του, καθώς επίσης για το μουσειολογικό πρόγραμμα τις συλλογές και τα έργα μερικών διάσημων καλλιτεχνών που διαθέτουμε, όπως της Μόνας Χατούμ και του Μπιλ Βιόλα, το έργο των οποίων δήλωσε πως γνωρίζει. Ο υπουργός Πολιτισμού δεν αναφέθηκε στο πρόβλημα χρηματοδότησης που υπάρχει για τη λειτουργία του μουσείου. Επεσήμανε ότι «σε λίγο στο κτήριο αυτό θα αρχίσουν να εκτίθενται οι μόνιμες συλλογές των εξαιρετικών έργων που έχουμε στη διάθεσή μας ως Ελλάδα, για να το καταστήσουμε έτσι ένα από τα σημαντικότερα μουσεία σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη», προσθέτοντας ότι «μόλις ανοίξει τις πόρτες του για το ευρύ κοινό θα στείλει ένα ισχυρό μήνυμα αισιοδοξίας και ανάτασης από την Αθήνα, σε ολόκληρη την Ευρώπη».

Η καλύτερη στιγμή για τον κ. Μπαρόζο και την αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που τον συνόδευε ήταν όταν ανέβηκαν στην ταράτσα, όπου σε λίγο θα λειτουργεί η Γλυπτοθήκη και το εστιατόριο του Μουσείου με την ανεμπόδιστη θέα προς τον Παρθενώνα, απ' όπου ελήφθησαν και οι αναμνηστικές φωτογραφίες.

Τα σχόλια έχουν κλείσει για αυτό το άρθρο

1 σχόλιο

1 Ο/Η Zeta έγραψε: (πριν 6 έτη)
Δεν περνάει κι ο"φιλοτεχνος" από τα σχολεία να δει σε τι τραγικές συνθήκες διδάσκονται τα εικαστικά και πως διώκονται στην δευτεροβαθμια εκπαίδευση?
Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας 1

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Συναντήσεις/Συμφωνίες/Συνομιλίες/Διαπραγματεύσεις
Υπουργείο Πολιτισμού
Ευρωπαϊκή Ένωση
Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ)
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Ντοκιμαντέρ
Θηλυκός Νονός η Μέρκελ;
ΚΜΣΤ
Ο φιλότεχνος κ. Μπαρόζο
Οπερα
Εφυγε ένας αντικομφορμιστής και καινοτόμος
Εργα Τέχνης
Ο Δαβίδ πέταξε τη σφεντόνα και πήρε αυτόματο
Θέατρο
Μηχανισμοί εξουσίας και καλλιτέχνες
Συνεντεύξεις
«Τώρα είναι η ώρα να επιστραφούν τα οφειλόμενα»
TV & Media
«Μουρμούρα» και το 2015
Μόνο Γερμανοί φωτογράφισαν τον πρόεδρό τους
Προσφυγή στο ΣτΕ για το ανταποδοτικό τέλος
Παράταση για τις ενστάσεις
Εκτός ΣΚΑΪ η Δρούζα
«Λάμψη» και «Οδύσσεια»
Ιστορικά κτίσματα
Σώστε τη Δημοτική Αγορά Χαλκίδας