Έντυπη Έκδοση

ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΗΣΑΠ

Βραχυκύκλωσαν τον Ηλεκτρικό οι μετατάξεις

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. πλήρωσε τελικά τη νύφη για τις μετατάξεις στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο που προκάλεσαν το χθεσινό χάος στα δρομολόγια. Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «ξήλωσε» τον Ι. Σπυράκο με συνοπτικές διαδικασίες, ζητώντας την παραίτησή του την οποία και πήρε.

Ο Ηλεκτρικός έχει κληθεί να λειτουργήσει σωστά με 144 εργαζομένους λιγότερους Ο Ηλεκτρικός έχει κληθεί να λειτουργήσει σωστά με 144 εργαζομένους λιγότερους Ολα ξεκίνησαν όταν χθες από νωρίς το πρωί δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στις αποβάθρες των σταθμών του ΗΣΑΠ, αφού οι συρμοί διέρχονταν κάθε μισή ώρα αντί για 6-8 λεπτά που προβλέπεται στο πρόγραμμα των δρομολογίων. Ηταν η πρώτη μέρα που ο Ηλεκτρικός κλήθηκε να λειτουργήσει με μείον 144 εργαζομένους, που πήραν μετάταξη για να γίνουν φύλακες του υπουργείου Πολιτισμού. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν οδηγοί και σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει προσωπικό ώστε να λειτουργήσει σωστά το συγκοινωνιακό έργο.

Ετσι, από τους 12 συρμούς διατέθηκαν στο επιβατικό κοινό μόνο 7, με δύο τρένα στη γραμμή Ομόνοια - Πειραιάς, τέσσερα από Ομόνοια στην Κηφισιά και ένα που έπαιζε ...μπαλαντέρ.

«Ξέραμε ότι θα φύγουν οι 144, αλλά δεν μας είχαν πει πότε. Μας ειδοποίησαν στις 2 Σεπτεμβρίου και περίμεναν χθες -ύστερα από μόλις πέντε μέρες- να λειτουργήσουν όλα κανονικά. Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται» δήλωσε στην «Ε» ο κ. Σπυράκος και πρόσθεσε: «Είμαι τεχνοκράτης και όχι πολιτικός. Και όλο αυτόν τον καιρό μου ζήτησαν να λειτουργήσω ως πολιτικός, κάτι το οποίο δεν έκανα και δεν θα κάνω ποτέ. Αυτό που έχασα το τελευταίο διάστημα ήταν η προσωπικότητά μου».

Ο πρώην πλέον διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. τόνισε ότι δεν ήταν δυνατόν να λυθούν όλες οι εκκρεμότητες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό που αναγκάστηκε τελευταία στιγμή να καταρτίσει, μέχρι την Τρίτη, το αργότερο την Τετάρτη, η κατάσταση στον Ηλεκτρικό θα είχε εξομαλυνθεί.

Ο κ. Σπυράκος ανέλαβε την ηγεσία της ΣΤΑ.ΣΥ. (υπό την σκέπη της οποίας έχουν συγκεντρωθεί όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς) μόλις τον περασμένο Μάιο, προερχόμενος από τη διοίκηση της ΤΡΑΜ Α.Ε.

Η Ενωση Εργαζομένων στον ΗΣΑΠ με ανακοίνωσή της στρέφεται ευθέως εναντίον της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου, κάνοντας λόγο για σκόπιμες και στοχευμένες μετατάξεις που θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών «λόγω του συνωστισμού στις αποβάθρες. Στον ΗΣΑΠ υπάρχει ανάγκη από προσωπικό και όχι από απολύσεις και μετατάξεις κι αυτό αποδείχθηκε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Συγκοινωνίες-Μεταφορές
Υπουργείο Ανάπτυξης
Σχετικά θέματα: ΗΣΑΠ
«Από 2.300 ευρώ στα τρένα, 1.200 ευρώ ως φύλακας αρχαιοτήτων»
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
ΗΣΑΠ
Βραχυκύκλωσαν τον Ηλεκτρικό οι μετατάξεις
«Από 2.300 ευρώ στα τρένα, 1.200 ευρώ ως φύλακας αρχαιοτήτων»
Δημόσιο
Ιδιωτικές εταιρείες θα αξιολογούν τους δημοσίους υπαλλήλους για αποχώρηση
Κοινοπραξία "Ολυμπία οδός"
Οι εργολάβοι θέλουν όλες τις εισπράξεις ώς το 2037
Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις
38 εκατ. ευρώ σε 707 ΜΚΟ για 1.826 θέσεις εργασίας
Φαρμακοποιοί
Κόντρα για τις διημερεύσεις
Άλλες ειδήσεις
ΚΚΕ: Σχολεία ταλαιπωρίας
Ελλειμμα στον Οίκο Ναύτου
Από ένα έως 5 αστέρια και στα κάμπινγκ