Έντυπη Έκδοση

Μέσα και παραμέσα

ΠΟΣΟ θα επηρεαστεί η τηλεοπτική αγορά από το σκάνδαλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και τις κατηγορίες εναντίον του Δημήτρη Κοντομηνά; Ποσοτική αποτίμηση δεν μπορεί να γίνει από τώρα, αλλά η στιγμή είναι οπωσδήποτε κρίσιμη. Οπου να 'ναι αρχίζει το δεύτερο μισό της σεζόν και υπενθυμίζω ότι ο Alpha είναι πολύ φουριόζος τους τελευταίους μήνες.

Και οινοπαραγωγός ο Oliviero Toscani! Και οινοπαραγωγός ο Oliviero Toscani! Αφησε πίσω του το Star με χαρακτηριστική άνεση, βλέπει διάφορες εκπομπές του να κατακτούν πρωτιές (έστω και με τον πατέρα Ποιμένα...) και απειλεί το Mega στις θεαματικότητες. Οσο για τον Κοντομηνά, έχει αποδείξει και με το στόρι του Βατοπεδίου ότι δεν είναι τυχαίος παίκτης. Μερικά καλά παιδιά της πιάτσας λένε ότι στην υπόθεση Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο τον έχει δεμένο το γάιδαρό του και δεν θα κινδυνεύσει. Ή έστω δεν θα κινδυνεύσει άμεσα.

ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, το ενδιαφέρον για τη δημοσιογραφική πιάτσα εστιάζεται στον μίνι στρατό συναδέλφων που είχαν περάσει κατά καιρούς για μια βολτίτσα από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Ονόματα όχι και τόσο του πεταματού, που απολάμβαναν καλές σχέσεις και αμοιβές. Ο λόγος; «Για να είμαστε φίλοι» που λένε και στην πιάτσα, δηλαδή να μην σε έχω απέναντι και μου κάνεις δύσκολη τη ζωή. Πράγμα το οποίο μπορεί να το αντιληφθεί κανείς και από την κάλυψη της ιστορίας από διάφορα media τα τελευταία 24ωρα. Κάποιοι εκ των κυρίων υπευθύνων βγαίνουν στη σέντρα και κάποιοι άλλοι είναι σαν να μην πέρασαν ποτέ ούτε έξω από την πόρτα της τράπεζας. Διότι οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.

ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Σύμφωνα με την AGB/Nielsen, την εβδομάδα 23 με 29 Δεκεμβρίου 2013 το Mega είχε μέσο όρο 15,7% και ήταν τρίτο και ο Alpha είχε 16,3% και ήταν δεύτερος. Την αμέσως επόμενη εβδομάδα (30 Δεκεμβρίου με 5 Ιανουαρίου) το Mega είχε μέσο όρο 15,2% και ήταν πάλι τρίτο και ο Alpha είχε 17,2% και ήταν πάλι δεύτερος -με πάντα πρώτο τον Antenna. Διακοπές θα μου πείτε και δίκιο θα έχετε, αλλά όπως και να 'χει τα νούμερα είναι ενδεικτικά.

ΝΑ ΔΟΥΜΕ όμως και τη διαφημιστική αγορά, όπως διαμορφώθηκε στον πιο προσοδοφόρο μήνα της χρονιάς. Τον Δεκέμβριο δηλαδή, που είχε καλά νέα για όλους τους κλάδους των media. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, τη μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2012 την κατέγραψαν τα κανάλια. Αυτό μας κάνει αύξηση 30,76%, με τη διαφημιστική δαπάνη των καναλιών να φθάνει τα 67.304.784 ευρώ φέτος (48,16% επί του συνόλου) από 51.470.949 ευρώ τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι (42,84%). Ακολούθησαν τα ραδιόφωνα με αύξηση 28,89% και διαφημιστική δαπάνη 9.201.811 ευρώ (6,58%) από 7.139.049 ευρώ (5,94%), τα περιοδικά με αύξηση 3,4% και δαπάνη 35.490.172 ευρώ (25,4%) από 34.321.709 ευρώ (28,57%) και έκλεισε ο κατάλογος με τις εφημερίδες που είδαν αύξηση 1,96% και δαπάνη 27.252.101 ευρώ (6,58%) από 27.218.745 ευρώ (22,65%). Ολα μαζί τα ΜΜΕ είχαν άνοδο 16,31% τον Δεκέμβριο του 2013 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2012, με διαφημιστική δαπάνη 139.748.869 ευρώ από 120.150.451 ευρώ.

ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ τα τρέχοντα είχαμε την περασμένη Πέμπτη και το reverse split της «Καθημερινής». Οπου πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση των μετόχων της και αποφασίσθηκε η μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας κατά 9.180.000 ευρώ και η ταυτόχρονη αύξησή του με άντληση κεφαλαίου μέχρι του ποσού των 9.000.000 ευρώ με καταβολή μετρητών. Σε απλά ελληνικά; Σε απλά ελληνικά αυτό μας κάνει ότι η εταιρεία μαζεύει τις μετοχές της από την αγορά («μαζεύει το χαρτί» που λένε και στην πιάτσα), πράγμα το οποίον μπορεί να σηματοδοτεί μελλοντική της έξοδο από το Χρηματιστήριο. Long shot που λένε και στο νησί, αλλά μην το αποκλείετε κιόλας.

ΟΣΟΝΟΥΠΩ ραδιοφωνικά γεννητούρια στον περί τον ΣΥΡΙΖΑ χώρο! Ο πρώην διευθυντής προγράμματος του «Κόκκινο» (και του «Εν Λευκώ» παλαιότερα) Βαγγέλης Βέκιος, βάζει μπροστά την προσπάθεια για τέσσερις ιντερνετικούς σταθμούς μουσικού και πολιτιστικού περιεχομένου. Ο πρώτος εξ αυτών θα ονομάζεται ΜΩΒ (θα πέφτουν σε όλους χρωματικές αναφορές) και θα εκπέμπει ένα ευρείας γκάμας, freestyle μουσικό φάσμα. Θα ακολουθήσουν άλλα τρία ραδιόφωνα με αποχρώσεις κλασικής και τζαζ, μπλουζ και ροκ, συν ένα ελληνικού ήχου. Οι υπεύθυνοι λένε ότι θα ακούσουμε και καλά ονόματα του ραδιοφωνικού χώρου εκτός από καλές μουσικές και υπόσχονται εκπομπή λίαν συντόμως -αμέσως μόλις λυθούν τα συνηθισμένα τεχνικά προβλήματα.

ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ στη Δημόσια Τηλεόραση (ο Θεός να την κάνει...) συνεχίζεται η εποποιία Φορτσάκη. Ο επικεφαλής του Εποπτικού Συμβουλίου εξακολουθεί να συμπεριφέρεται ως «ενός ανδρός αρχή» και να μπουρδουκλώνεται στα πόδια του Διοικητικού Συμβουλίου. Στο πλαίσιο της δραστηριότητάς του αυτής, επιμένει να έχει λόγο για όλους και για όλα (ακόμη και για τα διευθυντικά στελέχη της ΝΕΡΙΤ), αλλά και να κάνει προσωπικές επαφές με οργανισμούς και εταιρείες εκτός της Δ.Τ. Ακούστηκε επίσης ότι απαίτησε να παίξει ρόλο και στην επιλογή των δημοσιογράφων, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα ήθελα να το πιστέψω. Τον Γιώργο Προκοπάκη, πάντως, που διακρίνεται για τον συγκρουσιακό του χαρακτήρα, με τα δόντια τον κρατάνε...

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ κυκλοφορίες κυριακάτικων εφημερίδων στις 5 Ιανουαρίου: Εθνος: 174.230 (από 181.080 στις 29/12), Πρώτο Θέμα: 139.210 (130.020), Βήμα: 115.170 (106.620), Real News: 98.350 (85.910), Ελεύθερος Τύπος: 22.420 (19.530), Espresso: 19.140 (10.820), Δημοκρατία: 18.070 (23.040), Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία: 15.890 (9.030), Ριζοσπάστης: 13.390 (12.920), Αυγή: 6.000 (5.910).

Τα σχόλια έχουν κλείσει για αυτό το άρθρο

Κανένα σχόλιο

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας 0

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Στη στήλη
Μια βραδιά
Με λέξεις-κλειδιά
Συνεντεύξεις
Μέσα & Media
Σχετικά θέματα: Μέσα & Media
«Τα λέμε, Μπερλινγκουέρ»
3 ερωρήσεις
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
ΕΣΔΥ
Το 40% των Ελλήνων τρώνε λιγότερο, για να αγοράσουν φάρμακα
ΕΣΥ
Η Υγεία στο απόσπασμα
Γιατροί του κόσμου
Οι Γιατροί του Κόσμου
ΣΔΟΕ
Στα αζήτητα 12 εκατ. ευρώ του Δημοσίου
Σωφρονιστικό σύστημα
Η τρομοϋστερία ως πρόσχημα
«Οχι επιστροφή στα μπουντρούμια του Μεσαίωνα»
«Απαράδεκτη η απόπειρα εκφοβισμού των δικαστών»
«Ο Σάββας είναι σχεδόν τυφλός. Τι φοβούνται; Οτι θα φύγει;»
Μέσα & Media
«Τα λέμε, Μπερλινγκουέρ»
3 ερωρήσεις
Μέσα και παραμέσα
Σχεδιάστρια
Το κορίτσι της βιτρίνας του Calvin Klein
Υγεία
Οι «ανόητες αγάπες» ως άλλοθι
Ο μηχανισμός του στρες στη σύγχρονη κοινωνία
Αυτοκινητοβιομηχανία
Αμερικανική σανίδα σωτηρίας για τη Fiat
Γαλλική φινέτσα
Περί αυτοκινήτου