Έντυπη Έκδοση

Η κρίση στη διαφήμιση

Μείωση 30% ή αλλιώς 70.000.000 ευρώ κατέγραψαν τα διαφημιστικά έσοδα τον Νοέμβριο, ενώ για το πρώτο εντεκάμηνο του 2010 η μείωση ήταν 14,25% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι

Οσο θερμό καιρό μάς έκανε ώς τώρα εν Ελλάδι, τόσο ψυχρά είναι τα νέα από το μέτωπο της διαφημιστικής αγοράς. Κοντά στο -30% φτάνει η συνολική πτώση για το μήνα που μας πέρασε και, αν το θέλετε σε λεφτά μιλάμε για μια κατολίσθηση που αγγίζει τα 70.000.000 ευρώ- σε δραχμές δεν το μεταφράζω, γιατί υπάρχει και κόσμος που υποφέρει από καρδιακά νοσήματα.

Πλήρες θέμα...

  • Τηλεόραση

    • ΥΨΗΛΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ» TV δράμα, όνομα και πράμα
      Το σίριαλ του Alpha ανήκει στην κατηγορία του δραματοποιημένου ριάλιτι, αλλά αυτό που το διαφοροποιεί από ανάλογες σειρές του παρελθόντος είναι η υπερβολή, που φτάνει στα όρια του καρτούν Καθόμουνα τις προάλλες στο αγαπημένο μου μπαρ, κι έβλεπα «τριφυλλάρα». Στο ημίχρονο έπιασαν την κουβέντα ο μπάρμαν, ο Δημήτρης, με τον διπλανό μου. Κι ήταν η συζήτησή τους προσανατολισμένη σε καταστάσεις με γονείς, με παιδιά, με εραστές, με απατημένους, με σημεία και τέρατα.
  • Άλλες ειδήσεις