Έντυπη Έκδοση

ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕ ΑΥΞΗΣΗ 23,55%

Μεγάλωσε η πίτα της διαφήμισης

Αν υπάρχει ένα success story μέσα στο ζόφο των ημερών, αυτό είναι το στόρι της διαφημιστικής δαπάνης. Και πριν αρχίσετε τις γκρίνιες και τις αντιρρήσεις, ναι, γνωρίζω καλά ότι κάποια μαγαζιά παίζουν τα παιχνιδάκια τους με τα νούμερα και τις στατιστικές. Πάντοτε τα παίζανε ωστόσο, οπότε σημασία έχουν οι συγκρίσεις του σήμερα με το χθες. Των φετινών αριθμών σε σχέση με τους περυσινούς. Κι εκεί, όντως το πρόσημο είναι θετικό.

Αυτό μας δείχνουν τα στοιχεία της Media Services για τον περασμένο Νοέμβριο αλλά και για το πρώτο ενδεκάμηνο του 2013.

Να το δούμε και αναλυτικά όμως. Στο σύνολό του ο περασμένος μήνας κατέγραψε μια αύξηση 9,45% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Αυτό σε ευρώ μάς κάνει διαφημιστική δαπάνη 118.018.199 ευρώ τον Νοέμβριο του 2013 έναντι 107.824.865 ευρώ τον Νοέμβριο του 2012. Οσο για το πρώτο ενδεκάμηνο, η άνοδος είναι πιο σεμνή αλλά όχι και εντελώς ασήμαντη: +2,56%, το οποίο μεταφραζόμενο σε λεφτά μας κάνει 1.047.076.398 ευρώ για το πρώτο ενδεκάμηνο του 2013 από 1.020.928.775 ευρώ για το πρώτο ενδεκάμηνο του 2012.

Πάμε τώρα και ανά κλάδο, να δούμε πώς απέδωσαν ξεχωριστά τα media. Τα κανάλια συνέχισαν τη νικηφόρο πορεία τους (στραγγαλίζοντας όπως πάντα μεγάλο μέρος της λοιπής αγοράς) με μια μεγαλοπρεπή αύξηση.

Φέτος τον Νοέμβριο σημείωσαν αύξηση 23,55% σε σχέση με πέρυσι, πράγμα που μας κάνει διαφημιστική δαπάνη 58.763.703 ευρώ για τον περασμένο μήνα από 47.563.076 ευρώ τον Νοέμβριο του 2012.

Από εκεί και πέρα ούριοι ήταν οι άνεμοι και για τα ραδιόφωνα με άνοδο 13,89% (6.907.193 ευρώ φέτος έναντι 6.064.974 πέρυσι), ενώ οι εφημερίδες ήρθαν ίσα βάρκα ίσα πανί με αδιόρατη πτώση της τάξεως του 0,85% (22.829.805 ευρώ φέτος έναντι 23.025.619 ευρώ πέρυσι).

Τα περιοδικά, τέλος, συνέχισαν την πτωτική πορεία τους για έναν ακόμη μήνα με -5,31% (29.517.499 ευρώ φέτος έναντι 31.171.195 ευρώ πέρυσι).

Κλείνω με τα στοιχεία που αφορούν στο πρώτο ενδεκάμηνο του 2013. Εκεί λοιπόν, όπως έγραψα και πιο πάνω η αύξηση έφθασε το όχι και τόσο ευκαταφρόνητο σε καιρούς κρίσης 2,56%.

Αναλυτικά ανά μέσο, αυτό μας κάνει πρωταθλητισμό για τα κανάλια με αύξηση +20,61% και διαφημιστική δαπάνη 504.089.009 ευρώ για το πρώτο ενδεκάμηνο του 2013 έναντι διαφημιστικής δαπάνης 417.944.285 ευρώ για το πρώτο ενδεκάμηνο του 2012.

Οριακά θετικό ήταν το πρόσημο και για τις εφημερίδες με +1,02%, δηλαδή διαφημιστική δαπάνη φέτος στα 230.930.550 ευρώ από 228.608.352 ευρώ πέρυσι. Αρνητικά ήταν τα πρόσημα τόσο για τα ραδιόφωνα με -1,88% (55.878.486 ευρώ φέτος από 56.951.296 ευρώ πέρυσι) όσο και για τα βαρέως χειμαζόμενα περιοδικά με -19,29% (256.178.354 ευρώ φέτος από 317.424.841 ευρώ πέρυσι).

Τα σχόλια έχουν κλείσει για αυτό το άρθρο

1 σχόλιο

1 Ο/Η Δημήτρης (Τάλης) Τσαπραλής έγραψε: (πριν 5 έτη)
Οχι, βρε παιδια, "το πρωτο εντεκαμηνο του 2013" σε συγκριση με "το πρωτο εντεκαμηνο του 2012" - μετα τους εξι μηνες λεμε "το επταμηνο", το "οκταμηνο" κλπ.
και φυσικα ποτε το πρωτο "επταμηνο, οκταμηνο" κλπ.
Λιγη προσοχη, παρακαλω.
Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας 1

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Διαφήμιση
Τηλεόραση
TV & Media
Σχετικά θέματα: TV & Media
Ο Κ. Λουρόπουλος νέος πρόεδρος ΕΕΤΤ με αντιδράσεις
Κοινωνικοί αγώνες και ανεξάρτητος συνδικαλισμός
Σταύρος πούλησε, Ψυχάρης αγόρασε
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Εικαστικά
Επιστροφή στα στοιχειώδη
Κινηματογράφος
Ο Φέλιξ Γκρόνινγκεν μιλά στην «Ε»
Σε νεαρό Βέλγο το βραβείο του Ευρωκοινοβουλίου
Ταινίες
Στον αμερικανικό Νότο του ρατσισμού
Αρχαιολογία
Η ζωή μέσα και έξω από το παλάτι του Φιλίππου Β'
Μουσική
Η Ελλάδα των ικανών
Κι αυτά
Ζωντανή παρτίτα του Μπαχ
Κι εκείνα
Εφυγε ο κιθαρίστας Τζίμι Χολ
Ναι όλων για τις άδειες θεάτρων
TV & Media
Μεγάλωσε η πίτα της διαφήμισης
Ο Κ. Λουρόπουλος νέος πρόεδρος ΕΕΤΤ με αντιδράσεις
Κοινωνικοί αγώνες και ανεξάρτητος συνδικαλισμός
Σταύρος πούλησε, Ψυχάρης αγόρασε