Έντυπη Έκδοση

Ντιζελοελπίδες

Σε... «αναθέρμανση» της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου προσδοκούν οι βιομηχανίες και οι αντιπροσωπείες από την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης (diesel) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Με τροπολογία που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα επιτρέπεται η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων επιβατικών και ελαφρών φορτηγών έως 4 τόνους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για ντιζελοκίνητα νέας γενιάς, τα οποία βέβαια είναι ακριβότερα απ' αυτά που κινούνται με αμόλυβδη. Ως εκ τούτου, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υπολογίσουν στα πόσα χρόνια θα κάνουν απόσβεση από την οικονομία στα καύσιμα. Πάντως, ενώ η αγορά αυτοκινήτου κινείται πτωτικά φέτος (-36% στο δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου), τα πετρελαιοκίνητα οχήματα καταγράφουν άνοδο κατά 82%.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες υποστηρίζουν ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα καταναλώνουν κατά μέσο όρο 30% λιγότερα καύσιμα.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Στη στήλη
Οικονομικά παρασκήνια
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Κυβέρνηση
Νέα κυβέρνηση, ίδιες συμπληγάδες
Υπολογίζεται να φτάσει το 1 δισ. ευρώ η υστέρηση στα έσοδα
Τράπεζες
Το «κούρεμα» τώρα, η «λυπητερή» μετά
Τουρισμός
Κερδοσκοπικά παιχνίδια σε... εφιαλτικό τοπίο
Κτηματαγορά
Βουτιά στο κενό για την αγορά ακινήτων
Διεθνείς αγορές
Η ευρω-περιφέρεια καταρρέει, ο DAX τραβάει την ανηφόρα
Θέματα καταναλωτή
Καμπάνες στους παρόχους κινητής για χρεώσεις Ιντερνετ
Επιχειρήσεις
Ελεγκτές ιδιωτικής χρήσης για Α.Ε. και ΕΠΕ
Η ύφεση αγγίζει και τα βαριά χαρτιά
Εκκλησία της Ελλάδος
Τα εκκλησιαστικά πωλητήρια
Πλεονεκτήματα για τον Αστέρα
Τράπεζα Κύπρου
Εξίσωση για δυνατούς λύτες η κεφαλαιακή ενίσχυση της Τράπεζας Κύπρου