Έντυπη Έκδοση

Μικρές οι «ζημιές» στην ελληνική αγορά ιαπωνικών αυτοκινήτων

Σε μικρό βαθμό θα επηρεαστούν από τον καταστροφικό σεισμό που έπληξε την Ιαπωνία τα καινούργια ιαπωνικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επίσης, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και με τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών.

Οι περισσότερες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, στο πλαίσιο της επεκτατικής πολιτικής τους εδώ και αρκετές δεκαετίες, έχουν δημιουργήσει μεγάλες μονάδες κατασκευής αυτοκινήτων στην Ευρώπη και σε άλλες ηπείρους. Παράλληλα, έχουν φροντίσει για την απρόσκοπτη προμήθεια ανταλλακτικών που παράγονται από εργοστάσια (δικά τους είτε συνεργαζόμενα) τα οποία βρίσκονται σε μικρή απόσταση από την κεντρική μονάδα. Ετσι εξασφαλίζονται η συνεχής ροή ανταλλακτικών και η αδιάκοπη λειτουργία των μονάδων εκτος Ιαπωνίας. Περίπου το 90% των μοντέλων που πωλούνται στην ελληνική και την ευρωπαϊκή αγορά κατασκευάζονται, εδώ και χρόνια, εκτός της Ιαπωνίας. Με αυτή τη στρατηγική οι Ιάπωνες κατασκευαστές μειώνουν σημαντικά την τιμή των μοντέλων τους, γιατί περιορίζουν το κόστος μεταφοράς και απαλλάσσονται από φόρους που επιβαρύνουν τα προϊόντα τα οποία παράγονται σε τρίτες χώρες.

Αρης Αραβανής, πρόεδρος της Toyota Ελλάς: Τα περισσότερα μοντέλα μας κατασκευάζονται στην Ευρώπη. Το στοκ των αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών που υπάρχει στην Ελλάδα είναι μεγάλο. Παράλληλα οι ευρωπαϊκές αποθήκες μέσα σε μερικές ημέρες μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη που θα παρουσιαστεί.

Τάκης Θεοχαράκης, αντιπρόεδρος Ν.Ι. Θεοχαράκης: Η στρατηγική της Nissan αποδείχθηκε σωτήρια. Ελάχιστα μόνο μοντέλα κατασκευάζονται στην Ιαπωνία. Κανένα πρόβλημα για την ελληνική αγορά. Την Τρίτη γιορτάζουμε τα 50 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας της μάρκας στην Ελλάδα.

Ανδρέας Θανόπουλος, γενικός διευθυντής Honda και Mitsubishi: Συνεχίζεται κανονικά η διάθεση όλων των μοντέλων μας. Τα ευρωπαϊκά εργοστάσια έχουν επάρκεια ανταλλακτικών. Στα εργοστάσια στην Ιαπωνία δεν αναφέρθηκαν σημαντικές ζημιές.

Θεόδωρος Κλούβας, γενικός διευθυντής Subaru: Τα μοντέλα μας κατασκευάζονται αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Μέχρι τώρα η λειτουργία των εργοστασίων συνεχίζεται κανονικά. Δεν υπάρχει καμιά ανησυχία γιατί διαθέτουμε μεγάλο στοκ αυτοκινήτων και ανταλλακτικών.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Διεθνή
Με λέξεις-κλειδιά
Φυσικές καταστροφές & ακραία καιρικά φαινόμενα
Ιαπωνία
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Σχετικά θέματα: Ιαπωνία
Η επόμενη ημέρα της Αποκάλυψης
Δηλώσεις Πατριάρχη Βαρθολομαίου
Αγώνας δρόμου να αποτραπεί τήξη στους πυρήνες των αντιδραστήρων
Παγκόσμια πυρηνική ανησυχία
Τέθηκε σε ισχύ ο νόμος του Μέρφι
Ποια θα είναι η εξέλιξη
Μείγμα οξειδίων: ο τοξικός τρόμος
Βαθύ το ρήγμα στην οικονομία
Αρση συναγερμού στις περισσότερες χώρες που «άγγιξε» το τσουνάμι
Άλλα θέματα στην κατηγορία Διεθνή της έντυπης έκδοσης
Ιαπωνία
Η επόμενη ημέρα της Αποκάλυψης
Δηλώσεις Πατριάρχη Βαρθολομαίου
Αγώνας δρόμου να αποτραπεί τήξη στους πυρήνες των αντιδραστήρων
Παγκόσμια πυρηνική ανησυχία
Τέθηκε σε ισχύ ο νόμος του Μέρφι
Ποια θα είναι η εξέλιξη
Μείγμα οξειδίων: ο τοξικός τρόμος
Βαθύ το ρήγμα στην οικονομία
Μικρές οι «ζημιές» στην ελληνική αγορά ιαπωνικών αυτοκινήτων
Αρση συναγερμού στις περισσότερες χώρες που «άγγιξε» το τσουνάμι
Λιβύη
Πράσινο φως από τον Αραβικό Σύνδεσμο για ζώνη απαγόρευσης πτήσεων
«Συνένοχη στο έγκλημα και η διεθνής κοινότητα»
Δολοφονική ενέδρα κατά τηλεοπτικού συνεργείου
Μέση Ανατολή
Στο σκληρό δρόμο του Καντάφι, Μπαχρέιν - Υεμένη
Ισραήλ
Με νέους εποικισμούς απαντά το Τελ Αβίβ
ΗΠΑ
Παραιτήθηκε ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Νέο Βιετνάμ το Ουισκόνσιν
Ιταλία
Για το Σύνταγμα και τη δημόσια παιδεία διαδηλώνουν οι Ιταλοί
Τουρκία
Ξανά στους δρόμους οι Τούρκοι δημοσιογράφοι
Άλλες ειδήσεις
Καλώς τα παιδιά