Έντυπη Έκδοση

Αποψη

Νέα προσαρμογή στις τιμές

Μετά τις τελευταίες δραματικές εξελίξεις στην οικονομία μας, επιβάλλεται και νέα αλλαγή της εμπορικής πολιτικής όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Τους επόμενους μήνες, οι καταναλωτές θα αντιμετωπίσουν νέες δυσκολίες, οπότε πρέπει να περιορίσουν κι άλλο τις δαπάνες τους. Το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου είναι η πρώτη δαπάνη που θα πέσει στον βωμό της νέας οικονομικής πραγματικότητας. Ηδη μεγάλος αριθμός πολιτών έχουν ακινητοποιήσει το αυτοκίνητό τους. Αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά το πάρκο των αυτοκινήτων, που κυκλοφορούν μόνο τις Κυριακές και τις εορτές. Ο Ελληνας που δεν πήγαινε ούτε στο περίπτερο χωρίς το αυτοκίνητο, τώρα κάνει προγραμματισμό για τη σωστή χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Οι εισαγωγείς, οι εμπορίες αυτοκινήτων, τα συνεργεία, οι εταιρείες που εισάγουν ανταλλακτικά και όλοι οι εμπλεκόμενοι στον χώρο του αυτοκινήτου έχουν μόνο μια επιλογή, αν θέλουν να επιβιώσουν. Να περιορίσουν σημαντικά τα κέρδη τους και να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους προς τους κατόχους αυτοκινήτων.

Οι τιμές πώλησης μεγάλης μερίδας αυτοκινήτων, παρά τις μειώσεις, εξακολουθούν να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Δεν αναφερόμαστε στα πολυτελή μοντέλα, τα οποία επιβαρύνονται με φόρο πολυτελείας, αλλά στα μικρά και μικρομεσαία τα οποία επιλέγει πλέον η μεγαλύτερη μερίδα των υποψήφιων αγοραστών. Οι έρευνες δείχνουν ότι δύσκολα πλέον πωλούνται τα αυτοκίνητα που κοστίζουν πάνω από 20.000 ευρώ.

Ελπίζουμε οι εισαγωγείς να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος και να κάνουν ουσιαστικές διορθωτικές κινήσεις. Με τα κόλπα του μάρκετινγκ, τις δήθεν μειώσεις που είναι αυξήσεις και μειώσεις για να μείνει στο τέλος η αρχική τιμή πώλησης και άλλα «μαγικά», δεν πρόκειται να εξασφαλίσουν ικανοποιητικό τζίρο.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αυτοκίνητο
Άλλα θέματα στην κατηγορία Αυτοκίνητο της έντυπης έκδοσης
Άλλες ειδήσεις
Τεχνολογικό εργαστήριο
Νέα προσαρμογή στις τιμές
Μικρές ειδήσεις