Έντυπη Έκδοση

Μικρές ειδήσεις

» Οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης οδηγώντας την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally κέρδισαν το χωμάτινο αγώνα του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις.

Το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε με υψηλούς ρυθμούς από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή και είχε εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του. Μετά την εγκατάλειψη των αρχικά πρώτων Mats Myrsell - Esko Junttila από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911, βρέθηκε στην πρώτη θέση όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος, αντιστεκόμενο μάλιστα στην επίθεση των νικητών του ασφάλτινου σκέλους και τελικά δεύτερων, Marco Bianchini - Emanuele Baldaccini με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037.

Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Frack Cunningham - Ross Forde με ένα Ford Escort RS 1800.

Οι Paolo Pasutti - Giulio Bisol και Pierangelo Rossi - Luca Beltrame, αμφότεροι με Porsche 911, βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση. Οι Χρήστος Οικονόμου - Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 στην έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη - Νίκο Σάμιο με Talbot Sunbeam Lotus. Ογδοοι γενικής αλλά και τέταρτοι Ελληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής - «ELNAK JR» με Toyota Starlet. Στη μάχη ακριβείας της κατηγορίας Regularity, μετά την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος - Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση, έχοντας τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Πίσω τους, οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911), ενώ την τριάδα κλείνουν οι Γιάννης Καρούμπας - Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider).

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αυτοκίνητο
Άλλα θέματα στην κατηγορία Αυτοκίνητο της έντυπης έκδοσης
Άλλες ειδήσεις
Τεχνολογικό εργαστήριο
Νέα προσαρμογή στις τιμές
Μικρές ειδήσεις