Έντυπη Έκδοση

ΠΕΣΜΕΝΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ, ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΑΪΟ

Πάνω-κάτω οι διαφημίσεις

Τα καλά νέα πρώτα: Εκεί που είχε λυγίσει προσωρινώς η διαφημιστική δαπάνη τον Απρίλιο, ξαναπήρε την ανηφόρα τον Μάιο. Τον τελευταίο δηλαδή μήνα πριν σκάσουν μύτη το καλοκαίρι και το Μουντιάλ και αρχίσουν να μας απασχολούν πλέον μόνο οι μπίρες, τα ντελίβερι και τα αφρώδη αναψυκτικά.

 Βάλε και ολίγη κινητή τηλεφωνία (πάντα διαφημίζεται η κινητή τηλεφωνία!) και τελειώσαμε. Τον Μάιο, λοιπόν, πήρε τα πάνω της +15,37% η διαφημιστική δαπάνη, σε σχέση πάντα με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Αυτό λένε τα στοιχεία της Media Services και τα νούμερα θα τα δούμε αναλυτικά πιο κάτω.

Και τα άσχημα νέα: Τα άσχημα νέα έχουν να κάνουν με τη διαφημιστική δαπάνη των εφημερίδων, η οποία έφαγε μια γερή φάπα ακόμη και στον ανοδικό Μάιο. Αυτό μεταφράζεται σε απώλειες βάθους -7,91% σε σχέση με τον Μάιο του 2013. Bad news αναμφιβόλως, για όλον τον κλάδο που έδειχνε πέρυσι ότι κάπως είχε συνέλθει. Και σε βάθος πενταμήνου αν το δει κανείς κι εκεί δεν τραβάει το πράγμα με τη διαφημιστική δαπάνη των εφημερίδων να εμφανίζει πτωτική τάση -3,31%. Αν θα σηκωθεί το αεροπλανάκι τώρα με το Παγκόσμιο Κύπελλο, θα το δούμε στην πορεία. Εχω ωστόσο τις αμφιβολίες μου...

Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τα νούμερα. Η άνοδος της διαφημιστικής δαπάνης τον Μάιο κατά +15,37%, μεταφράζεται σε 125.155.700 ευρώ φέτος από 108.486.611 πέρυσι. Την καλύτερη επίδοση σημείωσαν τα ραδιόφωνα με αύξηση +55,69%, πράγμα που μας κάνει διαφημιστική δαπάνη 7.685.767 ευρώ έναντι 4.936.642 ευρώ. Ακολούθησαν τα κανάλια με +23,68% (68.567.913 ευρώ από 55.438.960 ευρώ), τα περιοδικά με +9,4% (29.046.803 ευρώ από 26.551.260 ευρώ) και οι εφημερίδες με -7,91% (19.855.217 ευρώ από 21.559.749 ευρώ).

Αν πάμε στο πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου, η διαφημιστική δαπάνη καταγράφει άνοδο +8,24%, το οποίον σε λεφτά μάς κάνει 505.129.203 ευρώ από 466.694.316 ευρώ. Καλύτερη επίδοση και πάλι από τα ραδιόφωνα με +43,41% (32.598.002 ευρώ το πρώτο πεντάμηνο του 2014 έναντι 22.729.942 ευρώ το πρώτο πεντάμηνο του 2013) και παίρνουν έπειτα σειρά τα κανάλια με +11,02% (257.281.619 ευρώ από 231.747.163 ευρώ), τα περιοδικά με +5,57% (119.462.045 ευρώ από 113.154.937 ευρώ) και οι δόλιες οι εφημερίδες με +3,31% (32.598.002 ευρώ από 22.729.942 ευρώ).

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
TV & Media
Σχετικά θέματα: TV & Media
Οι γιατροί ξανάρχονται
Σήμερα η κηδεία του Αρη Σταθάκη
Το Μουντιάλ από την Era Sport
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Ντοκιμαντέρ
Τζ. Τζόις: Ζήτησε δάνειο από τράπεζα της Ελλάδας
Μουσική
Βγάζοντας το πανκ από την πρίζα
Κριτική θεάτρου
Κλασικά έργα και μετα-αποικιακή σκηνή στη μετα-απαρτχάιντ εποχή
Συνεντεύξεις
Ενας Νεοϋορκέζος στο Ναύπλιο
Κι αυτά
«Μπορείς να εκτιμήσεις την ελευθερία μόνο όταν αγωνιστείς γι' αυτήν»
Κι εκείνα
Σατιρική ματιά στα μουσεία
Εξέταση με φακό
Sold out
TV & Media
Πάνω-κάτω οι διαφημίσεις
Οι γιατροί ξανάρχονται
Σήμερα η κηδεία του Αρη Σταθάκη
Το Μουντιάλ από την Era Sport