Έντυπη Έκδοση

«Μας διοικούν μετριότητες »

Ο Παντελής Θαλασσινός μιλά για τα νέα του τραγούδια, την πορεία του στη μουσική, την κοινωνία της κρίσης και φυσικά για την αγαπημένη του ομάδα την ΑΕΚ.

Πλήρες θέμα...

  • Κινηματογράφος

    • Στη ζυγαριά του χρόνου
      Η Ειρήνη Κουμαριανού στην ταινία «Η κόρη του ήλιου» του Ντίνου Δημόπουλου Η ιστορία του θεάτρου και του κινηματογράφου ανά τον κόσμο δεν γράφεται μόνο από τους μεγάλους πρωταγωνιστές, τους φωτεινούς, τους προσκηνιακούς, τους ιδιόρρυθμους και τους βασανισμένους. Γράφεται όπως γράφεται η ζωή του καθενός και της καθεμίας, έτσι χαμένοι στην ανωνυμία του μεγάλου πλήθους και στην πληθύνουσα μοναχικότητα που έγινε η ζωή μας. Ολων μας.
    • Μάγια η πράκτορας
      Η Τζέσικα Τσαστεϊν υποδύεται μια από τις δυο γυναίκες της CIA που συμμετείχαν στην αναζήτηση του Μπιν Λάντεν στην ταινία «Zero Dark Thirty», που είναι υποψήφια για 5 Όσκαρ.
    • Ανοίγει η κουρτίνα του Ιρανικού σινεμά
      Αν και το 2010 οι ιρανικές αρχές τον καταδίκασαν σε έξι χρόνια φυλάκιση και απαγόρευση να γυρίσει για 20 χρόνια ταινία στη χώρα του, ο Ιρανός σκηνοθέτης Τζαφάρ Παναχί κατάφερε να σκηνοθετήσει (σε συνεργασία με τον Καμπαζίγια Πάρτοβι) μια καινούργια ταινία με ένα θέμα που κρατήθηκε μυστήριο μέχρι την τελευταία στιγμή, την «Κλειστή κουρτίνα», που συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του 63ου κινηματογραφικού Φεστιβάλ του Βερολίνου.
    • Ντε Νίρο, Μπεσόν και Σκορσέζε
      Στην παραγωγή της ταινίας «Ma-lavita» θα συνεργαστεί ο Αμερικανός σκηνοθέτης Μάρτιν Σκορσέζε με τον Γάλλο συνάδελφό του Λικ Μπεσόν.
    • Έρχεται και τρίτη «καμαριέρα»
      Ενα δεύτερο ριμέικ της κλασικής ταινίας «Το ημερολόγιο μιας καμαριέρας», βασισμένης στο κλασικό μυθιστόρημα του 19ου αιώνα του Οκτάβ Μιρμπό, που γύρισε στο Χόλιγουντ το 1946 ο Γάλλος σκηνοθέτης Ζαν Ρενουάρ με πρωταγωνίστρια την Πολέτ Γκοντάρντ, και που ένα έξοχο ριμέικ του έφτιαξε το 1964 ο Λουίς Μπουνιουέλ, με πρωταγωνίστρια τη Ζαν Μορό (φωτ.), ετοιμάζει να γυρίσει τώρα ο Γάλλος σκηνοθέτης Μπενουά Ζακό («Αντίο, βασίλισσά μου»).
  • Φωτογραφία

    • Γιατί φοβίζει η αλήθεια;
      Μια εικόνα από την Ελλάδα γίνεται «φωτογραφία της ημέρας» στην «Guardian» και πυροδοτεί αντιδράσεις εντός συνόρων, του τύπου «αυτοί που τραβούν τέτοιες εικόνες δυσφημούν τη χώρα».
    • Flash
      Ενώ στην Ελλάδα κάποιοι προσπαθούν να ανοίξουν συζήτηση για την αυτολογοκρισία χάριν «εθνικού συμφέροντος», οι φωτογράφοι μας φαίνεται να διανύουν εξαιρετικά δημιουργική περίοδο, η οποία επιβεβαιώνεται κι από διεθνή επιβράβευση.
  • Μουσική

  • Θέατρο

    • Τα λουλούδια στην κυρία απ' τον Τσιώλη
      Μόνο ένας Σταύρος Τσιώλης θα μπορούσε να συνδέσει με ηλεκτρισμένη έμπνευση το μαθηματικό θεώρημα του Γκόλντμπαχ με τα «σκυλάδικα» της Κατερίνας Στανίση.
    • Κύκλος μίσους και εκδίκησης
      «Ενα βρόμικο παιχνίδι έχει στηθεί, αλλά δεν ξέρω για ποιον». «Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» του Ο' Νιλ, ένα από τα σημαντικότερα έργα του 20ού αιώνα, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, την Πέμπτη.
    • Μόνοι στον παράδεισο
      Δύο φύλακες που λειτουργούν ως κλώνοι της σκέψης του συγγραφέα. Φυλάνε μια έρημη πόλη, που χτίστηκε για να κατοικηθεί. Ομως οι νέοι κάτοικοι δεν έχουν φτάσει ακόμα.
    • Η Βιρτζίνια στην «Πόλη»
      Εργο-σταθμός, για δυνατά σκηνικά ζευγάρια, το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;» του Εντουαρντ Αλμπι κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή στο θέατρο «Πόλη», φέρνοντας για πρώτη φορά στη σκηνή μαζί τον Δάνη Κατρανίδη και τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου.
    • Όταν ο θύτης γίνεται θύμα
      Εύη Δόβελου, Ελένη Ευταξοπούλου, Αγγέλικα Σταυροπούλου. Τρία νέα κορίτσια.
    • Από στριπτιζέζ, τρομοκράτισσα
      Βασισμένη στην «Αγνωστη τρομοκράτισσα» του Ρ. Φλάναγκαν («Αγρα»), μεταγενέστερη αντανάκλαση της «Χαμένης τιμής της Καταρίνα Μπλουμ», είναι η «Αληθινή ταυτότητα της Τζίνας Ντέιβις» που κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου.
  • Εικαστικά

    • Τα ερωτικά σχέδια του Μίνου Αργυράκη
      Ποιος ήταν εντέλει ο Μίνως Αργυράκης; Εφυγε δεκαπέντε χρόνια πριν σε ένα γηροκομείο της Αθήνας, όπου επέλεξε να περάσει τα τελευταία χρόνια της ζωής του. Ηταν κοντά στα 80.
    • Στην Αθήνα από Βοστόνη
      Η νεκρή φύση υπήρχε στην κλασική αρχαιότητα και εμφανίστηκε και πάλι ως ανεξάρτητο είδος στα τέλη του 16ου αιώνα.
    • Ο κήπος με τα χρώματα
      Η γαλλίδα ντιζάινερ Ματαλί Κρασέ συναντά τα παιδιά στο κτήριο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Εκεί, έχοντας δημιουργήσει έναν πολύχρωμο εικαστικό τόπο -μια εγκατάσταση-, τα προσκαλεί να κάνουν μια βόλτα στο δικό της φανταστικό κήπο.
    • Η ζωγράφος του πολέμου
      Η ίδια την ώρα που δουλεύει στο μέτωπο. Η περιέργεια του τσολιά πίσω της είναι δεδομένη. Στα σαράντα ένα της χρόνια, οπλισμένη με τα μπλοκ σχεδίου και τα μολύβια της, έφυγε από τη γαλήνια Αλεξάνδρεια η Θάλεια Φλωρά-Καραβία, προκειμένου να καλύψει ως πολεμική ανταποκρίτρια την απελευθέρωση της Μακεδονίας, της Ηπείρου στη συνέχεια, αλλά και την προέλαση του ελληνικού στρατού στη Μικρά Ασία. Τρελά πράγματα, θα πείτε...
  • Τηλεόραση

    • Αιώνια επιστροφή
      Βλέποντας τηλεόραση, έχεις καμιά φορά την αίσθηση ότι τίποτα δεν αλλάζει στην Ελλάδα. Κάπως σαν να έχουμε όλοι εγκλωβιστεί σε ένα θύλακο χρόνου κι είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε τα ίδια πράγματα - η «αιώνια επιστροφή», που λέει κι ο Νίτσε. Οι υποψήφιοι της Γιουροβίζιον που χοροκορδακίζουν και οι φίλαθλοι που πλακώνονται.
    • Παιδιά της πιάτσας
      (Mean Streets) Αμερικανική παραγωγή 1973 του Μάρτιν Σκορσέζε, με τους Χάρβεϊ Καϊτέλ, Ρόμπερτ ντε Νίρο, Ντέιβιντ Προβάλ.
  • Βιβλίο

    • Ο Κιθ Ρίτσαρντς πρόσκοπος
      Ο νεαρός Κιθ την εποχή που τον είχε κερδίσει ο προσκοπισμός Ο 69χρονος κιθαρίστας των Rolling Stones, στην αυτοβιογραφία του «LIFE» (εκδ. Το Ροδακιό, μετ. Γιάννη Νένε), ξαφνιάζει τους απανταχού θαυμαστές του με μια άγνωστη πτυχή της συναρπαστικής του ζωής, τη συμμετοχή του ως εφήβου στην προσκοπική ομάδα της γενέτειράς του, του Ντάρτφορντ.
    • Ο Πάγκαλος με εξέφραζε πάντα
      Εξήντα χρόνια από τη δημοσίευση του πρώτου του βιβλίου, ο πιο πληθωρικός και ο πιο μεταφρασμένος σύγχρονος Ελληνας συγγραφέας, ο Βασίλης Βασιλικός, βλέπει το «Ζ», που τον έκανε γνωστό ανά την υφήλιο, όχι μόνο να κλέβει τις εντυπώσεις ως παράσταση του Εθνικού Θεάτρου, αλλά να τροφοδοτεί ακόμη μία ταινία μετά το πολύκροτο φιλμ του Κώστα Γαβρά, την ινδικής παραγωγής «Σανγκάη».
    • Από Βουλευτής, ακτιβιστής
      Ο ινδικός Τύπος υποδέχτηκε το έργο ως «θρίλερ με συνείδηση» και μία ταινία «πολιτική, τρομακτική και υπέροχη», γύρω από το τι εκλαμβάνεται σήμερα ως «ανάπτυξη» «Καμιά σχέση με Μπόλιγουντ!», λέει ο Βασίλης Βασιλικός για το ινδικό «Ζ», το «Σανγκάη». «Πρόκειται για ανεξάρτητη παραγωγή.
  • Πολιτισμός

    • Ένα κόσμημα στα Πατήσια
      Εξωτερική όψη της βίλας όπως είναι σήμερα Το παγοποιείο Φιξ, αν και διατηρητέο, το γκρέμισε εν μια νυκτί ο Δημήτρης Αβραμόπουλος. Ευτυχώς δεν πρόλαβε να ισοπεδώσει και τη βίλα Κλωναρίδη, η οποία πλέον ανακαινίζεται για να γίνει πολιτιστικό κέντρο και μια ανάσα ζωής για την πολύπαθη περιοχή των Πατησίων.