Έντυπη Έκδοση

Φεύγουν 407 εργαζόμενοι από τις Κυπριακές Αερογραμμές

ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Seawings από το Ντουμπάι και Vancouver Harbour Flight Center (διαχειρίζεται υδατοδρόμιο στο Βανκούβερ) από τον Καναδά έχουν εκδηλώσει πρώιμο ενδιαφέρον για είσοδο στην εγχώρια αγορά υδροπλάνων, αμέσως μετά την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου.

ΟΛΕΣ οι ελληνικές εταιρείες μετρούν ζημιές, συμπεριλαμβανομένων των Κυπριακών Αερογραμμών. Οι Κυπριακές Αερογραμμές έκαναν από τα τέλη του 2012 δυναμικό άνοιγμα στην ελληνική αγορά, εντάσσοντας νέους προορισμούς. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», η εταιρεία κατέχει περί το 12% του συνόλου της εσωτερικής αγοράς, ενώ το μερίδιο αγοράς στους κύριους προορισμούς όπου πετά (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρόδο) φτάνει το 25%.

Η εταιρεία βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι, υλοποιώντας σχέδιο αναδιάρθρωσης το οποίο προβλέπει τη μείωση προσωπικού κατά 407 υπαλλήλους, από τους 1.030 που είναι σήμερα.

Μέχρι το τέλος του 2013, οπότε τα μέτρα εξυγίανσης θα τύχουν πλήρους εφαρμογής, η εταιρεία θα πρέπει να διαθέτει την αναγκαία ρευστότητα, ώστε να λειτουργεί χωρίς την επιδότηση του κυπριακού κράτους. Για το σκοπό αυτό, έχει υπολογιστεί ότι θα χρειαστούν επενδύσεις και κεφάλαια έως και 105 εκατ. ευρώ. Κάτι τέτοιο μόνο εύκολο δεν είναι, δεδομένου ότι σε εξέλιξη βρίσκεται, εδώ και καιρό, η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου των 45 εκατ. ευρώ.

Οι Κυπριακές Αερογραμμές παρουσιάζουν χειρότερα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τις Aegean Airlines και Olympic Air. Το 2011 κατέγραψαν ζημιές ύψους 23,8 εκατ. ευρώ, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2012 οι ζημιές ανήλθαν σε 32,1 εκατ. Ανεξάρτητες οικονομικές μελέτες δείχνουν ότι ένα υποτιθέμενο κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών θα επιφέρει απώλεια της τάξης του 1,96% στο κυπριακό ΑΕΠ (το ποσό αυτό με σημερινά δεδομένα ανέρχεται σε 348 εκατ.), ενώ θα δημιουργήσει αύξηση στην ανεργία, με ιδιαίτερο πλήγμα στην τουριστική βιομηχανία.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Αερομεταφορές και ασφάλεια πτήσεων
Απασχόληση και ανεργία
Σχετικά θέματα: Αερομεταφορές
Η κρίση, σύμμαχος για τη συγχώνευση Ο.Α. - Aegean
Ενδιαφέρον Ντουμπάι και Καναδά για τα υδροπλάνα
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Υπουργείο Οικονομικών
Η οικονομία θα ανακάμψει με τη βοήθεια του ιδιωτικού τομέα
Ακίνητα & κτηματαγορά
Μικρό καρότο, μεγάλο μαστίγιο
Η καθίζηση στα ακίνητα απαξιώνει το ενεργητικό των τραπεζών
Οικονομική κρίση
«Το μεγάλο ελληνικό ποντάρισμα»
Μετεωρίτες στην οικονομία
Οι χώρες του Νότου στη δίνη σκανδάλων
Ο Ραχόι... της μίζας
Σε βαθιά λακκούβα
Δεν είδε, δεν άκουσε ο σούπερ Μάριο
Ασπιλοι και αμόλυντοι G30 - Ντράγκι
Ιδιωτική ασφάλιση
Επιβίωση ασφαλιστικών με κρατικοποίηση
Αερομεταφορές
Η κρίση, σύμμαχος για τη συγχώνευση Ο.Α. - Aegean
Ενδιαφέρον Ντουμπάι και Καναδά για τα υδροπλάνα
Φεύγουν 407 εργαζόμενοι από τις Κυπριακές Αερογραμμές
Ενέργεια Καύσιμα και ΑΠΕ
Φρένο στις άδειες, ποσόστωση στις τιμές
Οι ταρίφες των ανανεώσιμων και το έλλειμμα
Ενα στα δύο χωρίς σύμβαση
Αγροτικά θέματα & αγροτική πολιτική
Ο τσοπάνος να γίνει κτηνοτρόφος
Τα αυτόχθονα ζώα «μιλάνε» την ιστορία μας
Προτάσεις για το Leader Καβάλας
Σεμινάριο για μελισσοκόμους
Εναλλακτικές καλλιέργειες
Θέμα επιβίωσης για τους καπνοπαραγωγούς
Η Φάρμα Χήτας δεν πετάει τα λύματα
Πρέπει να στηριχθούμε στα ποιοτικά προϊόντα
Εμπορικές εκθέσεις,
Fruit Logistica 2013
Χωρίς ισχυρή εκπροσώπηση η Ελλάδα
Ξεκίνημα για νέες αγορές
Δυνατή η παρουσία μας στη λαχαναγορά του Βερολίνου