Έντυπη Έκδοση

ΚΑΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ

Τίποτα ΔΕΘ τους σταματά

Και ο χώρος της ΔΕΘ περιλαμβάνεται στα ακίνητα της Θεσσαλονίκης που πρόκειται να αξιοποιηθούν από το ΤΑΙΠΕΔ. Την ενημέρωση του δήμου, των δημοτικών παρατάξεων, των φορέων και των πολιτών της Θεσσαλονίκης για τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με ακίνητα της πόλης ζήτησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, από το διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Γάννη Εμίρη.

«Υπάρχουν πολλά ακίνητα της Θεσσαλονίκης στη λίστα με τα προς αξιοποίηση ακίνητα του ΤΑΙΠΕΔ. Μέχρι και η ΔΕΘ είναι μέσα. Δεν προορίζονται όλα προς πώληση. Υπάρχουν κι άλλες μορφές αξιοποίησής τους, τις οποίες εξετάζει το ΤΑΙΠΕΔ», δήλωσε στην «Ε» ο Γ. Μπουτάρης. «Το πρόβλημα είναι ότι, πέραν της ΕΥΑΘ και του ΟΛΘ, τα οποία το ΤΑΙΠΕΔ θέλει να ιδιωτικοποιήσει, οι δημοτικές παρατάξεις, οι φορείς και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δεν γνωρίζουν ποια ακριβώς είναι τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ για το κάθε ακίνητο», προσθέτει.

Για το λόγο αυτό, ο Γ. Μπουτάρης κάλεσε το διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Γ.Εμίρη, να παραστεί σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για να ενημερώσει παρατάξεις, φορείς και πολίτες σχετικά με τα σχέδια του Ταμείου για τα ακίνητα της Θεσσαλονίκης που περιλαμβάνονται στη λίστα του ΤΑΙΠΕΔ και να παρουσιάσει την πραγματική κατάσταση. Ακόμη δεν έχει οριστεί πότε θα γίνει αυτή η συνεδρίαση, αλλά, όπως λέει ο Γ. Μπουτάρης, αν αυτή η συνεδρίαση γίνει πριν από τον Σεπτέμβριο, θα κληθούν να παραστούν και οι νεοεκλεγέντες δημοτικοί σύμβουλοι Θεσσαλονίκης.

Οσον αφορά στα 19 στρέμματα της Νέας Παραλίας, ο Γ. Μπουτάρης υπογραμμίζει ότι πρέπει να ξεπεραστεί ο σκόπελος του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, σύμφωνα με το οποίο η Νέα Παραλία ανήκει στην Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου (ΚΕΔ) και όχι στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Το γεγονός αυτό εμποδίζει οποιοδήποτε σχέδιο αξιοποίησης και εκμετάλλευσης της Νέας Παραλίας από το Δήμο Θεσσαλονίκης, την ενδεχόμενη κατασκευή μαρίνας, ακόμη και την κατασκευή των σταθμών μετεπιβίβασης των επιβατών που θα χρησιμοποιούν τα καραβάκια της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, καθώς ο δήμος δεν μπορεί να κατασκευάσει τους σταθμούς σε έκταση που δεν του ανήκει.

Μέσα στα σχέδια του Δήμου Θεσσαλονίκης, πέρα από τη συνεννόηση που βρίσκεται με τον Ιστιοπλοϊκό Ομιλο Θεσσαλονίκης και τον Ομιλο Φίλων Θαλάσσης, είναι η διεκδίκηση της Νέας Παραλίας. Παράλληλα πρόκειται να υποβάλει ολοκληρωμένη μελέτη για τον Θερμαϊκό κόλπο, η οποία θα περιλαμβάνει και τα σχέδια για τη δημιουργία μαρίνας, αλλά και τα θαλάσσια αστική συγκοινωνία. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Αρχιτεκτονικού, Ανδρέα Κουράκη, πρόκειται για ένα σχέδιο ανάπτυξης δραστηριοτήτων, με χρηματοδότηση από τη δεύτερη προγραμματική περίοδο, ώστε ώς το 2020 να μπορέσουν να αναπτυχθούν συγκεκριμένες δραστηριότητες.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Ιδιωτικοποιήσεις
Θεσσαλονίκη
ΤΑΙΠΕΔ
Αποκρατικοποιήσεις
Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ)
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
Διαφθορά
Δύο δήμαρχοι Καλαμαριάς διώκονται για αναθέσεις
Εξοπλιστικά
«Δεν είχα ιδέα ποιους πλήρωνε ο Ευσταθίου»
ΤΑΙΠΕΔ
Τίποτα ΔΕΘ τους σταματά
ΕΟΠΥΥ
Γιατροί - ΕΟΠΥΥ στην πλάτη των ασφαλισμένων
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ο «Ιππόδαμος» πάει Κορυδαλλό
Συγκοινωνίες-Μεταφορές
Ενιαίο εισιτήριο 1,2 ευρώ για τα πάντα όλα από τον Σεπτέμβριο
WWF
«Η τρόικα να αναλάβει οικολογικές ευθύνες»
Αστυνομικό ρεπορτάζ
Υποπτοι οι χωριανοί επειδή συνευρέθησαν στο... χωριό τους
Αρθρα/Σχολιασμοί
Οταν κυβερνιόμαστε με όρους παλαιοκομματικούς
Ανθρώπινα
«Ανυπομονούμε να «ακουμπήσουμε» τον Ηλιο»
Παιδικά παιχνίδια
Δημοτική μουσική
Εκδηλώσεις διαμαρτυρίας/Διαθεσιμότητα
«Επικίνδυνες για το... γενικό συμφέρον»
Κύπρος
Απτόητη η Κύπρος κάνει γεωτρήσεις στην ΑΟΖ
Τοπική Αυτοδιοίκηση
Αθώος ο Γκλέτσος για τις μπάρες
Άλλες ειδήσεις
Στον ανασχηματισμό της κοινωνίας κρίθηκαν όλοι ανίκανοι