Έντυπη Έκδοση

Με το καλημέρα, «τρύπα» 3,41 εκατ.

Δημοσίευσε τον πρώτο ισολογισμό της η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), ευρύτερα γνωστή ως Rosco.

Στον ισολογισμό, τον οποίο υπογράφει ο διευθύνων σύμβουλος Στέφανος Αγιάσογλου, αναφέρεται ότι, για τη χρήση του 2013 και ειδικότερα για την περίοδο 5 Μαρτίου - 31 Δεκεμβρίου 2013 (η εταιρεία ξεκίνησε την αυτόνομη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2013), η ΕΕΣΣΤΥ σημείωσε τις ακόλουθες επιδόσεις:

- Εσοδα 24,12 εκατ. ευρώ

- Ζημιές μετά από φόρους 3,41 εκατ.

- Σύνολο ιδίων κεφαλαίων 57,54 εκατ.

- Σύνολο υποχρεώσεων 16 εκατ.

Στις σημειώσεις των ορκωτών αναφέρεται ότι η εταιρεία ξεκίνησε με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ., το οποίο καταβλήθηκε ολοσχερώς και στη συνέχεια αυτό αυξήθηκε στα 59,4 εκατ., αφού εισφέρθηκε ο κλάδος συντήρησης τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.

Επίσης, στα τέλη του 2013, το προσωπικό έφτανε τα 686 άτομα. Σήμερα, υπολογίζεται στα 481.

Για την ΕΕΣΣΤΥ ενδιαφέρον έχουν εκφράσει Siemens, Alstom - Damco του ομίλου Κοπελούζου και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι με τη ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ. Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο έχει ορίσει τις δεσμευτικές προσφορές για τον Δεκέμβριο, και οι 3 υποψήφιοι είναι «ενεργοί στη διαδικασία».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ)
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Cosco
23,3% περισσότερα κοντέινερ
Αρθρα/Σχολιασμοί
Ημίμετρο-στάχτη στα μάτια του κόσμου
Διεθνείς αγορές και Χρηματιστήρια
Πολλά λόγια, λίγα ευρωδολάρια
ΕΕΣΣΤΥ
Με το καλημέρα, «τρύπα» 3,41 εκατ.
Επιχειρηματικότητα
Η «Ορεινή Χαλκιδική» βάζει πλώρη για Νέα Υόρκη
ΟΔΔΗΧ
Οπισθεν, μέχρι νεωτέρας, για τα τέλη υπέρπτησης