Έντυπη Έκδοση

Το ροκ εν ρολ, σαν τη φωτιά, μαζεύει γύρω του τους ανθρώπους

Ο Τάιλερ σαν ροκ δαίμονας στη σκηνή του Sweden Rock festival .
«Εχετε τις καλές ερωτήσεις, παιδιά;» Αυτός που ρωτάει είναι ο μάνατζερ των Aerosmith. Φοράει ένα μπλουζάκι με τη στάμπα «Aerosmith: The Bad Boys From Boston», είναι καλωδιωμένος με κινητά και ασύρματους και κρατάει μια βιντεοκάμερα για να καταγράψει και αυτός τη συνέντευξη.

Πλήρες θέμα...

  • Μουσείο της Ακρόπολης

    • Μουσείο Ακρόπολης Α short guide, και πολύ σας πέφτει
      Από γκατζετάκια καλά πάει το πωλητήριο του μουσείου Τι παίρνει μαζί του ο Αμερικανός για να θυμάται το Μουσείο της Ακρόπολης, όταν γυρίσει στο σπίτι του στο Πίτσμπουργκ; Ενα μαγνητάκι για το ψυγείο με 2 ευρώ. Και, ελλείψει καταλόγου, τον σύντομο οδηγό, ένα φυλλάδιο που κοστίζει 5 ευρώ και κυκλοφόρησε άρον άρον πέρυσι, στα εγκαίνια.
  • Φεστιβάλ Νάξου

    • Ενας πύργος γεμάτος τέχνη
      Στο εσωτερικό του Πύργου Μπαζαίου και στον προαύλιο χώρο του θα γίνουν οι εκδηλώσεις Το Φεστιβάλ Νάξου, που έφτασε ήδη στον 10ο χρόνο του, σχεδιάζει και για φέτος (24 Ιουλίου έως 3 Σεπτεμβρίου), στον Πύργο Μπαζαίου, στο εσωτερικό αλλά και στον προαύλιο χώρο, ιδιαίτερες εκδηλώσεις, που αυτή τη φορά έχουν ως κεντρικό θέμα τη σχέση του χρόνου με την τέχνη και τη δημιουργία.
  • Κριτική θεάτρου

    • Ενας κόσμος που πεθαίνει σαν θέαμα
      «Cinemascope. Ενα ντοκιμαντέρ για το τέλος του κόσμου» Ομάδα blitz - BIOS - Φεστιβάλ Αθηνών Σύλλας Τζουμέρκας και Μαργιαλένα Μαμαρέλη περιμένοντας το τέλος της ανθρωπότητας Κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί πως οι blitz έχουν καλές ιδέες. Στις μέχρι σήμερα προσπάθειές τους διακρίνει κανείς την ομάδα που έχει εξαρχής επενδύσει στη «φεστιβαλική» προσέγγιση της τέχνης, στη ριζική αναθεώρηση της σκηνικής πράξης, στον έλεγχο της σχέσης καλλιτέχνη και κοινού, στην επαναδιατύπωση της θεατρικής γλώσσας.
    • Χιούμορ και μελαγχολία του βωβού κλόουν
      «Oper Opis» - Τσίμερμαν & Ντε Περό - Φεστιβάλ Αθηνών Μια παράσταση που θα υπέγραφε κι ο Μπέκετ Το Φεστιβάλ μάς έδωσε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μια σχετικά νέα παράσταση, από τις πλέον επιτυχημένες στο είδος της τα τελευταία χρόνια. Το «Oper Opis» («Κάποιος... Κάπου») των Ελβετών Τσίμερμαν και Ντε Περό έγινε δεκτό με τον ενθουσιασμό που προκάλεσε στα φεστιβάλ μιμικής, όπου έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα.
  • Συνέντευξη: Εντμουντ Κίλι

    • Εντμουντ Κίλι Είμαι ένας αγράμματος με φάτσα νεοελληνιστή
      Ο άνθρωπος ο οποίος μετέφρασε, μαζί με τον Φίλιπ Σέραρντ, τον Καβάφη, τον Σικελιανό, τον Σεφέρη, τον Ελύτη και τον Ρίτσο στον αγγλοσαξονικό χώρο, ονομάζεται Εντμουντ Κίλι. Ο 82χρονος συνομιλητής μας είναι μία σύνθετη προσωπικότητα: δεν είναι μόνον ο νεοελληνιστής που πέρασε από τη θέση του διευθυντή του Προγράμματος Νεοελληνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Πρίνστον. Παράλληλα, είναι ένας αξιόλογος συγγραφέας, ο οποίος αναπλάθει μυθιστορηματικά τη σύγχρονη Ιστορία, κι ένας μάχιμος δοκιμιογράφος για θέματα των καιρών μας.
  • Συνέντευξη: Σαΐκα Τεκάντ

  • Θέατρο

    • Ο αντιφατικός Γιώργος Χειμωνάς μέσα από τα μάτια της συντρόφου του
      Τα πορτρέτα του Γιώργου και του Θανάση Χειμωνά σήμερα στο σπίτι της Λ. Αναγνωστάκη Ο Γιώργος Χειμωνάς. Ο «άλλος» Γιώργος. Ο αντιφατικός. Ο άγρυπνος. Ο κατάχλομος. Ο «ακροατής αλλοπρόσαλλων ραδιοφωνικών εκπομπών στη διαπασών». Ο Γιώργος Χειμωνάς που σήμερα, δέκα χρόνια μετά τον θάνατό του, φέρνει στο φως η σύντροφός του Λούλα Αναγνωστάκη μ' ένα απρόσμενο de profundis θεατρικό κείμενο που συνέγραψε κι ολοκλήρωσε απνευστί στις 28 Φεβρουαρίου.
    • «Τι φόρεμα θέλεις, Λούλα, να φορέσω;»
      Ρένη Πιττάκη, Θοδωρής Γκόνης και Λούλα Αναγνωστάκη στην πρώτη ανάγνωση του θεατρικού τής τελευταίας Δεύτερη επίσκεψη στην Καψάλη 1, στο σπίτι της Λούλας Αναγνωστάκη. Στην πρώτη κοινή συνάντησή της με όλη την ομάδα τού «Ο Γιώργος ως Αμλετ». Τον σκηνοθέτη Θοδωρή Γκόνη και την πρωταγωνίστρια Ρένη Πιττακή. Κοιτάζουν μαζί το κείμενο και συζητούν για τις δυο «διαστάσεις» του αλλά και τις δια-κειμενικές «εμβολές» τού Χειμωνά. «Τα κείμενά του είναι σαν υποδείξεις υποκριτικής. Είναι σαν να σκηνοθετεί», παρατηρεί ο Θ. Γκόνης.
    • «Η έντασή του μου προκαλούσε πανικό»
      «Ο Γιώργος ψάχνει. Δεν μπορεί να βρει, δεν ξέρει πού κινείται, πού υπάρχει. Και την άλλη στιγμή έχει μια σιγουριά τρομερή, βρίσκει κάτι και πάλι χάνει δρόμο. Εχει μια διαρκή ανυπομονησία.