Έντυπη Έκδοση

Η ήττα της Σαμοθράκης

Μπορεί η Σαμοθράκη να είναι γνωστή για την περίφημη Νίκη της Σαμοθράκης που αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα εκθέματα του μουσείου του Λούβρου στο Παρίσι, αλλά εντός συνόρων έχει υποστεί τουριστική πανωλεθρία εξαιτίας της ακτοπλοϊκής της σύνδεσης.

Το νησί συνδέεται με πλοίο μόνο με την Αλεξανδρούπολη και μόνο μέσω της εταιρείας ΣΑΟΣ του επιχειρηματία Φ. Μανούση (γνωστού από την υπόθεση Παυλίδη για τα λαδώματα στις άγονες γραμμές). Είναι χαρακτηριστικό ότι η συγκοινωνία διεξάγεται μόνο με ένα πλοίο της εταιρείας (Saos ΙΙ). Τα εισιτήρια κοστίζουν 26 ευρώ ανά επιβάτη με επιστροφή, ενώ η μεταφορά του Ι.Χ. «τσιμπάει» (ελέω μονοπωλίου) αφού κοστίζει 110 ευρώ. Ετσι, ένα ζευγάρι με εισιτήρια επιστροφής και αυτοκίνητο χρειάζεται 164 ευρώ για ένα ταξίδι δύο ωρών.

Αλλα νησιά όπως η Νίσυρος, η Κάσος ή η Τήλος αποτελούν τις σύγχρονες Ιθάκες του Αιγαίου αφού, το ταξίδι προς αυτά ισοδυναμεί με Οδύσσεια, εν έτει 2009. Ενδεικτική είναι η περίπτωση της Κάσου, στην οποία για να φθάσει κανείς με πλοίο από τον Πειραιά χρειάζεται 18 ώρες! Κι αυτό με βάση τις προγραμματισμένες ώρες του δρομολογίου, αφού δεν αποκλείονται επιπλέον καθυστερήσεις.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα
Σχετικά θέματα: Ακτοπλοϊα
Τα εξοχικά αύξησαν την κίνηση
Ισχυροί και περιφερειακοί παίκτες
Ανταγωνισμός και τιμές
Δρομολογούν νέα κέρδη οι εταιρείες
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Κομισιόν
Ευρω-χαλινάρι στις τράπεζες
Στοιχεία ΕΚΤ
Οι ελληνικές τράπεζες μας χρεώνουν με το παραπάνω
Οικονομικό επιτελείο
Τα αδιέξοδα των άδειων ταμείων
Έκτακτη εισφορά
Πληρώστε τώρα, προσφύγετε μετά
Απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων
Με ρυθμό χελώνας η απελευθέρωση υπηρεσιών
Στεγαστικά δάνεια
Ποια επιλογή σάς ταιριάζει
Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Θεμάτων της Κομισιόν
Βόμβα μεγατόνων το εξωτερικό χρέος
ΗΠΑ
Με υποσχετικές πληρώνει τα χρέη η Καλιφόρνια
Τουρκία
Τουρκικά παζάρια με λεφτά του ΔΝΤ
Βουλγαρία
Μία από τα ίδια
Επιχειρήσεις
Από το χονδρεμπόριο στη λιανική
Open Coffee
Καφεδάκι και business deals
Συνέντευξη: Νικήτας Κωνσταντέλλος
Η επέκταση στα Βαλκάνια έφερε έσοδα
Ημιυπαίθριοι χώροι
Χαμένοι στο λαβύρινθο των ημιυπαίθριων
«Να πληρώσω ή όχι;»
Συγχωροχάρτι στους ασυνεπείς
Αλαλούμ στην πολυκατοικία
Ακτοπλοϊα
Τα εξοχικά αύξησαν την κίνηση
Ισχυροί και περιφερειακοί παίκτες
Η ήττα της Σαμοθράκης
Ανταγωνισμός και τιμές
Δρομολογούν νέα κέρδη οι εταιρείες
Συνέντευξη: Πάτρικ Βόλερ
«Δανειακές εγγυήσεις για μικρομεσαίους»
Χρηματοδότηση
Χρήμα μόνο για τους μεγάλους
Χρηματιστήριο Αθηνών
Πώς ξεκόλλησε η αγορά
Ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για το Σίτι
Τράπεζες
Ξεπερνούν το βαρίδι των αυξήσεων κεφαλαίου
Βγενόπουλος - Ορφανίδης
Η κόντρα και οι έλεγχοι
Ευρωπαϊκή Ένωση
Σκληρή λιτότητα στην Ευρώπη