Έντυπη Έκδοση

Ανταγωνισμός και τιμές

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών περιορίζεται πρακτικά στις Κυκλάδες και στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο όπου δίνουν μάχη τρεις εταιρείες (Μινωϊκές Γραμμές, Attica, ΑΝΕΚ).

Το πρακτικό αποτέλεσμα είναι ότι στις γραμμές με ελάχιστο ή ανύπαρκτο ανταγωνισμό οι τιμές των εισιτηρίων παρέμειναν στα περυσινά επίπεδα, ενώ συνήθως δεν γίνονται εκπτώσεις ή προσφορές.

Γραμμές όπου έχουν δημιουργηθεί ολιγοπωλιακές καταστάσεις, καθώς κυριαρχεί μια εταιρεία, θεωρούνται αυτές του Αργοσαρωνικού, των Δωδεκανήσων, των Σποράδων και των Χανίων.

Κι όπου υπάρχει έλλειψη ανταγωνισμού οι τιμές πλησιάζουν πολύ κοντά, σχεδόν ταυτίζονται.

Το χαμηλό κόστος των εισιτηρίων στα πλοία του Ιονίου είναι ο λόγος για τον οποίο νησιά όπως η Ζάκυνθος και η Κεφαλονιά καταφέρνουν να προσελκύουν χιλιάδες Ελληνες. Φθηνά εισιτήρια υπάρχουν για κοντινά νησιά όπως η Κύθνος. Ενδεικτικά, από Πειραιά ένα ζευγάρι χρειάζεται 80 ευρώ μετ' επιστροφής, ενώ αν πάρει μαζί και αυτοκίνητο θα χρειαστεί 192 ευρώ. Συμφέρει, πάντως, να προτιμήσει κανείς να πάρει πλοίο για το νησί από το Λαύριο, αφού ένα ζευγάρι χρειάζεται 141 ευρώ αν έχει αυτοκίνητο και 70-80 ευρώ αν μετακινηθεί χωρίς αυτό.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα
Σχετικά θέματα: Ακτοπλοϊα
Τα εξοχικά αύξησαν την κίνηση
Ισχυροί και περιφερειακοί παίκτες
Η ήττα της Σαμοθράκης
Δρομολογούν νέα κέρδη οι εταιρείες
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Κομισιόν
Ευρω-χαλινάρι στις τράπεζες
Στοιχεία ΕΚΤ
Οι ελληνικές τράπεζες μας χρεώνουν με το παραπάνω
Οικονομικό επιτελείο
Τα αδιέξοδα των άδειων ταμείων
Έκτακτη εισφορά
Πληρώστε τώρα, προσφύγετε μετά
Απελευθέρωση κλειστών επαγγελμάτων
Με ρυθμό χελώνας η απελευθέρωση υπηρεσιών
Στεγαστικά δάνεια
Ποια επιλογή σάς ταιριάζει
Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Θεμάτων της Κομισιόν
Βόμβα μεγατόνων το εξωτερικό χρέος
ΗΠΑ
Με υποσχετικές πληρώνει τα χρέη η Καλιφόρνια
Τουρκία
Τουρκικά παζάρια με λεφτά του ΔΝΤ
Βουλγαρία
Μία από τα ίδια
Επιχειρήσεις
Από το χονδρεμπόριο στη λιανική
Open Coffee
Καφεδάκι και business deals
Συνέντευξη: Νικήτας Κωνσταντέλλος
Η επέκταση στα Βαλκάνια έφερε έσοδα
Ημιυπαίθριοι χώροι
Χαμένοι στο λαβύρινθο των ημιυπαίθριων
«Να πληρώσω ή όχι;»
Συγχωροχάρτι στους ασυνεπείς
Αλαλούμ στην πολυκατοικία
Ακτοπλοϊα
Τα εξοχικά αύξησαν την κίνηση
Ισχυροί και περιφερειακοί παίκτες
Η ήττα της Σαμοθράκης
Ανταγωνισμός και τιμές
Δρομολογούν νέα κέρδη οι εταιρείες
Συνέντευξη: Πάτρικ Βόλερ
«Δανειακές εγγυήσεις για μικρομεσαίους»
Χρηματοδότηση
Χρήμα μόνο για τους μεγάλους
Χρηματιστήριο Αθηνών
Πώς ξεκόλλησε η αγορά
Ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για το Σίτι
Τράπεζες
Ξεπερνούν το βαρίδι των αυξήσεων κεφαλαίου
Βγενόπουλος - Ορφανίδης
Η κόντρα και οι έλεγχοι
Ευρωπαϊκή Ένωση
Σκληρή λιτότητα στην Ευρώπη