Έντυπη Έκδοση

Σχέδια για αεροπορική ομπρέλα χαμηλού κόστους

Ξεκίνησαν ήδη οι επαφές με τις αεροπορικές εταιρείες που διαθέτουν φθηνά εισιτήρια στο κοινό

Η αεροπορική «ομπρέλα» με εταιρείες low cost που επιδιώκουν να δημιουργήσουν οι ξενοδόχοι πάνω από την Ελλάδα αποτελεί, σύμφωνα με κορυφαία στελέχη της ελληνικής αγοράς, το πρώτο βήμα και απαραίτητη προϋπόθεση για τη μείωση της εξάρτησης του ελληνικού τουρισμού από τους μεγάλους τουρ οπερέιτορ.

Με τα νέα δρομολόγια των εταιρειών χαμηλού κόστους οι ξενοδόχοι εκτιμούν ότι θα μπορέσουν να δημιουργήσουν εναλλακτικές πηγές άντλησης πελατείας, κυρίως κατά τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Οκτώβριο, Νοέμβριο. Σ'αυτά τα δρομολόγια θα διοχετεύουν πελάτες τους πολλοί μικροί, εξειδικευμένοι τουρ οπερέιτορ, ομάδες ανεξάρτητων ταξιδιωτικών γραφείων αλλά και τουρ οπερέϊτορ που λειτουργούν αποκλειστικά στο Ιντερνετ. Ολοι αυτοί δεν μπορούν να στείλουν πελάτες τους εκτός του καλοκαιριού αφού δεν υπάρχουν πτήσεις.

Οι ξενοδόχοι περιμένουν το αποτέλεσμα των επαφών της ηγεσίας του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού με γνωστές εταιρείες χαμηλού κόστους. Ο αρμόδιος υφυπουργός Γ. Νικητιάδης έχει συναντηθεί, ήδη, με ανώτερα τελέχη της ολλανδικής Transavia, της γερμανικής Air Berlin, της easyJet και, πρόσφατα, της Ryanair. Στις επαφές αυτές εξελίσσεται μια άλλη παρτίδα πόκερ. Η μεν κυβέρνηση ζητάει από τις εταιρείες να αυξήσουν τους επιβάτες τους προς Ελλάδα το 2011 προσφέροντας ως αντάλλλαγμα να καλύψει μέρος από τα διαφημιστικά τους προγράμματα που απαιτούνται για τα νέα δρομολόγια.

Οι εταιρείες χαμηλού κόστους από την πλευρά τους επιδιώκουν να δημιουργήσουν νέα δρομολόγια ώστε να απασχολούν αρκετά αεροπλάνα τους τα οποία αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο έδαφος, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Ετσι, επιδιώκουν ουσιαστικά να εξασφαλίσουν επιδότηση για όσο γίνεται περισσότερα αεροπλάνα τους. Προτείνουν, λοιπόν, στην ελληνική πλευρά «φουσκωμένα» διαφημιστικά προγράμματα ώστε να μεγιστοποιήσουν τα χρήματα που θα καταφέρουν τελικά να αποσπάσουν.

Ελλείψει χρημάτων, το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού θέλει να βάλει στο παιχνίδι της χρηματοδότησης αυτών των πτήσεων τις περιφέρειες και τους επιχειρηματίες των τουριστικών περιοχών. Κυβέρνηση κι επιχειρηματίες περιμένουν την ανάδειξη των νέων περιφερειαρχών ώστε να δρομολογήσουν τέτοιες συμφωνίες.

Ομως, οι εκλογές γίνονται το Νοέμβριο, ενώ οι συμφωνίες με τις εταιρείες χαμηλού κόστους πρέπει να κλειστούν άμεσα (εντός του Σεπτεμβρίου) ώστε να ξεκινήσουν οι κρατήσεις για το 2011. Αν αυτό καθυστερήσει, θα χαθεί και πάλι μεγάλο μέρος της επόμενης τουριστικής χρονιάς.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Αερομεταφορές και ασφάλεια πτήσεων
Τουρισμός
Σχετικά θέματα: Τουρισμός
Πόκερ ελλήνων ξενοδόχων και ξένων τουρ οπερέιτορ
Πέτυχε το «τεστ ντράιβ»
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Φορολογία
Η περαίωση βήμα βήμα
Δεύτερο κύμα αλλαγών
Σενάρια για κορσέ ΔΝΤ και μετά το έτος 2013
Δύσπιστη η τρόικα για περαίωση-φόρους
Με αυξημένη ταχύτητα οι μεταρρυθμίσεις
Αλλους πείσαμε, άλλους όχι
Τράπεζες
Χρυσή εφεδρεία η Εθνική για την κυβέρνηση
Τα σχέδια των τραπεζιτών για το Τ.Τ.
Ζητούνται εκατοντάδες δισ. για να καλυφθούν οι κανόνες της «Βασιλεία ΙΙΙ»
Δύο όψεις έχει η κατοχή κρατικών ομολόγων
Το όποιο πρόβλημα θα εμφανιστεί στο μέλλον
Διεθνή
Νορβηγική ψήφος εμπιστοσύνης στα ομόλογα του ευρωπαϊκού Νότου
Γαλλία: Οι εταιρείες μετρούν υπερκέρδη και η αγορά ανέργους
Ζιζάνια και πάλι για τα ομόλογα του Νότου
Σερβίρουν φούσκες στα πιάτα μας
Αγορά
Η ύφεση έφτασε στο ρετιρέ και φέρνει νέα γενιά προβληματικών
Σκληρό μπρα ντε φερ επιχειρήσεων-τραπεζών
Πολυεργαλείο το άρθρο 99, αλλά όχι και πανάκεια...
Το παρασκήνιο μιας κρίσης πολλών αστέρων
Κλονίστηκε, αλλά ελπίζει ο όμιλος Ridenco
Τουρισμός
Πόκερ ελλήνων ξενοδόχων και ξένων τουρ οπερέιτορ
Σχέδια για αεροπορική ομπρέλα χαμηλού κόστους
Πέτυχε το «τεστ ντράιβ»
Επιχειρήσεις
Η βιομηχανία αναζητά διέξοδο στις εξαγωγές
Ασφάλιση
Τα μυστικά της εξαγοράς πλασματικών ετών
Νομοσχέδιο "fast-track"
Πρώτα οι επενδύσεις, μετά το περιβάλλον
Fast track σε... αργή κίνηση
5+1 οικολογικές ανησυχίες για τις διαδικασίες-εξπρές
Κομβικός ο ρόλος της Invest in Greece