Έντυπη Έκδοση

Τάνγκο στα ερείπια του Τείχους

*  «Berlin 13»  

Federico Aubele (ESL)

Το δέκατο τρίτο χαρτί της τράπουλας Ταρό είναι ο θάνατος. Αυτό το τραπουλόχαρτο δίνει και τον τίτλο στο νέο δίσκο του Φεντερίκο Αουμπέλε, που ταξίδεψε αυτή τη φορά στο Βερολίνο για να αντιμετωπίσει τους δαίμονές του. Μόνο που η κάρτα του θανάτου στα Ταρό δεν σημαίνει κυριολεκτικά τον αφανισμό, αλλά τη ριζική μεταμόρφωση. Γι' αυτό και στο τέλος του ταξιδιού του, ο Αργεντίνος γύρισε με δέκα νέα τραγούδια που συνδυάζουν την παράδοση του τάνγκο με την εικόνα μιας σκοτεινής αλλά γοητευτικής πόλης.

Το Βερολίνο έτσι κι αλλιώς έχει στοιχειώσει την ιστορία της σύγχρονης μουσικής. Σε αυτήν την πόλη ο Ντέιβιντ Μπάουι απεκδύθηκε τη φιγούρα του Ζίγκι Στάρνταστ για να φτιάξει την κλασική τριλογία του. Εκεί ο Ιγκι Ποπ ξέφυγε από την πρέζα και στις καταλήψεις της, οι Einsturzende Neubauten δίδαξαν τη σκηνή ότι η αρμονία δεν είναι απαραίτητη στη μουσική. Στους ίδιους δρόμους περπατάει και ο κοσμοπολίτης μουσικός, μόνο που αυτός έχει πίσω του και την παράδοση του τόπου του, τους ρυθμούς της Τζαμάικα και τις μελωδίες των Μεξικανών μαριάτσι. Ετσι, το «Berlin 13» διχάζεται ανάμεσα σε μια σκοτεινή ελεκτρόνικα και τους ατμοσφαιρικούς ρυθμούς του τάνγκο, με την ακουστική του κιθάρα σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

* Ο Φεντερίκο Αουμπέλε θα παρουσιάσει το νέο δίσκο του στο Gazarte το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου.

Περισσότερα στο ht tp://www.federicoaubele.com/

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Κριτική μουσικής
Σχετικά θέματα: Κριτική μουσικής
Ροκ ταξίδι στην έρημο
Νέες κυκλοφορίες
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Συνέντευξη: Βικτόρια Χίσλοπ
«Η Ελλάδα είναι για μένα πηγή έμπνευσης, είναι η μούσα μου»
Αρχαιολογία
Στρατιωτικός χαιρετισμός σε μινωικά ειδώλια
Κινηματογράφος
Η βία στο σελιλόιντ
Κριτική μουσικής
Ροκ ταξίδι στην έρημο
Νέες κυκλοφορίες
Τάνγκο στα ερείπια του Τείχους
Ερευνα
Τα στρατόπεδα της τέχνης αναδιατάσσονται
Συνέντευξη: Γιώργος Διαλεγμένος
«Συνιστώ στη Μέρκελ να ζητήσει και το γνήσιο της υπογραφής»
Συνέντευξη: Λόρενς Κάρντις
«Ο κινηματογράφος είναι η πιο λαϊκή μορφή τέχνης»
Μουσική
Ενα άλμπουμ, ένα live
Τα συγκροτήματα που έδωσαν το παράδειγμα
Κομικ(ς)οδρόμιο
Lucien: η συμμορία ενός αμετανόητου