Έντυπη Έκδοση

Τρεις εκδόσεις, μία εμπειρία

Στις δύσκολες οικονομικά εποχές τα μοντέλα που εξασφαλίζουν αξιοπιστία, χαμηλό κόστος χρήσης και υψηλή αξία μεταπώλησης βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση.

Η γκάμα της Σουμπαρού απαρτίζεται από αξιόλογα προϊόντα, τα οποία, εκτός από τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά, επιπλέον διαθέτουν και τα σημαντικά ατού της άριστης οδηγικής συμπεριφοράς και της μόνιμης τετρακίνησης.

* Οσοι έχουν οδηγήσει μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας εκτίμησαν το ακριβές σύστημα διεύθυνσης, το καλοζυγισμένο αμάξωμα με τα υψηλά ποσοστά ακαμψίας και τις ευεργετικές επιδράσεις της εξελιγμένης μόνιμης τετρακίνησης «Symmetrical AWD».

* Επειτα από πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα με όλες τις εκδόσεις του Σουμπαρού Ιμπρέζα (1.5, 2.0 και STI), σας μεταφέρουμε τις οδηγικές μας εμπειρίες. Το ιαπωνικό χάτσμπακ, λόγω της ευρείας γκάμας κινητήρων, απευθύνεται στις περισσότερες κατηγορίες αγοραστών. Τώρα, όμως, λόγω των φορολογικών μέτρων, το εμπορικό ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην έκδοση 1.5 κ.εκ. το μοναδικό τετρακίνητο με κοντές σχέσεις στην κατηγορία του.

*Το Ιμπρέζα τρίτης γενιάς άλλαξε την εικόνα που έχουν οι αγοραστές για τα προϊόντα της εταιρείας. Η σχεδιαστική πρόταση αν και είναι μία ακόμη μελέτη που κινείται στα ιαπωνικά πρότυπα, ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό και τα ευρωπαϊκά στάνταρ. Απευθύνεται ακόμη και στις γυναίκες οδηγούς, που αναζητούν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο.

*Στο μπροστινό πρόβολο ξεχωρίζουν το μεγάλο καπό με τις έντονες ραβδώσεις, τα διευρυμένα φανάρια και η νέα εντυπωσιακή μάσκα που τοποθετήθηκε στα μοντέλα ΜΥ 2010. Η πλαϊνή επιφάνεια τονίζει τον σπορ χαρακτήρα της κατασκευής. Διαστάσεις: μήκος 4,41 μέτρα πλάτος 1,74 μ. και ύψος 1,47 μ. Μεταξόνιο 2.620 χιλιοστά.

ΣΑΛΟΝΙ

Η διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου είναι επιτυχημένη και παραπέμπει στις προτάσεις που γνωρίζουμε από άλλα ιαπωνικά μοντέλα. Παρέχεται άνετος χώρος για τέσσερις ενήλικες. Αν και διαθέτει σχετικά μεγάλο εσωτερικό πλάτος, ο πέμπτος επιβάτης θα δυσκολευθεί να καθίσει λόγω του κεντρικού τούνελ.

*Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και προσφέρουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη. Εύκολα βρήκαμε την κατάλληλη θέση οδήγησης, που ταιριάζει στο σωματότυπό μας. Η περιφερειακή ορατότητα και η εργονομία παίρνουν υψηλή βαθμολογία.

*Η επιλογή των σκληρών πλαστικών στα περισσότερα τμήματα του εσωτερικού αφαιρεί πόντους από την αξιολόγηση της κατασκευής. Οι Ιάπωνες κέρδισαν όμως μία ακόμη μάχη στον τομέα των θορύβων, κραδασμών και ταλαντώσεων.

*Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε, αν και είχαν αρκετά δημοσιογραφικά χιλιόμετρα, συμπεριφέρθηκαν σαν ένα ενιαίο κομμάτι. Η Σουμπαρού κατασκευάζει αυτοκίνητα που αντέχουν στο πέρασμα το χρόνου. Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 301 λίτρα.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Μόλις πάρει μπροστά ο κινητήρας, ξεχνάς τις όποιες παρατηρήσεις έχεις για την εμφάνιση του αμαξώματος και την εικόνα του εσωτερικού χώρου. Οι κινητήρες μπόξερ διακρίνονται για τους περιορισμένους κραδασμούς, την καλή απόδοση ισχύος και ροπής στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας και την αντοχή τους.

*Επίσης, λόγω της κατασκευής τους, συμβάλλουν στη διατήρηση του κέντρου βάρους σε χαμηλό επίπεδο, καθοριστικός παράγοντας για να επιτευχθούν υψηλά ποσοστά οδικής συμπεριφοράς.

*Το μικρότερο μοτέρ 1.500 κ.εκ. ισχύος 107 ίππων διαθέτει σύστημα χρονισμού των βαλβίδων AVCS και βελτιωμένη σχεδίαση του θαλάμου καύσης. Επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δεύτερα και τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

*Ακόμα και σε σημεία όπου ο δρόμος είχε ανωμαλίες και σαμαράκια οι αναρτήσεις αντέδρασαν υποδειγματικά. Είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας που έχει τόσο καλή οδική συμπεριφορά.

*Είναι μια αξιόλογη πρόταση, που συνδυάζει τις ανάγκες κίνησης στο αστικό περιβάλλον και το άνετο ταξίδι. Ιδανικό για όσους κατοικούν σε περιοχές όπου οι καιρικές συνθήκες απαιτούν ένα αυτοκίνητο με τετρακίνηση.

*Εκτός από τα τρία διαφορικά, έχει και τις ιδιαίτερα χρήσιμες κοντές σχέσεις. Είναι μια εναλλακτική λύση στα βενζινοβόρα SUV.

*Στο ταξίδι εκτιμήσαμε την περιορισμένη κατανάλωση, την απόδοση των αναρτήσεων και τη συμβολή του συστήματος τετρακίνησης. Η βασική έκδοση κοστίζει 17.500 ευρώ. Προτείνουμε την πλούσια εκδοχή, προς 18.900 ευρώ (6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι-θερμαινόμενοι καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, cruise control, ESP κ.ά.).

*Το μεγαλύτερο σύνολο 2.000 κ.εκ. αποδίδει 150 ίππους, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6'' και τελική 193 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση 8,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Από τα πρώτα χιλιόμετρα, διαπιστώσαμε μία ακόμη φορά, ότι αυτό το αυτοκίνητο φτιάχθηκε για να ικανοποιήσει τον κεφάτο οδηγό και να εξασφαλίσει υψηλά ποσοστά ασφαλείας.

*Το στοιχείο, όμως, που εντυπωσιάζει είναι η οδική συμπεριφορά. Από 22.900 ευρώ.

*Η πρόταση όμως που σου φτιάχνει την ημέρα και δεν θέλεις να την αποχωριστείς, είναι η κορυφαία έκδοση WRX STI, με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα μπόξερ 2.500 κ.εκ. ισχύος 300 ίππων.

*Συνδυάζεται με εξελιγμένο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2'' και τελική 250 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση 10,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

*Τα μηχανικά τμήματα έχουν εξελιχθεί στους αγώνες και ο συνδυασμός τους είναι από τους καλύτερους που υπάρχουν στην αγορά. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει τα διαφορικά (μπροστινό LSD και πίσω Torsen LSD), έτσι ώστε να εκμεταλλευθεί καλύτερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και να προσδώσει το δικό του οδηγικό στιλ.

*Δίκαια κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις στη λίστα με τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Αξίζει τα λεφτά του και τις θυσίες, λόγω των νέων φορολογικών μέτρων. Από 47.900 ευρώ. Το πλούσιο πακέτο περιλαμβάνει καθίσματα ρεκάρο, ζάντες BBS, ηλιοροφή κ.ά.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αυτοκίνητο
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Άλλα θέματα στην κατηγορία Αυτοκίνητο της έντυπης έκδοσης
Άλλες ειδήσεις
Τρεις εκδόσεις, μία εμπειρία