Έντυπη Έκδοση

Αδιαφορία για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Με το χάρτινο εισιτήριο στις τσέπες τους φαίνεται ότι θα παραμείνουν για αρκετό καιρό ακόμα οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής.

Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος του διεθνούς διαγωνισμού του ΟΑΣΑ για το ηλεκτρονικό σύστημα συλλογής κομίστρου, παρατάθηκε για ακόμη μία φορά.

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί αρχικά στις αρχές του περασμένου Απριλίου (ύστερα από πολλά χρόνια εξαγγελιών από διάφορους υπουργούς) και είχε ως καταληκτική ημερομηνία την 24η Μαΐου. Η πρώτη παράταση δόθηκε για την 21η Ιουνίου (χθες) και πλέον ορίστηκε για τις 12 Ιουλίου.

Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι πρέπει να δοθεί χρόνος στους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν φακέλους, κάτι που όμως προκαλεί ερωτήματα αφού σύμφωνα με πληροφορίες αρκετές είναι οι εταιρείες που φέρονται να ήταν έτοιμες χθες. Κάποιοι κάνουν λόγο για αναμενόμενη καθυστέρηση λόγω της αλλαγής στην ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.

Το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου θα κοστίσει 94 εκατομμύρια ευρώ και ο ΟΑΣΑ θα συμμετέχει με 35 εκατομμύρια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Το έργο θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ (σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα) και θα καλύψει όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ αρχής γενομένης από το μετρό που έχει και την καλύτερη υποδομή για να το δεχθεί.

Οταν το έργο ολοκληρωθεί, το χάρτινο εισιτήριο και οι κάρτες απεριόριστων διαδρομών θα αντικατασταθούν από ηλεκτρονικές κάρτες που θα διαβάζονται από ειδικούς αισθητήρες.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Συγκοινωνίες-Μεταφορές
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
ΔΕΗ
Αισθητή από σήμερα η απεργία ΓΕΝΟΠ
«Κατεβάστε τους διακόπτες στα αρμόδια υπουργεία»
Σου καίγεται η τηλεόραση - σου δίνουν για αποζημίωση... τηλεκοντρόλ
Δημόσιος τομέας
Περισσότερα από την τρόικα έδωσαν τα έντοκα
Οίκοι αξιολόγησης
Η Fitch απειλεί ΗΠΑ και η Moody's Ιταλία
Μπαράζ απειλών για χρεοστάσια, έστω και με εθελοντική μετακύλιση
Ασφάλιση
Το ΙΚΑ περικόπτει συντάξεις όσων έχουν λίγα ένσημα στην Ελλάδα
Eurostat
Δυστυχώς... επτωχύναμε
Ναυτιλία
Αμφίπλευρη κριτική για την «Οδύσσεια» του υπουργείου Ναυτιλίας
Αγροτικά θέματα
Ασφυκτικές προθεσμίες για αποζημιώσεις Ε.coli
Επιδοτήσεις
«Εδώ και τώρα η αύξηση της συμμετοχής της Ε.Ε.»
ΚΕΠΕ
ΚΕΠΕ: Ακούνητη στο 4,12% η ύφεση
Εξαγωγές
Εκτίναξη εξαγωγών 16,6% στο 4μηνο περιόρισε το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών 23,4%
Οι ελληνικές τρέχουν με 33% έναντι 18,7% στην ευρωζώνη
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
Καμπάνες σε επτά βιομηχανίες ντομάτας
Αερομεταφορές
Aegean: αύξηση 25% της επιβατικής κίνησης
Επιχειρήσεις
1.000 ραντεβού στη συνάντηση της Κρήτης
Συγκοινωνίες
Αδιαφορία για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Χρηματιστήριο Αθηνών
Ανακατάληψη εδαφών στο Χ.Α. (+3,74%)
Τράπεζες
Alpha: Στα 4 δισ. μειώθηκαν τα ομόλογα που κατέχουμε
Οικοδομή
2,3% ακρίβυναν τα υλικά οικοδομής
Άλλες ειδήσεις
Έξαρση του παραεμπορίου
Επιστολή της ΠΟΜΙΔΑ στον νέο υπουργό Οικονομικών