Ελευθεροτυπία - 22/08/2010
Έντυπη Έκδοση
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ
Σε άνοδο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξάνονται με ταχύ ρυθμό. Κερδισμένες προσώρας όμως βγαίνουν οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και όχι οι εκπτωτικές που επιδίωξαν να διεισδύσουν επιθετικά στην εγχώρια αγορά.
Πέρσι το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας -είναι περί τα 2.700 προϊόντα- στις συνολικές πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθε στο 16,3%, από 15,3% το 2008 και 14,3% το 2007. Παρά το γεγονός, όμως, ότι η διοίκηση της ΑΒ έχει εκπονήσει και υλοποιεί πρόγραμμα ανάπτυξης στην «πλάτη» της κρίσης με εξαγορές (Plus, Κορυφή) και αυτόνομη ανάπτυξη νέων καταστημάτων, η διοίκησή της εμφανίστηκε στη γενική συνέλευση προβληματισμένη από την ένταση της ύφεσης. Η αλυσίδα πάντως εμφάνισε στο α' εξάμηνο αύξηση πωλήσεων κατά 7,2% και ενίσχυσε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά σε επίπεδα πάνω από το 18%.