Έντυπη Έκδοση

Ο Ιησούς καθηλώνει και... τηλεοπτικά

Μπορεί να τη βλέπουμε σχεδόν κάθε χρόνο τις μέρες του Πάσχα, αλλά όπως φαίνεται εξακολουθεί να είναι το πιο ενδιαφέρον τηλεοπτικό πρόγραμμα, έστω και σε πολλαπλή επανάληψη.

Το συγκεκριμένο σίριαλ άλλωστε είναι ίσως η καλύτερη παραγωγή που έχει δημιουργηθεί για τη μικρή οθόνη. Τα κανάλια, από την άλλη, τις περισσότερες χρονιές τέτοιες μέρες προγραμματίζουν ελάχιστες σχετικές παραγωγές, συνήθως επαναλαμβάνουν προγράμματα που έχουν ξαναδείξει, ενώ άλλα δεν τροποποιούν σχεδόν καθόλου το πρόγραμμά τους. Και αυτή τη χρονιά η δημιουργία που έχει τη σφραγίδα του Φράνκο Τζεφιρέλι, «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ», και την οποία μετέδωσε γι' άλλη μια χρονιά ο ΑΝΤ-1, προσέλκυσε το ενδιαφέρον των περισσότερων τηλεθεατών. Η σειρά, σύμφωνα με τις μετρήσεις της AGB Nielsen Media Research για το διάστημα της Μεγάλης Εβδομάδας (13-19/4), καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες 766.000 πιστούς τηλεθεατές.

Αμέσως μετά ακολούθησε μια μίνι σειρά που μετέδωσε για πρώτη φορά το ΜΕΓΚΑ σε δύο 90λεπτα μέρη. Πρόκειται για τα «Πάθη», μια συμπαραγωγή BBC και ΗΒΟ, σε σκηνοθεσία Μάικλ Οφερ, που τα παρακολούθησαν 695.000 άτομα.

Κατά τα άλλα, οι σειρές που κυριάρχησαν το συγκεκριμένο διάστημα ήταν ξένα σίριαλ τα οποία συνέχισαν να μεταδίδουν κανονικά τα κανάλια όπως: το «Grey's anatomy» (ΑΝΤ-1), που βρέθηκε στην τρίτη θέση (537.000 τηλεθεατές), το «CSI Μαϊάμι» (Alpha) που ακολούθησε με 360.000 άτομα και το «Boston Legal» (ΑΝΤ-1) στην τέταρτη θέση με 312.000 τηλεθεατές.

Από τις ταινίες πάλι που μεταδόθηκαν την Εβδομάδα των Παθών την παράσταση έκλεψε το «Γάμος α λα ελληνικά» (ΜΕΓΚΑ) που προσέλκυσε την προσοχή 767.000 τηλεθεατών, ενώ αμέσως μετά ακολούθησε ακόμα ένα φιλμ που πρόβαλε το ίδιο κανάλι, «Η ιστορία της Μπρουκ Ελισον» (595.000). Στην τρίτη θέση βρέθηκε η «Διπλή παγίδα» που μετέδωσε ο ΑΝΤ-1 και τράβηξε το ενδιαφέρον 594.000 ατόμων κι ακολούθησε «Ο Ιάσονας και οι Αργοναύτες» που πρόβαλε το Star (551.000). Στην πέμπτη θέση του πίνακα της AGB Nielsen Media Research βρίσκεται και η μοναδική, σχετική με τη Μεγάλη Εβδομάδα, ταινία του Μελ Γκίμπσον «Τα πάθη του Χριστού», την οποία μετέδωσε και πάλι το Star και καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 515.000 τηλεθεατές.

Στο σύνολο του προγράμματος τη Μεγάλη Εβδομάδα στην κορυφή παρέμεινε το ΜΕΓΚΑ με τηλεμερίδιο 18,7% κι ακολούθησαν: ΑΝΤ-1 (14,1%), Alpha (12,2%), Star (10,4%), ενώ τα υπόλοιπα κανάλια έμειναν σε μονοψήφια ποσοστά.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Αύρα Σιδηροπούλου
Ζηλεύω την οργάνωση των Τούρκων
Βασ. Πετράκος
Αρχαιολόγος εναντίον «αδηφάγου» Βατοπεδίου
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη
Τα «μαγικά κουτιά» της Βέροιας
Ες Ντέβλιν
«Είμαι μια σκηνογράφος που σκέφτεται μουσικά»
Ιωάννα Κραουνάκη
Οι βίδες και τα αγγεία μού λένε ιστορίες
Νέες ταινίες
Υπαρξιακές και ερωτικές εξομολογήσεις
Άλλες ειδήσεις
Η γκαλερί Ζουμπουλάκη πάει Λονδίνο
Ο Ιησούς καθηλώνει και... τηλεοπτικά
Κι άλλες μειώσεις κόστους στο BBC
Από τη Μαύρη Θάλασσα στον Μέλανα Δρυμό