Έντυπη Έκδοση

ΤΟΥΟΤΑ

Οι πωλήσεις έπιασαν ξανά κορυφή

Η οικονομική κρίση και η δημοσιοποίηση των ενεργειών ανάκλησης μεγάλου αριθμού μοντέλων δεν επηρέασαν το ρυθμό των πωλήσεων της Toyota στην ελληνική αγορά. Η ιαπωνική εταιρεία το πρώτο τρίμηνο του 2010 αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση της λίστας των πωλήσεων και σημείωσε νέο ρεκόρ στην εγχώρια αγορά.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, η Toyota τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο κατέλαβε μερίδιο 14,7%. Σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα η αύξηση άγγιξε το 53,5%. Η συνολική αγορά του αυτοκινήτου στη χώρα μας για το πρώτο τρίμηνο του 2010 σημείωσε αύξηση 20,1% σε σχέση με πέρσι.

Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθαν στις 8.282 μονάδες, μερίδιο αγοράς 14% και των επαγγελματικών στις 1.047 μονάδες, μερίδιο αγοράς 24,7%. Το 2010 ξεκίνησε δυναμικά για την εταιρεία και στη φαρέτρα της προστέθηκε η ανανεωμένη σειρά μοντέλων. Ισχυρό ατού είναι η τεχνολογία Toyota Optimal Drive, που συμβάλει στη μειωμένη κατανάλωση και στις περιορισμένες εκπομπές CO2.

Με βάση τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, το ανανεωμένο Yaris ηγείται στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της αγοράς, τη κατηγορία των μικρών οχημάτων (κατηγορία Β), με 2.891 μονάδες, ποσοστό 14,5%. Η παρουσία του Yaris ενισχύθηκε μετά την προσθήκη του κινητήρα 1.330 κ.εκ, ισχύος 101 ίππων, εκπομπές CO2 κάτω από 120γραμ./χλμ. και μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα /100χλμ.

Επιτυχία και στην κατηγορία των μικρομεσαίων (κατηγορία C), όπου το Auris παραμένει πρώτο στην προτίμηση των καταναλωτών με 2.094 μονάδες, ποσοστό 13,4%. Μετά την πρόσφατη ανανέωσή του εκτιμάται ότι θα προσελκύσει ακόμα περισσότερους καταναλωτές το επόμενο διάστημα, ενώ από τα μέσα του 2010, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν μια ακόμη ενδιαφέρουσα επιλογή. Αναφερόμαστε στην υβριδική έκδοση Auris HSD, παγκοσμίως πρώτη στην κατηγορία του.

Η τεχνολογία Hybrid Synergy Drive της μάρκας επιβεβαιώνει, ακόμα μια φορά, την ανωτερότητά της, αφού το μοναδικό στον κόσμο πλήρως υβριδικό όχημα Prius κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία του, με 174 μονάδες, ποσοστό 71%. Μια ακόμη διάκριση έφερε στην ιαπωνική εταιρεία το SUV RAV4. Πρώτο στην κατηγορία 4x4, με 812 μονάδες και μερίδιο 12,6%.

Τέλος, το Hilux στα επαγγελματικά οχήματα παραμένει ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην προτίμηση των καταναλωτών και με μεγάλη διαφορά, αφού το περασμένο τρίμηνο πουλήθηκαν 981 οχήματα, πωλήσεις που αντιπροσωπεύουν ποσοστό-ρεκόρ 34,7%.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς Αριστείδης Αραβανής δήλωσε: «Η επιτυχία μας οφείλεται στην προτίμηση των πελατών και στην ανωτερότητα της γκάμας μας. Παραμένουμε πιστοί στο όραμά μας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των εξουσιοδοτημένων εμπόρων της θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε τις προσπάθειές μας, με στόχο την ικανοποίηση των πελατών μας».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αυτοκίνητο
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Άλλα θέματα στην κατηγορία Αυτοκίνητο της έντυπης έκδοσης
Honda CR-Ζ
Και υβριδικό, και σπορ
Toyota
Οι πωλήσεις έπιασαν ξανά κορυφή
Άλλες ειδήσεις
Ειδήσεις από την αυτοκινητοβιομηχανία