Έντυπη Έκδοση

Ενα παιδί με δύο πρωτιές

Το «Κίτρινο Παιδί» πρωτοεμφανίστηκε στις 5 Μαΐου του 1895, μέσα από τις χιουμοριστικές σελίδες του ενθέτου της εφημερίδας New York World, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της ιστορίας των κόμικς.

Ο σχεδιαστής του, Ρίτσαρντ Φ. Αουτκολτ, δεν μπορούσε να φανταστεί την επίδραση που θα ασκούσε η φιγούρα αυτή στο αναγνωστικό κοινό ούτε τη διαχρονικότητά της. Πολύ περισσότερο, δεν μπορούσε να φανταστεί την τύχη τού ήρωά του στην οθόνη του σινεμά. Από έναν ηθοποιό, μάλιστα, που θα έκανε στη συνέχεια σπουδαία κινηματογραφική καριέρα.

Ο λόγος για τον -εικοσάχρονο τότε- Σταν Λόρελ (μετέπειτα «Λιγνό» στο ντουέτο με τον Ολιβερ Χάρντι/«Χοντρό») που μόλις είχε φτάσει στην Αμερική παρέα με τον φίλο του Τσάρλι Τσάπλιν, μέλη και οι δύο ενός περιοδεύοντος θιάσου από την Αγγλία. Θέλοντας να δοκιμάσει την τύχη του στο σινεμά, πέρασε τις πύλες του Χόλιγουντ και υπέγραψε το πρώτο του συμβόλαιο για την ερμηνεία τού ομώνυμου ρόλου στην κινηματογραφική μεταφορά του κόμικς.

Δυστυχώς, η ταινία δεν διασώθηκε, με αποτέλεσμα να γνωρίζουμε ελάχιστα γι' αυτήν. Μπορούμε όμως να φανταστούμε πόσο επιτυχημένο ήταν το «συνοικέσιο» του χάρτινου ήρωα με τον ηθοποιό, αν κρίνουμε από το ταλέντο που ξεδίπλωσε ο μεγάλος κωμικός στις ταινίες που ακολούθησαν.

Εχοντας ως κινηματογραφική ταυτότητα τον... παλιμπαιδισμό, αλλά και ένα αναρχικό χιούμορ με το οποίο γκρέμιζε (κυριολεκτικά!) τα πάντα, ο Σταν Λόρελ ήταν σίγουρα ιδανική περίπτωση για έναν τέτοιο ρόλο!

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Κινούμενα σχέδια/Κόμικς/Σκίτσα
Σχετικά θέματα: Κομικςοδρόμιο
Μαύρο χιούμορ με πετρέλαιο αντί για μελάνι!
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Θέατρο
«Παραμύθι χωρίς όνομα» στην εποχή του Μνημονίου
Συνέντευξη: Μαίρη-Ελεν Νέζη
Η δική μου Κάρμεν χορεύει φλαμένκο
Χορός
Οι Κοζάκοι χορεύουν την Kalinka
Λογοτεχνία
Ο κριτικός που υπερασπίστηκε τον μοντερνισμό
Κριτική θεάτρου
Μολιέρος χωρίς νεύρο και ενθουσιασμό
Συνέντευξη: Νίκος Παναγιωτόπουλος
Η χαζομάρα κάνει καλό, ιδίως όταν δεν μας κοιτάζει κανείς
Σπιναλόγκα
Μετά το Mega ήρθε και το κράτος
Κομικςοδρόμιο
Μαύρο χιούμορ με πετρέλαιο αντί για μελάνι!
Ενα παιδί με δύο πρωτιές