Έντυπη Έκδοση

Κίτρινη κάρτα της Ε.Ε. στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Η Κομισιόν παραδέχεται τις καθυστερήσεις και χαρακτηρίζει το έργο ως παράδειγμα προς αποφυγήν

Ακόμα και η Ε.Ε. παραδέχεται ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ένα συγχρηματοδοτούμενο έργο από τα κοινοτικά ταμεία, παρουσιάζει σημαντικές καθυστερήσεις. Δεν θα μπορούσε να κάνει αλλιώς αφού, με βάση την αρχική σύμβαση, το Μετρό Θεσσαλονίκης έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί στα τέλη του 2012! Αντ' αυτού, πηγαίνει για το 2016-17, δημιουργώντας έντονες αντιπαραθέσεις μεταξύ του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εργων Στράτου Σιμόπουλου και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, οι οποίοι αλληλοκατηγορούνται για τις καθυστερήσεις.

Οπως υποδεικνύει η Κομισιόν, έπειτα από ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή, το Μετρό της Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζεται ως παράδειγμα έργου του ΠΕΠ Μακεδονίας- Θράκης, που καθυστερεί ιδιαίτερα.

Στην ερώτησή του ο ευρωβουλευτής, αφού αναφερόταν σε στοιχεία της Eurostat που έδειχναν τα υψηλά ποσοστά ανεργίας που εμφανίζονται στις Περιφέρειες Μακεδονίας και Θράκης, ζητούσε, μεταξύ άλλων, από την Κομισιόν να του παραθέσει στοιχεία για τη μέχρι τώρα πορεία υλοποίησης του σχετικού ΠΕΠ, καθώς και τα έργα που παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Χουντή, στην απάντησή του ο επίτροπος Γιοχάνες Χαν ανέφερε ότι «το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα σημαντικότερα έργα που καθυστερούν», υπογραμμίζοντας ότι από «τον Δεκέμβριο του 2012, αναθεωρήθηκαν τα περιφερειακά προγράμματα, με σκοπό την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μέσω στοχοθετημένων ενεργειών για την υποστήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Κομισιόν
Συγκοινωνίες-Μεταφορές
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Θεσσαλονίκη
Πρόστιμα/κλήσεις/ποινές
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Συγκοινωνίες
Συρρικνώνουν τις συγκοινωνίες
Τράπεζες
«Μπείτε στις τράπεζες»
ΦΑΠ
Βαρύς ο πέλεκυς του μόνιμου χαρατσιού
Φόρος με... αναστολή στις επιχειρήσεις
Βιομηχανία
Ποδαρικό βιομηχανίας νανοηλεκτρικών
Αττικό Μετρό
Κίτρινη κάρτα της Ε.Ε. στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Ολυμπιακή
Σε διαθεσιμότητα 249 πιλότοι και μηχανικοί της Ο.Α.
Ανάπτυξη
Υποσχέσεις εκ Παρισίων στον Κ. Χατζηδάκη