Έντυπη Έκδοση

Αν δεν σε έχουν αποδοκιμάσει δεν αξίζεις τίποτα

«Δεν αρέσουν οι περιοδείες σε όλους τους μουσικούς. Για μένα είναι κάτι τόσο φυσικό όσο το να αναπνέω. Νιώθω ευάλωτος όταν βγαίνω στη σκηνή, από την άλλη όμως είναι το μόνο μέρος όπου νιώθω χαρούμενος. Ισως γιατί είναι το μόνο μέρος όπου μπορείς να είσαι αυτός που θες, σε αντίθεση με την καθημερινή ζωή.

Πλήρες θέμα...

  • Συνέντευξη: Γκίλαντ Ατζμον

    • Θέλω το υπουργείο... τζαζ της Παλαιστίνης
      «Νόμιζα πως θα δω Αθηναίους δυστυχισμένους, αλλά τους είδα να διαδηλώνουν και να γλεντάνε», μας είπε ο Γκίλαντ Ατζμον «Φθινόπωρο στη Βαγδάτη». Αυτό ήταν το κομμάτι με το οποίο ξεκίνησε τις δύο συναυλίες του την περασμένη εβδομάδα στο «Κύτταρο». «Ηταν απλώς το πρώτο τραγούδι», είπε από μικροφώνου. «Δεν ήταν πολιτικό». Το πηγαίο του χιούμορ, σε συνδυασμό με τη δυνατότητά του να κινείται πάνω και πέρα από διαχωριστικές γραμμές, προδίδει έναν μουσικό παγκόσμιο. Από την τζαζ έχει ξεκινήσει ο γεννημένος στο Ισραήλ, αλλά υπέρμαχος της υπόθεσης των Παλαιστινίων, σαξοφωνίστας Γκίλαντ Ατζμον.
  • Θέατρο

    • 2.000 sms και 160 συγγραφείς για ένα έργο
      Οκτώ νέοι ηθοποιοί, ανάμεσά τους και ο σκηνοθέτης Γιάννης Παρασκευόπουλος, υποδύονται οκτώ χαρακτήρες που οι ζωές τους μπλέκουν λόγω των sms Οι ακροατές ενός ραδιοφωνικού σταθμού βγήκαν από το καβούκι τους, ένωσαν τις ατομικότητές τους και έφτιαξαν ένα θεατρικό έργο, γραμμένο από 160 συγγραφείς και 2.000 sms. Παρουσιάζεται από το ΚΘΒΕ, σε σκηνοθεσία Γιάννη Παρασκευόπουλου, από σήμερα και ώς τις 29 Μαΐου, στο Μικρό Θέατρο της Μονής Λαζαριστών, στο πλαίσιο του νεανικού φεστιβάλ «Χώρος Δράσης».
  • Επίδαυρος

    • Ορχήστρα και πολύ τους πέφτει
      Το 2007 για την «Αντιγόνη» του Λευτέρη Βογιατζή είχαν ξεσκεπαστεί, κατά παράκλησή του, οι αρχαιότητες στο πίσω μέρος της σκηνής της Επιδαύρου. Εκτοτε παρέμειναν ξεσκέπαστες, αλλά φέτος κανείς δεν θα διανοηθεί να πατήσει εκεί όπου εικονίζονται να πατούν τα μέλη του Χορού Ομόφωνο «ναι» είπε προχθές το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο στην παραχώρηση του αρχαίου θεάτρου της Επιδαύρου στο Ελληνικό Φεστιβάλ. Ομόφωνο «ναι» είπε και στην παραχώρηση του Ηρωδείου στις 12, 13, 18 και 19 Ιουνίου στην Εθνική Λυρική Σκηνή και στην παραγωγή της «Νόρμα» του Μπελίνι, με τον όρο όμως να κατατεθεί η ολοκληρωμένη στατική μελέτη για το σκηνικό.
  • Ακαδημία Αθηνών

    • Ενας αρχαιολόγος, γεν. γραμματέας της Ακαδημίας
      Η ανασκαφή και η ανάδειξη του Ραμνούντος αποτελεί έργο ζωής για τον Β.Χ. Πετράκο Η ανασκαφή και η ανάδειξη του αρχαίου δήμου του Ραμνούντος (1975 - 2001) αποτελεί έργο ζωής του αρχαιολόγου Βασιλείου Χ. Πετράκου, νεοεκλεγέντος στη θέση του γενικού γραμματέα της Ακαδημίας Αθηνών. Η θητεία του αρχίζει το 2010 και λήγει το 2015. Από το 2000 ήταν τακτικό μέλος της Ακαδημίας, στην έδρα Αρχαιολογίας-Επιγραφικής.
  • Βυζαντινό μουσείο

    • ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Το Βυζαντινό έφτασε στο 1821
      Τοιχογραφία του 15ου αιώνα από το καθολικό της Παναγίας Οδηγήτριας από την Απόλπαινα Λευκάδας Ανατρέπει πολλές από τις βεβαιότητές μας το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, που εγκαινιάστηκε χθες συνολικά (και κατά το δεύτερο μισό του) από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.
  • Κινηματογράφος

    • Il cinema delle donne
      Σκηνή από την ταινία «Κοσμοναύτης» της Σουζάνα Νικιαρέλι, που ανοίγει το φεστιβάλ Το σινεμά γυναικών δημιουργών έχει στην καρδιά του το 2ο Φεστιβάλ Ιταλικού Κινηματογράφου, που διοργανώνει η πρεσβεία της Ιταλίας και η Ταινιοθήκη της Ελλάδος στον ολοκαίνουργιο θερινό κινηματογράφο «Λαΐς», στην ταράτσα της Ταινιοθήκης (Ιερά Οδός 48 και Μ. Αλεξάνδρου) από σήμερα έως τις 2 Ιουνίου.
  • Νέες ταινίες

    • Θρίλερ και μέτριες κωμωδίες
      Από τους «Δέκα μικρούς νέγρους» του 1965, ευπρόσωπη μεταφορά του αστυνομικού μυθιστορήματος της Αγκάθα Κρίστι Μέτρια η μετά το Φεστιβάλ των Κανών κινηματογραφική εβδομάδα, με «εμπορικό» πρόγραμμα που περιορίζεται σε τρεις κωμωδίες: «Ενα τρελό, τρελό τζακούζι», κωμωδία σλάπιστικ του Στιβ Πινκ, «Τριχωτή επίθεση», οικολογική κωμωδία του Ρότζερ Καμπλ, και ένα χωρίς καμιά κινηματογραφική αξία «σίκουελ» του «Sex and the City».
  • Συνέντευξη: Χαβιέ Μπαρντέμ

    • Η ζωή είναι καταθλιπτική, γιατί να παίξω κωμωδία;
      Στο «Biutiful» ο Μπαρντέμ ερμηνεύει έναν καρκινοπαθή που προσπαθεί να φροντίσει τα παιδιά του πριν πεθάνει Σύμβολο του σεξ, αλλά και ηθοποιός με μεγάλη γκάμα ερμηνειών, στην τριαντάχρονη καριέρα του (άρχισε να παίζει από πολύ μικρός) ο 40άχρονος Ισπανός Χαβιέ Μπαρντέμ συγκίνησε το κοινό των φετινών Κανών στην ταινία «Biutiful» του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ιναρίτου με τον ρόλο του πατέρα που πάσχει από καρκίνο και ο οποίος προσπαθεί να φροντίσει τα δύο παιδιά του πριν πεθάνει.
  • Τηλεόραση

    • Απεργίες στα ΜΜΕ την άλλη εβδομάδα
      Να προτείνουν στις Ενώσεις μέλη τους απεργιακές κινητοποιήσεις την επόμενη εβδομάδα και πριν από την κατάθεση του Ασφαλιστικού αποφάσισαν χθες οι Πανελλήνιες Ομοσπονδίες: Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ), Συλλόγων Προσωπικού Επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας-Τηλεόρασης (ΠΟΣΠΕΡΤ) και Ενώσεων Προσωπικού Τύπου και ΜΜΕ (ΠΟΕΠΤΥΜ).
    • 58 βραβεία!
      Ο σάλος που έγινε για το τελευταίο επεισόδιο της επιτυχημένης σειράς «Lost» απέδωσε αφού περισσότεροι από 13,5 εκατομμύρια Αμερικανοί τηλεθεατές συντόνισαν τους δέκτες τους στο κανάλι ABC και το παρακολούθησαν.
    • Ψηφιακή ενημέρωση μέσω Αυτοδιοίκησης
      Εν όψει της έναρξης μετάδοσης του ψηφιακού σήματος στην Αττική στις 18 Ιουνίου, η Digea ολοκλήρωσε τις επαφές της με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
    • «Καυτός» Ιούνιος για ΕΡΤ
      Μέσα στον Ιούνιο αναμένεται να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης οι οποίοι κάνουν, όπως λέγεται, φύλλο και φτερό μικτές και εξωτερικές παραγωγές, συμβάσεις και συμβόλαια στην ΕΡΤ, ενώ παράλληλα το δικό τους έργο στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής έχουν αρχίσει και ορκωτοί λογιστές.
    • «ΟΡΑ» και στην τηλεθέαση
      Το εισιτήριο για τον τελικό του 55ου Διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision εξασφάλισε στον προχθεσινό ημιτελικό η ελληνική συμμετοχή. Ο Γιώργος Αλκαίος με τους Friends ερμήνευσαν με επιτυχία το «ΟΡΑ» στη σκηνή του Telenor Arena, στο Οσλο, ενθουσιάζοντας το κοινό του διαγωνισμού.