Έντυπη Έκδοση

Ο Blacksad στην Κόλαση!

«Ο Σαρτρ λέει ότι η Κόλαση είναι οι άλλοι. Μπορώ να παραδεχτώ ότι οι άλλοι έχουν τη δυνατότητα να μας κάνουν τον βίο αβίωτο, μπορούν όμως και να μας στέλνουν στον Παράδεισο. Για μένα, η Κόλαση είναι η ανυπαρξία, το τίποτα, ένα μέρος χωρίς τους φίλους μου, χωρίς μουσική, χωρίς τα λόγια που εξάπτουν τη φαντασία, χωρίς την ομορφιά που διεγείρει τις αισθήσεις...».

Με αυτά τα λόγια (συνεπής στον γνωστό εσωτερικό του μονόλογο) ο μοιραίος ιδιωτικός ντετέκτιβ John Blacksad παρακολουθεί βαριεστημένα το εντυπωσιακό στριπτίζ ενός καμπαρέ της Νέας Ορλεάνης, παρέα με τον μικροκαμωμένο δημοσιογράφο, φίλο του, στις πρώτες σελίδες του τέταρτου επεισοδίου της ομώνυμης σειράς, ονόματι «El infierno, el silencio» («Η Κόλαση, η Σιωπή»).

Τα πέντε χρόνια υπομονής που χρειάστηκε να δείξουν οι πολυάριθμοι φίλοι του γκρίζου γάτου δεν τους εμπόδισαν να υποδεχτούν με ενθουσιασμό το τελευταίο άλμπουμ των Ισπανών Juanjo Guarnido και Juan Dίaz Canales, που εκτοξεύτηκε αμέσως στην πρώτη θέση νέων κυκλοφοριών σε Βέλγιο και Γαλλία. Μετά τη Νέα Υόρκη του αριστουργηματικού «Κάπου ανάμεσα στις σκιές» (2000), τον ρατσιστικό Νότο του «Αρκτικού Εθνους» (2003) και το μακαρθικό Χόλιγουντ της «Κόκκινης Ψυχής» (2005), οι περιπέτειες του Blacksad μεταφέρονται στην jazzy και παγανιστική Λουιζιάνα. Ενα πραγματικό σχεδιαστικό κομψοτέχνημα από τις εκδόσεις Dargaud.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Κινούμενα σχέδια/Κόμικς/Σκίτσα
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
51ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Σεμνά, ταπεινά και καλλιτεχνικά
«Μόνο οι Ελληνες κατάλαβαν τι εστί Σαρκοζί»
Αθηνά Ανδρεάδη
Η ελληνική γλώσσα με οδηγεί σε άλλες μουσικές
Κομικςοδρόμιο
Ο Blacksad στην Κόλαση!
Κριτική θεάτρου
Η γυμνή αλήθεια της ξενοφοβίας
Λογοτεχνία
Ενας αρνητής του Σύμπαντος
Μουσική
Μεγαλείο της, η προσωπικότητά της
Συνέντευξη: Ιωάννα Καρυστιάνη
Οι μάνες είναι ο εύκολος «στόχος»
Συνέντευξη: Σόνι Ρόλινς
Στα 80 σκέφτομαι την τζαζ όπως στα 8 μου
Συνέντευξη: Τζορτζ Οσόντι
Η Αφρική είναι θύμα εκμετάλλευσης και απληστίας