Έντυπη Έκδοση

Βάρεσε «κανόνι» η Εταιρεία Τροχαίου Υλικού Σκαραμαγκά

» Οδυνηρή κατάληξη για τους 160 εργαζομένους

Αίτηση για πτώχευση της Εταιρείας Τροχαίου Υλικού Ελλάδος, η οποία αποτελεί το τμήμα σιδηροδρομικών κατασκευών του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά, κατατέθηκε στο Πρωτοδικείο της Αθήνας.

Η εταιρεία προέκυψε όταν το τμήμα αυτό η ιδιοκτήτρια του Σκαραμαγκά ThyssenKrupp το πούλησε σε ελβετική εταιρεία με την επωνυμία «Ντόκτορ Μάγιερ», πριν από μια 3ετία.

Ηταν η πρώτη κίνηση της ThyssenKrupp για απεμπλοκή από τις μη κερδοφόρες δραστηριότητες του Σκαραμαγκά. Προβλήθηκε δε από τη διοίκηση του ναυπηγείου, ως κίνηση που διασφαλίζει το μέλλον των 160 εργαζομένων στον κλάδο, αφού... ο Ντόκτορ Μάγιερ θα έφερνε νέες δουλειές στο εργοστάσιο.

Ωστόσο, η πραγματικότητα αποδείχτηκε πολύ σκληρή για τους εργαζόμενους στο τροχαίο υλικό του Σκαραμαγκά. Παραμένουν απλήρωτοι από τον περασμένο Ιούλιο, ενώ το κερασάκι ήρθε με την κατάθεση αίτησης πτώχευσης από τους δικηγόρους της «Ντόκτορ Μάγιερ». Ωστόσο, το δικαστήριο δεν έλαβε απόφαση, καθώς η υπόθεση θα εκδικαστεί στις 24 Φεβρουαρίου. Οπως λέει στην «Ε» ο πρόεδρος του σωματείου του Σκαραμαγκά «Τρίαινα» Βασίλης Καρακίτσιος, την αναβολή της εκδίκασης τη ζήτησαν οι δικηγόροι της εταιρείας, αναμένοντας ενδεχομένως μια ευρύτερη λύση για το ναυπηγείο, στην οποία θα περιληφθούν και οι 160 εργαζόμενοι στο τροχαίο υλικό.

Ο ίδιος τονίζει ότι οι 160 εργαζόμενοι έχουν περιέλθει σε οικτρή οικονομική κατάσταση. Ετσι, το σωματείο, με πρωτοβουλία της διοίκησής του, έκανε έρανο μεταξύ των μελών του και πρόσφερε σε κάθε έναν εργαζόμενο από 1.300 ευρώ τον Σεπτέμβριο και 1.200 ευρώ τα Χριστούγεννα, ενώ και από το ΛΑΕΚ έλαβαν 2.000 ευρώ από τον Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα.

Σε κάθε περίπτωση όλοι αναμένουν τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Αμυνας για την επίλυση της εκκρεμότητας με την ThyssenKrupp, η οποία συζητά με την αραβική «Αμπουντάμπι Μαρ», ενώ αναμένεται και πρόταση από τον Ομιλο του Νεωρίου.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Συγκοινωνίες-Μεταφορές
Άλλα θέματα στην κατηγορία Οικονομία της έντυπης έκδοσης
Ελληνική οικονομία
Κιτρινισμός απέδωσε επιτόκιο 6,7%
Απίθανα σενάρια τα περί χρεοκοπίας, λέει η Bank of America
«Εξωφρενικές εικασίες»
Υπουργείο Οικονομικών
Τον Φεβρουάριο -αναδρομικά- το κόψιμο επιδομάτων
Νωρίτερα η απεργία εφοριακών - τελωνειακών
ΓΣΕΕ
Να νικήσουμε τους κερδοσκόπους
Α. Βγενόπουλος
«Πράσινο» εκπαιδευτικό κέντρο
Πορτογαλία
Σε απεργιακή τροχιά και οι Πορτογάλοι δημ. υπάλληλοι
Εφορία
Από 1ης Μαρτίου οι φοροδηλώσεις
Μέχρι και αύριο περιοδικές ΦΠΑ
ΟΑΕΔ
ΟΑΕΔ: επιδότηση ανέργων με τα χρωστούμενα του ΙΚΑ
Επιτροπή Ανταγωνισμού
Εκ νέου παραπομπή ακτοπλοΐας για καρτέλ
Χρηματιστήριο Αθηνών
Σύνδρομο Κίνας στο Χ.Α. (-3,89%)
Αυτοκινητοβιομηχανία
«Λουκέτο» 2 εβδομάδων στη Fiat
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
«Καμπάνες» 80.000 €
Άλλες ειδήσεις
Η Κομισιόν ψάχνει για τα χαμηλά τιμολόγια ηλεκτρικού στην «Αλουμίνιον»
Βάρεσε «κανόνι» η Εταιρεία Τροχαίου Υλικού Σκαραμαγκά
ΣΥΕΤΕ: Χάσαμε 2 εκατ. από την πώληση ΟΤΕ