Έντυπη Έκδοση

Διεκδικητής της πρώτης θέσης στα πολυτελή

» BMW 5

Τον Μάρτιο θα ξεκινήσει μια ακόμη αντιπαράθεση μεταξύ των γερμανικών εταιρειών BMW και Μερσεντές. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κατέχουν τα υψηλότερα μερίδια στην αγορά των πολυτελών μοντέλων θα παλέψουν για την πρώτη θέση και στη μεσαία κατηγορία.

Η Μερσεντές καλείται να υπερασπιστεί την πρωτιά που κατέχει σε αυτή την κατηγορία, χάρη στην καταξιωμένη και δημοφιλή σειρά Ε ενώ η BMW θα ρίξει στην αγορά την ολοκαίνουργια σειρά 5. Το πρόγραμμα της έκτης γενιάς της σειράς 5, μήκους 4,89 μ. προβλέπει και την παραγωγή υβριδικής έκδοσης, που θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Γενεύης. Η έναρξη των πωλήσεων της οικολογικής εκδοχής προσδιορίζεται για την άνοιξη.

Η σχεδίαση του αμαξώματος κινείται στο γνωστό μοτίβο που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της βαυαρέζικης φίρμας. Πάντως, εγκαταλείφθηκαν οι έντονες ακμές και έγινε μια προσπάθεια να υιοθετηθούν οι γραμμές της ανανεωμένης σειράς 3. Ξεχωρίζουν το μακρύ καπό, οι κοντοί πρόβολοι και η χυτή γραμμή οροφής τύπου κουπέ. Στην προσπάθεια να μειωθεί το βάρος του αυτοκινήτου σημαντικό ρόλο έπαιξε η κατασκευή διαφόρων τμημάτων από αλουμίνιο (εξαρτήματα πλαισίου, καπό κινητήρα, εμπρός πλαϊνά πάνελ, πόρτες κ.ά.). Παράλληλα, αυξήθηκε η στρεπτική ακαμψία κατά 55% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Στο εσωτερικό, διατηρήθηκε ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, στοιχείο υπεροχής όλων των μοντέλων της BMW. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στην κατηγορία και οι παρεμβάσεις των σχεδιαστών είχαν αποτέλεσμα να αυξηθεί σημαντικά η ευρυχωρία. Οι πίσω επιβάτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους περισσότερο χώρο για τα γόνατα σε σχέση με αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Ανακοινώθηκε ότι η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία, πλησιάζουν τα ανώτερα επίπεδα.

Η παλέτα των κινητήρων, τουλάχιστον στο αρχικό στάδιο, δεν περιλαμβάνει μικρούς κινητήρες.

Το βασικό μοτέρ είναι εξακύλινδρο σε σειρά 3.000 κ.εκ. ισχύος 204 ίππων (523i) ακολουθούν 3.000 κ.εκ. 258 (528i), 3.000 κ.εκ. 306 (535i) και V8 4.400 κ.εκ. 407 (550i). Ντίζελ 2.000 κ.εκ. 204 (520d), 3.000 κ.εκ. 204 (525d) και 3.000 κ.εκ. 245 ίπποι (530d). *

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Αυτοκίνητο
Με λέξεις-κλειδιά
Αυτοκινητοβιομηχανία και εμπόριο αυτοκινήτων
Άλλα θέματα στην κατηγορία Αυτοκίνητο της έντυπης έκδοσης
Άλλες ειδήσεις
Διεκδικητής της πρώτης θέσης στα πολυτελή
Μικρές ειδήσεις
Ανοδική πορεία σε δυσμενές περιβάλλον