Έντυπη Έκδοση

Lura, η διάδοχος της Evora

Οι περισσότεροι που παρακολούθησαν live τη Lura το καλοκαίρι του 2009, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, έχουν να λένε για την άκρως συναισθηματική της perfomance.

Γεννημένη στη Λισαβόνα από γονείς με καταγωγή από το Πράσινο Ακρωτήρι, μοιάζει σαν να στέκεται, με τον ήχο των τραγουδιών της, στο μουσικό σταυροδρόμι που σχηματίζουν η Πορτογαλία και το Πράσινο Ακρωτήρι.

Την ανακάλυψε ο Χοσέ ντα Σίλβα, παραγωγός και της Σεζάρια Εβόρα. Της πρότεινε συμβόλαιο στη δισκογραφική του εταιρεία, Lusafrica, στην ετικέτα της οποίας η Lura κυκλοφόρησε το 2004 το ντεμπούτο της «Di Korpu ku Alma». «Το να τραγουδάω τη μουσική του Capo Verde μοιάζει σαν να βιώνω εμπειρίες που ούτε καν γνώριζα», έλεγε. Το 2007 ερμήνευσε το Morna στο φιλμ Fados του περίφημου Ισπανού σκηνοθέτη Κάρλος Σάουρα. Καταφτάνει κι αυτή με τη σειρά της με καινούργιο δίσκο στις αποσκευές της, το «Eclipse», που διαθέτει μια κοσμοπολίτικη αύρα. Ηχογραφημένο σε Βρυξέλλες, Λισαβόνα, Παρίσι, Νάπολη και αλλού, είναι το τέταρτο κατά σειρά άλμπουμ της που φέρει την υπογραφή του Β. Leza, του θρυλικού στιχουργού από το Πράσινο Ακρωτήρι.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Με λέξεις-κλειδιά
Μουσική
Σχετικά θέματα: Σεζάρια Εβόρα
«Γιατί τραγουδάω ξυπόλητη»
Άλλα θέματα στην κατηγορία Τέχνες & Πολιτισμός της έντυπης έκδοσης
Σεζάρια Εβόρα
«Γιατί τραγουδάω ξυπόλητη»
Lura, η διάδοχος της Evora
Μουσική
Μπαλάντες ενός πανκ μεσήλικα
Χορευτική ψυχεδέλεια
Νέες κυκλοφορίες
Κριτική θεάτρου
Το κόστος της ευμάρειας
Περί της φύσεως του κακού
Μετανάστες
Οι μετανάστες στο τραπέζι
Φεστιβάλ Αθηνών
Οι πλανόδιοι του Φεστιβάλ
Κινηματογράφος
Η «ανακάλυψη» του Αλ Πατσίνο
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Αρχαία και πράσινη ενέργεια
Εικαστικά
«Ντέρτι Humanism», στο Λονδίνο
88 χώρες για Βενετία
Κομικ(ς)οδρόμιο
Και η κρίση θέλει το γέλιο της
Οταν ο Κόρτο Μαλτέζε ταξίδεψε στο νησί Πίτκαιρν