Έντυπη Έκδοση

Βγενόπουλος: δεν απέκλεισε συγχωνεύσεις και στην ακτοπλοΐα

Στη μάχη για τη διεκδίκηση του ετήσιου τζίρου των 45.000.000 ευρώ, που απορρέει από τη διακίνηση από και προς τα Χανιά των 904.000 επιβατών, των 141.000 Ι.Χ. και των 58.000 φορτηγών, «ρίχτηκε» από χθες το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο της Attica Group, Blue Horizon, ενώ την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος, που ήταν παρών στα εγκαίνια του πλοίου στην Κρήτη, τόνισε ότι η εταιρεία του «ήρθε στα Χανιά για να μείνει και θα μείνει» και ανέφερε ως παράδειγμα το Ηράκλειο, όπου ήδη δραστηριοποιείται το πλοίο Superfast 12.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο κ. Βγενόπουλος και αφού πρώτα αναφέρθηκε ότι η MIG πληρώνει φόρους 1 δισ. ευρώ και απασχολεί 56.000 εργαζόμενους, δήλωσε ότι το Πρόγραμμα Σταθερότητας δεν έπεισε κανέναν επιχειρηματία, και κάλεσε τον πρωθυπουργό να πει στον ελληνικό λαό, ο οποίος καλείται να πληρώσει, πού πήγαν τελικά τα λεφτά, ενώ χαρακτήρισε τους πολιτικούς ότι λειτουργούν μόνο με ό,τι τους κατεβάζει η γκλάβα τους, προκαλώντας έτσι πολλές φορές τεράστιες δυσκολίες στους επιχειρηματίες και τις επενδύσεις τους.

Επίσης ο κ. Βγενόπουλος, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το αν η δυσχερής οικονομική κατάσταση των περισσότερων ακτοπλοϊκών εταιρειών είναι αιτία συγχωνεύσεων και συνεργασιών, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο -εφόσον το απαιτούν οι οικονομικές συγκυρίες αλλά και οι τοπικές κοινωνίες- να προκύψουν, ενώ επισήμανε ότι όλες οι επεκτατικές κινήσεις της Attica Group είναι μακροπρόθεσμες και περιμένουν την ανταπόκριση των τοπικών κοινωνιών.

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Πέτρος Βέτας, γιατί η εταιρεία δεν «έχτισε» τα δύο νέα πλοία της που θα είναι έτοιμα το 2011 στα ελληνικά ναυπηγεία και προτίμησε την Κορέα, είπε ότι αν και επανειλημμένως έγινε προσπάθεια προσέγγισης, αυτή δεν κατέστη δυνατή αφού οι υπεύθυνοι των ναυπηγείων της Ελευσίνας αδιαφόρησαν.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Ελλάδα
Με λέξεις-κλειδιά
Ναυτιλία και ακτοπλοΐα
Άλλα θέματα στην κατηγορία Ελλάδα της έντυπης έκδοσης
Η Ελλάδα του «Καλλικράτη»
16 νομοσχέδια, 17 βήματα
Καταργούνται οι νομαρχίες, μείωση 50% των αιρετών
Τα κριτήρια των συνενώσεων
«Εξοικονόμηση ώς 1,5 δισ. τον χρόνο»
Υποσχέσεις για εξασφάλιση και μετατάξεις τον Σεπτέμβριο
Εκπαίδευση
Δήμος Βούλας: 26 χρόνια περιμένουν ένα σχολείο
Βολές κατά Διαμαντοπούλου
Ελλειμμα στο εκπαιδευτικό σύστημα για αφομοίωση των δίγλωσσων
Εισαγγελέας για τα σχολικά λεωφορεία
Δικαστικό ρεπορτάζ
«Δεν μας δίνουν το όπλο για να σκοτώσουμε»
Με τις χειροπέδες πήγαν στο εδώλιο τον Δημητράκη
Οριστικά αθώος ο Πλεύρης για το βιβλίο του
Αποκαθήλωση διαφημιστικών πινακίδων
Πληρώναμε και το ρεύμα των πινακίδων
Υγεία
Δεν υπήρχε πρόεδρος, «χάθηκαν» μοσχεύματα
Άλλες ειδήσεις
Συνελήφθη για 11 ληστείες
Τι ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ. για τα ευρήματα DNA
Δηλώσεις για τις παρανομίες
Μεσολογγίτες κατά Εφετείου
Βγενόπουλος: δεν απέκλεισε συγχωνεύσεις και στην ακτοπλοΐα
1,5 εκατ. ενίσχυση για τους αγελαδοτρόφους
Η «ΑΓΡΟΤΗΜΑ Α.Ε.» και οι ενστάσεις Σπηλιωτόπουλου