Έντυπη Έκδοση

Δημήτρης Δασκαλόπουλος

«Η τέχνη, από καταβολής κόσμου, ήταν συνυφασμένη με το χρήμα»

Ο ισχυρός πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων, Δημήτρης Δασκαλόπουλος, δεν κάθεται στο τραπέζι των συνομιλιών μόνο με το προεδρείο της ΓΣΕΕ και τον υπουργό Εργασίας.

Πλήρες θέμα...

  • Μουσική

    • Μ.Ι.Α.: Δώστε μια ευκαιρία στον πόλεμο
      «Στο Twitter και το YouTube υπάρχουν άνθρωποι που εκτοξεύουν απειλές κατά του γιου μου. Είμαι σίγουρη ότι οφείλεται στη συνεχή κριτική μου προς την κυβέρνηση της Σρι Λάνκα για τη γενοκτονία των Ταμίλ. Ετσι ο δίσκος μου «Maya» αναφέρεται σε όλα αυτά: την εμπειρία τού να είσαι μητέρα, το βίωμα του θανάτου, της καταστροφής και της αίσθησης ότι είσαι αδύναμος απέναντι σε μια απάνθρωπη εξουσία».
    • Ενα «σπουργιτάκι» στον Λυκαβηττό
      Μετά τις τρεις sold out παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής τον Ιανουάριο που μας πέρασε, το αφιέρωμα στην Εντίθ Πιαφ (1915-1963) επιστρέφει στην Αθήνα.
    • Ηχηρά ονόματα, πλούσιες επιλογές, αλλά... Καλοκαίρι και (συναυλιακή) καταχνιά
      Το metal κοινό αποδεικνύεται το πιο πιστό... Αρνητικό το συμπέρασμα και ελάχιστοι το αμφισβητούν. Το φετινό συναυλιακό καλοκαίρι, που έριξε αυλαία την περασμένη Τετάρτη με τη συναυλία των Blues Brothers στον Λυκαβηττό, θεωρείται άκρως... αποτυχημένο. Και το χειρότερο, δεν είναι οι συναυλίες που ματαιώθηκαν λόγω μειωμένης προπώλησης, αλλά εκείνες που πραγματοποιήθηκαν μπροστά σε ελάχιστους θεατές. Δηλαδή;
  • Κινηματογράφος

    • Μονομαχία στην κόκκινη Κρήτη
      «Η αλήθεια είναι πως ήρθα να παίξω στην Ελλάδα γιατί πηγαίνω σε κάθε χώρα που... καταρρέει και κάνω ταινίες», λέει και ξεκαρδίζεται η 27χρονη Πίλα Βιτάλα. Η ταινία της Λάγιας Γιούργου «Κόκκινος ουρανός», που γυρίστηκε στην Κρήτη, μόλις ολοκληρώθηκε και πάει για μοντάζ. Οπότε, εν μέσω καύσωνα, μιλάμε με τη σκηνοθέτιδα και τη Φινλανδή πρωταγωνίστριά της, κάπου στην Καλλιδρομίου.
  • Κριτική θεάτρου

    • Σκηνοθετώντας αριθμούς
      Rimini Protokoll «Ο Προμηθέας στην Αθήνα», Ηρώδειο - Φεστιβάλ Αθηνών Οι «ηθοποιοί» επιλέγουν το ρόλο που ταιριάζει στο βίωμα και στην προσωπικότητά τους: στιγμιότυπο από την παράσταση των Rimini Protokoll, στο Ηρώδειο Πώς θα ήταν αν οι στατιστικές αποκτούσαν πρόσωπα; Αν 100 άνθρωποι αντιπροσώπευαν στη σκηνή την Αθήνα των τεσσάρων εκατομμυρίων κατοίκων; Ενα πλήθος επιλεγμένο έτσι ώστε να δώσει στατιστικά «ορθές» απαντήσεις, σαν ζωντανό βαρόμετρο των διαθέσεων της πόλης. Η Αθήνα σε αριθμούς, αριθμοί σε Αθηναίους και μετανάστες «που δεν είναι καταγεγραμμένοι πουθενά».
    • Ο ζόφος της λούμπεν μεταπολίτευσης
      «Τόκος», «Η νέα Σκηνή» - Φεστιβάλ Αθηνών Ρένη Πιττακή και (αριστερά) Αγγελική Παπαθεμελή, στον «Τόκο» του Δημήτρη Δημητριάδη και του Λευτέρη Βογιατζή Δεν είμαι ο μόνος φαντάζομαι που διακρίνω στον «Τόκο» του Δημήτρη Δημητριάδη καταθέσεις παλιάς συγκομιδής και αποδόσεις μελλοντικές του ελληνικού θεάτρου.
  • Βιβλίο

    • Ταξιδεύοντας μ' ένα μπεστ σέλερ
      Εργο του διάσημου Αμερικανού πρωτοπόρου του αφηρημένου εξπρεσιονισμού, Μαρκ Ρόθκο (1903-1970) Η αγορά του βιβλίου μπορεί να έχει δεχτεί ήδη τα πρώτα χτυπήματα της κρίσης (πολλοί μιλούν για μια πτώση των πωλήσεων η οποία φτάνει μέχρι και το 40%), αλλά υπάρχει ένα είδος που ενδεχομένως θα αποδειχτεί ακλόνητο: το μπεστ σέλερ.
  • Συνέντευξη: Πάνος Καρνέζης

    • «Η ελληνική κοινωνία δεν είχε την ευκαιρία να ωριμάσει»
      «Η λογοτεχνία δεν έχει ιθαγένεια -ή δεν θα έπρεπε να έχει, γιατί εκφράζει τις ιδέες του συγγραφέα κι αυτές δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με τις πεποιθήσεις και τις αξίες του λαού» Οι «Μικρές απιστίες» δεν ήταν η πανηγυρική υποδοχή χωρίς συνέχεια από τον βρετανικό Τύπο. Τα σοβαρά έντυπα του νησιού εξακολουθούν να ομνύουν στο όνομα του 43χρονου Πάνου Καρνέζη. «Απροσδόκητα αλησμόνητο, οι λεπτομέρειές του καρφώνονται σαν κομμάτια από γυαλί στο σημείο της φαντασίας, που ανταποκρίνεται στη γνήσια μυθοπλασία», είναι η κρίση τού «The Times Literary Supplement» για το τελευταίο του μυθιστόρημα «Το Μοναστήρι» (Λιβάνης).
  • Κομικ(ς)οδρόμιο