Έντυπη Έκδοση

ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΑΝΤΡΙΟΥ ΡΟΣΙ: «PAGE ΟΝΕ: INSIDE ΤΗΕ NEW YORK TIMES»

Η εφημερίδα που έγινε ταινία

Η διαδικασία παραγωγής των «New York Times» και το ανθρώπινο μελίσσι (πάνω) στην αίθουσα σύνταξης ενέπνευσαν τον σκηνοθέτη.
Σιχαίνομαι ν' ακούω για «δεινόσαυρους»! Το ακούω όλο το χρόνο για συγκροτήματα και μουσικούς κι ύστερα έρχεται το καλοκαίρι και πάνε 70.000 κόσμος στον Ρότζερ Γουότερς και στους Πυξ Λαξ. Αλλά δεν είναι μόνο οι νότες, όπου ανθεί ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός. Είναι και οι εφημερίδες. Χρόνια τώρα οι κοινωνοί των ιστοσελίδων, των blogs, του facebook και του twitter, προαναγγέλλουν ότι δεν είναι μακριά η μέρα που θα βρεθεί και για μας μια θέση στα μουσεία. Κι ύστερα θα βασιλεύσει απόλυτη ευτυχία στο βασίλειο των media...

Πλήρες θέμα...

  • Άλλες ειδήσεις

    • Μια διαφήμιση που σκοράρει
      Τώρα με τις απεργίες των ταξιτζήδων είναι ώρα για να χρησιμοποιεί κανείς τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Και πώς απασχολείσαι, παρακαλώ, από στάση σε στάση; Ξεφυλλίζοντας περιοδικά φυσικά, ελληνικά και ξένα. Κι όπως το πράττεις αυτό, πέφτει αναπόφευκτα το μάτι σου στις διαφημιστικές καταχωρίσεις. Στην καμπάνια της «Turkish Airlines» (πρώην «Τουρκ Χαβά Γιολαρί»), με πρωταγωνιστές τους ποδοσφαιριστές της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!
    • Ενα ιστορικό μυθιστόρημα με τα όλα του
      Δεν είναι εύκολη δουλειά το ιστορικό μυθιστόρημα. Ή μάλλον είναι εύκολη δουλειά, για τους συγγραφείς εκείνους που αρέσκονται στην ξεπατικωτούρα της Wikipedia.
    • 3 ερωτήσεις
      Στον ΓΙΩΡΓΟ ΜΗΤΣΙΚΩΣΤΑ Χιουμορίστα και παραγωγό το Antenna Radio