Έντυπη Έκδοση

Η πραγματικότητα εκδικείται

Το έχουμε πάρει απόφαση. Το τηλεοπτικό τοπίο είναι κατά κύριο λόγο μια «παλέτα» από αποχρώσεις του ξανθού που, μεταξύ κουτσομπολιών και συνταγών, χρίζει αδιακρίτως «κορυφαίο» κάθε εποχικό τραγουδιστή.

Και δεν είναι μόνον αυτό. Η νέα τηλεοπτική «επετηρίδα» ανέθρεψε και παρουσιαστές που δήθεν ειδικεύονταν στο ελληνικό τραγούδι, αν και η πραγματικότητά τους φαινόταν να έχει μηδενίσει το κοντέρ, ξεκινώντας τη μέτρηση από τότε που οι ίδιοι άρχισαν να... ακούν τον κόσμο με τα δικά τους αυτιά.

«Εσείς είστε μικροί», επιχείρησε ένα βράδυ η Ναταλία Γερμανού να διασώσει την τιμή των καλεσμένων της, Γιολάντας Διαμαντή και Θέμη Γεωργαντά, όταν ο Πέτρος Δραγουμάνος επισήμανε ότι κάποτε ο πλατινένιος δίσκος ισοδυναμούσε με 100.000 αντίτυπα κι όχι με 12.000 όπως συμβαίνει σήμερα. Τι είχε μεσολαβήσει;

Στην τηλεοπτική της εκπομπή παρουσίασε το ελληνικό τοπ-10 των κορυφαίων σε πωλήσεις live όλων των εποχών, βάσει των στοιχείων που παρείχε ο καθ'ύλην αρμόδιος και μόνιμος συνεργάτης της, Πέτρος Δραγουμάνος. Οταν έφτασε η στιγμή να ανακοινωθούν οι δύο πρώτες θέσεις, η Γερμανού ρώτησε τους καλεσμένους της τι προβλέπουν. Με απορία που το όνομα της Αννας Βίσση δεν είχε ακόμα εμφανιστεί και οι δυο στοιχημάτισαν υπέρ της. Εκαναν λάθος. Στις δύο πρώτες θέσεις είναι αμετακίνητα από το 1983 το live «Με τη Γλυκερία στην Ομορφη νύχτα» (350.000 αντιτύπα) και «Τα τραγούδια μου-live ηχογράφηση στο θέατρο"Ορφέας"» του Γιώργου Νταλάρα (450.000 αντίτυπα).

Τι να κάνουμε! Η Βίσση μπορεί να είναι η κορυφαία Ελληνίδα σταρ όλων των πρωινάδικων, αλλά δικό της live δεν υπάρχει στο τοπ-10. Κι επίσης, επειδή η ίδια η Γερμανού αναπαρήγαγε την ίδια τακτική χρίζοντας λίγο μετά την καλεσμένη της Μαριώ «κορυφαία Ελληνίδα ρεμπέτισσα της εποχής μας», ας παραθέσουμε απλώς τα «εν ενεργεία» ονόματα: τη Χαρούλα Λαμπράκη, την άλλη Χαρούλα της «Στοάς των Αθανάτων», την Καίτη Ντάλη, τη Θεσσαλονικιά Φωτεινή Βελεσιώτου. Ολες σπουδαίες με... μειονέκτημα ότι ουδέποτε συνεργάστηκαν με τη Βίσση.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Τέχνες & Πολιτισμός
Στη στήλη
Προσωπική ματιά