Έντυπη Έκδοση

Πολυεθνική αισχροκέρδεια στην Ελλάδα

Σύμφωνα με έρευνα του ΕΒΕΑ σε τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες, οι έλληνες καταναλωτές σε αρκετές περιπτώσεις φθάνουν να πληρώνουν έως και 70% ακριβότερα για οδοντόκρεμες, αποσμητικά, αναψυκτικά και ρύζι, ενώ αλεύρι, ψωμί, αρτοσκευάσματα, μπορεί να είναι έως και 5 φορές πιο ακριβά.

Ακόμη και οι διαφορές στον ΦΠΑ δεν αρκούν για να δικαιολογήσουν μερικές από αυτές. Φαίνεται ότι η εγχώρια αγορά με τις στρεβλώσεις και τις διαρθρωτικές της αδυναμίες έχει εξελιχθεί σε «ορυχείο χρυσού» για κάποιες εταιρείες. Χρυσωρυχείο για τις θυγατρικές των πολυεθνικών θεωρείται η Ελλάδα και δικαιολογημένα από τη στιγμή που μπορούν και πωλούν είδη υγιεινής, καθαριότητας από 10% έως και 40% ακριβότερα, αναψυκτικά και Cola έως και 25% ακριβότερα, είδη καθαρισμού ακόμη και σε διπλάσιες τιμές. Κωδικοί ειδών διατροφής (ζυμαρικά, όσπρια, κονσέρβες κ.ά.) φθάνουν στο ράφι των σουπερμάρκετ ακριβότερα απ' ό,τι οι ίδιοι κωδικοί στην Ιταλία ή τη Γαλλία και τη Γερμανία.

Αποστολή με Email Εκτύπωση σελίδας

Διαβάστε επίσης

Στην κατηγορία
Οικονομία
Με λέξεις-κλειδιά
Θέματα καταναλωτή
Εμπόριο
Επιχειρήσεις